Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som det ikke blir DRM med i spillet.

SecuROM relase date check-sak som den Dragon Age 2 hadde, pluss man må laste ned en fil på 50 MB før man kan spille. Dette gjelder vissnok for alle utgaver utenom GoG. Videre må man visstnok registrere spillet for å få patche det.

SecuRom?

Jeg er glad jeg bestilte på gog.com for ett halvt år siden gitt :thumbup:

Lenke til kommentar

Må si jeg elsker Collectors editions, og her var det mye innhold, men over 1000kr, det er dyrt. Blargh, så tenker jeg for lenge over det, så blir de utsolgt. det vanlige. Får vel løpe til gamezone på release dagen

De har den her også til 799,- med gratis frakt http://www.game.no/acatalog/The_Withcer_2_Limited_Edition_PC_PC.html

Jeg avbestilte min fra gamezone nå og bestilte fra game i stedet for. Sparer noen hundrelapper.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

En liten rask nyhetsoppdatering:

The Witcher Vault har intervjuet Tomasz Gop om alkymien i TW2.

USA Today har en artikkel om fem ting du ikke visste om The Witcher 2.

Destructiod har en feature om kvinnene vi møter i spillet. VG24/7 har flere skjermbilder og konseptskisser av de samme kvinnene.

Prisen på TW2 i Australia har blitt hevet både hos GOG og Steam på grunn av "lisensgrunner", men førstenevnte utvider "fair price" pakka til å gjelde kengurulandet også.

GameBanshee har en liste over hvilke aldersmerkinger TW2 får rundt om i verden.

FHM mener at The Witcher 2 ser ganske så imponerende ut.

MCV har en liten sniktitt her.

Lenke til kommentar

Stemmer det, blir ikke crack før lanseringdato.

Ikke at jeg er interessert å laste det ned, Witcher 1 var så gøy at jeg er allerede overbevist om at den er verd 400 kroner (og mer).

Det handler ikke om pengene, men når man kan spille :p

Når jeg kjøper digitalt på gog.com + fysisk kopi når prisen synker litt + en på steam når det er på tilbud til under 10 euro der, så driter jeg en lang en i hva de sier hvis jeg piratkopierer det for å snikspille noen dager før launch :p

Jeg har ikke lastet det ned, men må innrømme at tanken frister noe voldsomt...

Får håpe at folk tar til vettet slik som jeg gjorde når jeg lastet ned TW og kjøper spillet.

Jeg lastet det også ned. Pleier å gjøre det når det er fullstendig ukjente spill.

Nå eier jeg 4 kopier + har tipset venner som har kjøpt det.

Support your developer :new_woot:

Endret av Aspiranten
Lenke til kommentar

Stemmer det, blir ikke crack før lanseringdato.

Ikke at jeg er interessert å laste det ned, Witcher 1 var så gøy at jeg er allerede overbevist om at den er verd 400 kroner (og mer).

Det handler ikke om pengene, men når man kan spille :p

Når jeg kjøper digitalt på gog.com + fysisk kopi når prisen synker litt + en på steam når det er på tilbud til under 10 euro der, så driter jeg en lang en i hva de sier hvis jeg piratkopierer det for å snikspille noen dager før launch :p

Jeg har ikke lastet det ned, men må innrømme at tanken frister noe voldsomt...

Får håpe at folk tar til vettet slik som jeg gjorde når jeg lastet ned TW og kjøper spillet.

Jeg lastet det også ned. Pleier å gjøre det når det er fullstendig ukjente spill.

Nå eier jeg 4 kopier + har tipset venner som har kjøpt det.

Support your developer :new_woot:

For de aller fleste handler om det om penger.

Lenke til kommentar

Grunnen til å kjøpe spill for min del er jo for å bidra til at spill firmaen faktisk får lønn for strevet, du sier til dem at du verdsetter arbeidet ved å kjøpe det fysiske produktet. Alt i alt, jeg eier ikke hat eller noe for folk som laster ned. Men syns helt ærlig at så bra som vi har det og så mye vi har å rutte med i Norge, så burde vi ta til vett og støtte utviklerene.

Forøvrig, Amir du bor i kr.sand ikke sant? vet du hvor man finner gamezone nå? får ikke spora meg til noen adresse.

Lenke til kommentar

For de aller fleste handler om det om penger.

Man bør ikke kimse av tilgjengelighet som argument for å selge godt.

NRK har skjønt det: "The only way to control your content is to be the best provider of your content"

Idèt cracken traff interwebslufta ville jeg åpnet slusene på gog.com og steam.com m.m., hvis jeg var utgiveren...

Lenke til kommentar

Grunnen til å kjøpe spill for min del er jo for å bidra til at spill firmaen faktisk får lønn for strevet, du sier til dem at du verdsetter arbeidet ved å kjøpe det fysiske produktet. Alt i alt, jeg eier ikke hat eller noe for folk som laster ned. Men syns helt ærlig at så bra som vi har det og så mye vi har å rutte med i Norge, så burde vi ta til vett og støtte utviklerene.

Forøvrig, Amir du bor i kr.sand ikke sant? vet du hvor man finner gamezone nå? får ikke spora meg til noen adresse.

vestre strandgate, nærmere bestemt ganske nærme mcdonaldss, eller rett over for outland.

Er en fin butikk med god service, men desverre stiv pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...