Seal Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hmm, faen, syns De edderkopp droningene er seige også jeg. Er lvl 8, spiller Normal, men klarer ikke å ta den første som er uten adds engang :\ Bomber funker greit, men uteom det, sliter jeg hardt! noen tips? Bør man ta denne questen senere? Etter kayran hvis det er mulig f.eksp? har bare Den questen og kayran questen igjen i Floatsam nå En veldig vanlig taktikk, som du er nødt til å bare bli vandt til, er å rulle unna med en gang et monster blocker angrepene dine. Da vet man at de skal gjøre et angrep selv. Alt du da må gjøre er å rulle unna (jeg oppgradert rulling fult, så flyr vel 200% lengre enn vanlig eller noko), for så å angrepe dem etter at de har gjort sitt støt. Fortsett sånn helt til du går seirende ut av kampen. syns du også spillet er for vanskelig på vanlig basis er det bare å oppgrdere quen fult, og bruke den hele tiden. Da bli du neste uovervinnelig. Eller bare sett ned vanskelighetsgraden Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Gode tips ferb Jeg bør oppgradere quen, og lengre rulling, ser helt klart gevinsten bare så synd jeg forstatt er et stykke unna leveling. Har forsøkt å parrere endel isten for å rulle, men det funker ikke så lenge før mobben treffer uansett. pleier dere å \meditere for så å gå ut i skogen for å grinde xp med respawnede mobber igjen? Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Gode tips ferb Jeg bør oppgradere quen, og lengre rulling, ser helt klart gevinsten bare så synd jeg forstatt er et stykke unna leveling. Har forsøkt å parrere endel isten for å rulle, men det funker ikke så lenge før mobben treffer uansett. pleier dere å \meditere for så å gå ut i skogen for å grinde xp med respawnede mobber igjen? Hadde ikke noe behov for å grinde så jævli bare gjorde alle side questene jeg kom over. De gangene jeg hadde behov for en liten boost så bare sto jeg ute i skogen rundt der de spawner og meditata til jeg ble avbrutt av at de spawna igjen og gikk til angrep. Rinse and repeat. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Da har man endelig klart ut spillet, må si at jeg ble litt skuffet. Alt for kort, men regner med at vi får et TW3 om noen år. Så får satse på at britene får opp farten og får oversatt resten av historien som Blood of elves begynte. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Vil anbefale alle å oppgradere Quen så mye som mulig. Bør ikke være så vanskelig å få tak i, den er ganske tidlig på Magic-grenen. Gir deg 2 minutter skjold + at dersom du blir truffet av et angrep, blir flere fiender rundt deg stunnet/skadet av quen'en. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Syns Quen ble litt vell OP jeg, brukte det kun når jeg absolutt trengte det. Skal sies at jeg bare spilte på medium. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Fikk endelig til "rulle og slå i ryggen" metoden nå, så da jeg den stygge edderkoppa dronninga fort ned Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Noen som har noen tips for å få ned Letho? Prøvd 5-10 ganger nå og har ikke sjangs. Han har quen oppe NESTEN konstant og når det ikke er oppe bombarderer han meg med fire/whirling attacks. Noen måte å avbryte quen casten hans e.l. kansje? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Når han ikke har det oppe, kjør på med en aard deretter angrip et par ganger --> ny aard og repeter. Hold på sånn til han er ferdig. Og resten av tiden ruller du bare rundt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Noen som har noen tips for å få ned Letho? Prøvd 5-10 ganger nå og har ikke sjangs. Han har quen oppe NESTEN konstant og når det ikke er oppe bombarderer han meg med fire/whirling attacks. Noen måte å avbryte quen casten hans e.l. kansje? Sett ned på Easy og spam light attack. Works every time Han rekker ikke å gjøre noe som helst da. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Når han ikke har det oppe, kjør på med en aard deretter angrip et par ganger --> ny aard og repeter. Hold på sånn til han er ferdig. Og resten av tiden ruller du bare rundt. Var dette jeg gjorde du har som regel 3 slag etter en aard. Timer du det bra kan du stoppe ham fra å bruke quen også. Bare pass på å ikke bli for agressiv, dersom han kaster bomber på deg har du ikke quen oppe selv ved denne taktikken. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jepp, får du inn en god kombo så går livet til Letho ganske greit ned. Må bare være ops på at han kan gjøre det samme mot deg. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Måten jeg tok han på var med yrden, daggers og høyre-musetast-slag. Tok han på null komma swish på normal med denne taktikken. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Yrden + bomber e.l. til å ta ned skjoldet hans. Det funker flott, ja. I tilfelle det fortsatt er av interesse for noen: TW2 Tweak Guide Lettlest guide som forklarer innstillingene i launcheren og gir en vurdering på påvirkning på bildekvalitet og ytelse. Laget også en , med vekt på dragen. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Siden launcheren ikke fungerer hos meg mer, hvor kan jeg stille inn på grafikken da? Du kan ikke stille på grafikken i selve spillet, er bare brightness og contrast man kan fikle med der.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Launcheren kjører vel bare en exe-fil som er config-programmet, kikk litt rundt i folderne etter filer som sier "config" ellernoeslikt. Skader ikke å kjøre filer uansett. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jesus, quick time eventene i prolougen er faen meg elendig kjedelige. Trykk ditt for å unngå dragen, trykk datt for en anen ting. Hvor lenge varer den kjedelige delen? Blei veldig skuffa av starten av spillet. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jesus, quick time eventene i prolougen er faen meg elendig kjedelige. Trykk ditt for å unngå dragen, trykk datt for en anen ting. Hvor lenge varer den kjedelige delen? Blei veldig skuffa av starten av spillet. Hjelper i Chapter 1 Prologen er mest for å bygge en god story for å start spillet med Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg mister ihvertfall mer og mer lyst til og spille Witcher 2 nå. Er elendig lei av "konsoll-teknikker" på pc-spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå