Bytex Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Du trenger ikke bruke noe spess, du får en popup når du står ved siden av en inngang, og han planter bomba selv. Du skal ha Grapeshot-bomber i inventory bare. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Du trenger ikke bruke noe spess, du får en popup når du står ved siden av en inngang, og han planter bomba selv. Du skal ha Grapeshot-bomber i inventory bare. Cheers Lenke til kommentar
Seal Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Huff, to dager uten Witcher 2 Miss it!! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Slik fant jeg denne på 20 sekunder. Les posten min, da. Har moden, men vet ikke hvor jeg skal putte den. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Fant ut av det. Spilte litt, så tenkte jeg det var en latterlig OP cheat : :!: Hvordan får jeg fjernet den så jeg kan legge inn en annen weight mod som ikke er så latterlig OP? Edit. Fant ut av det. Hva er egentlig adrenaline i spillet? Har ikke funnet noe info om det. Endret 13. juni 2011 av Konnis Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Det er for Group finisher (swordmanship) som lar deg ta ut opp til tre fiender samtidig, Heliotrope sign (mage) som får fiendene til å angripe i slow motion og og hva-det-nå-var-som-lar-deg-gjøre-mer-skade-når-du-har-aktive-potions (alchemist). Når du får relevant ability så får du en adrenaline bar. Når den er full kan du trykke X for å aktivere evnen. Endret 15. juni 2011 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg begynte på witcher nå. Spillet er fantastisk! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hvor får man tak i Fire Rune? Vet man kunne kjøpe dem i Flotsam, men nå er jeg i Vergen. Kunne gjerne tenke meg diagrammet. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Gjør dere alle sidequests, eller pløyer dere bare gjennom mainstory? For øyeblikket i Chapter 1 har jeg gjordt alt (som jeg har funnet iallefall), og skal straks drepe denne Kayran Endret 15. juni 2011 av Xandathrii Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 CD Projekt Hypes Witcher 2 Xbox Visuals ~ "CD Projekt RED aims to make the Xbox 360 version of fantasy role-playing game The Witcher 2 look almost as good as the PC version when played on medium specs". Ikke dårlig dette for de som ikke har god nok pc (ikke frekt ment). Lenke til kommentar
Seal Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Gjør dere alle sidequests, eller pløyer dere bare gjennom mainstory? Personlig er det sjeldent jeg tar meg så god tid som med The Witcher 2. Gjør alt, utforsker alt, leser alt, snakker med alle... I det hele tatt, gjør alt jeg får gjort i denne gjennomspillingen. Dette er spill man ikke skal rushe gjennom, for da går man glipp av så uendlig mye Endret 15. juni 2011 av Ferb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Etter ulovlig nedlastning(ja slå meg) tok jeg meg til å kjøpe spillet idag. Syntes det er et fantastisk spill, har virkelig lyst å hjelpe utvikleren. Dessuten fant jeg ut at 499 med diverse soundtracks osv ikke var så gale. gleder meg til å sitte meg skikkelig inn i dette mesterverket som det har utspilt seg som så langt! Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Du synes 500 kroner er en grei pris..? Hvor har du kjøpt spillet, på gamestop eller spaceworld? http://biit.no/The-Witcher-2-Premium-Edition-PC-DVD/dp/B004CJ8YTO Forstår ikke hvorfor folk kjøper spill som er så sinnsykt overpriset når de er billig og lett tilgjengelig på utenlandske nettbutikker. Men men, det får være opp til den enkelte Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Hva er trikset iforhold til slåssing i dette spillet!? Er bare på starten av spillet, og sliter allerede med å fighte meg igjennom banen! EDIT: Herregud, nå har jeg sikkert prøvd 10 ganger, hva faen skjer med at det skal være så jækla vanskelig? Endret 15. juni 2011 av MrLG Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Du synes 500 kroner er en grei pris..? Hvor har du kjøpt spillet, på gamestop eller spaceworld? http://biit.no/The-Witcher-2-Premium-Edition-PC-DVD/dp/B004CJ8YTO Forstår ikke hvorfor folk kjøper spill som er så sinnsykt overpriset når de er billig og lett tilgjengelig på utenlandske nettbutikker. Men men, det får være opp til den enkelte De selges for 450 hos gamestop/game/gamezone det er da nordic edition Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Du synes 500 kroner er en grei pris..? Hvor har du kjøpt spillet, på gamestop eller spaceworld? http://biit.no/The-Witcher-2-Premium-Edition-PC-DVD/dp/B004CJ8YTO Forstår ikke hvorfor folk kjøper spill som er så sinnsykt overpriset når de er billig og lett tilgjengelig på utenlandske nettbutikker. Men men, det får være opp til den enkelte Jeg kunne nok helt sikkert fått det mye billigere. Er fullt klar over det. Grunnen til at jeg ikke kjøpte det noen annen plass var fordi det uansett er samme pris eller billigere enn konsollspill. Og da var det ingen grunn til å stresse og leite når det ikke var så sinnsykt dyrt. Kjøpte det på spaceworld ja. Og det var en liten bom der, kostet 450. Var også Nordic Edition eller hva de så fint kaller det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg kjøper stort sett spill på impuls og vil ha dem med hjem med en gang..derfor blir det ofte gamestop eller elkjøp e.l. Og jeg har en godt betalt jobb så jeg snur ikke på femøringene lengre Lenke til kommentar
Seal Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hva er trikset iforhold til slåssing i dette spillet!? Er bare på starten av spillet, og sliter allerede med å fighte meg igjennom banen! EDIT: Herregud, nå har jeg sikkert prøvd 10 ganger, hva faen skjer med at det skal være så jækla vanskelig? Da bør du vite at dette spillet bare blir enklere og enklere etterhvert som du gjør fremskritt. BTW, skal du virkelig lyktes med slåssing må du bruke signene for alt det er verdt. Da kan du bruke hjulet (ctrl) eller tallene. Og ja, spillet ER vanskeligere enn f. eks AC-serien. Der kan man bare stå i midten av 20 fiender og kontre alle, men det går ikke her. Prøv å skill fiendene fra hverandre slik at du kan konsentrere deg om en og en. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hva er trikset iforhold til slåssing i dette spillet!? Er bare på starten av spillet, og sliter allerede med å fighte meg igjennom banen! EDIT: Herregud, nå har jeg sikkert prøvd 10 ganger, hva faen skjer med at det skal være så jækla vanskelig? Da bør du vite at dette spillet bare blir enklere og enklere etterhvert som du gjør fremskritt. BTW, skal du virkelig lyktes med slåssing må du bruke signene for alt det er verdt. Da kan du bruke hjulet (ctrl) eller tallene. Og ja, spillet ER vanskeligere enn f. eks AC-serien. Der kan man bare stå i midten av 20 fiender og kontre alle, men det går ikke her. Prøv å skill fiendene fra hverandre slik at du kan konsentrere deg om en og en. Hehe har prøvd dette også, er vanskelig, får vell streve meg igjennom, går vell etterhvert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå