Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll


Anbefalte innlegg

Hmm, faen, syns De edderkopp droningene er seige også jeg. Er lvl 8, spiller Normal, men klarer ikke å ta den første som er uten adds engang :\

 

Bomber funker greit, men uteom det, sliter jeg hardt! noen tips? Bør man ta denne questen senere? Etter kayran hvis det er mulig f.eksp? har bare Den questen og kayran questen igjen i Floatsam nå ;)

 

En veldig vanlig taktikk, som du er nødt til å bare bli vandt til, er å rulle unna med en gang et monster blocker angrepene dine. Da vet man at de skal gjøre et angrep selv. Alt du da må gjøre er å rulle unna (jeg oppgradert rulling fult, så flyr vel 200% lengre enn vanlig eller noko), for så å angrepe dem etter at de har gjort sitt støt. Fortsett sånn helt til du går seirende ut av kampen. syns du også spillet er for vanskelig på vanlig basis er det bare å oppgrdere quen fult, og bruke den hele tiden. Da bli du neste uovervinnelig. Eller bare sett ned vanskelighetsgraden :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gode tips ferb :)

 

Jeg bør oppgradere quen, og lengre rulling, ser helt klart gevinsten ;)

bare så synd jeg forstatt er et stykke unna leveling.

Har forsøkt å parrere endel isten for å rulle, men det funker ikke så lenge før mobben treffer uansett.

 

 

pleier dere å \meditere for så å gå ut i skogen for å grinde xp med respawnede mobber igjen?

Lenke til kommentar

Gode tips ferb :)

 

Jeg bør oppgradere quen, og lengre rulling, ser helt klart gevinsten ;)

bare så synd jeg forstatt er et stykke unna leveling.

Har forsøkt å parrere endel isten for å rulle, men det funker ikke så lenge før mobben treffer uansett.

 

 

pleier dere å \meditere for så å gå ut i skogen for å grinde xp med respawnede mobber igjen?

 

Hadde ikke noe behov for å grinde så jævli bare gjorde alle side questene jeg kom over. De gangene jeg hadde behov for en liten boost så bare sto jeg ute i skogen rundt der de spawner og meditata til jeg ble avbrutt av at de spawna igjen og gikk til angrep. Rinse and repeat.

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips for å få ned Letho?

 

Prøvd 5-10 ganger nå og har ikke sjangs. Han har quen oppe NESTEN konstant og når det ikke er oppe bombarderer han meg med fire/whirling attacks.

 

Noen måte å avbryte quen casten hans e.l. kansje?

 

Sett ned på Easy og spam light attack. Works every time :p Han rekker ikke å gjøre noe som helst da.

Lenke til kommentar

Når han ikke har det oppe, kjør på med en aard deretter angrip et par ganger --> ny aard og repeter. Hold på sånn til han er ferdig. Og resten av tiden ruller du bare rundt.

 

Var dette jeg gjorde du har som regel 3 slag etter en aard. Timer du det bra kan du stoppe ham fra å bruke quen også. Bare pass på å ikke bli for agressiv, dersom han kaster bomber på deg har du ikke quen oppe selv ved denne taktikken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jesus, quick time eventene i prolougen er faen meg elendig kjedelige. Trykk ditt for å unngå dragen, trykk datt for en anen ting. Hvor lenge varer den kjedelige delen? Blei veldig skuffa av starten av spillet.

 

Hjelper i Chapter 1 :)

 

Prologen er mest for å bygge en god story for å start spillet med ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...