Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk spill, men jeg sliter med at spillet ikke fungerer sammen med Logitech G35 headsettet.

 

Dette skyldes vel at spillet ikke støtter 7.1 lyd, slik som G35 er automatisk stilt inn til å gi fra seg. Veldig irriterende at Logitech ikke kan la deg justere om man f.eks vil kjøre 5.1 lyd.

 

Det finnes tungvinte alterantiver som gjør at jeg kan spille med 2.1 lyd i G35 headsettet, men da mister det hele meningen å ha et slikt headsett.

 

Noen som vet om det kommer en fix for dette, enten fra logitech eller cdprojekt? Hadde vert utrolig gøy om det f.eks kom i 1.2 patchen, men finner ingen patch notes foreløpig.

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Problemet med G35 headsettet skal låses i denne patchen ja, samt mange andre fixes og en ny DLC.

 

Konge, det problemet hadde jeg også :p

 

13.The Witcher 1 saves are now imported correctly.

Hva var feilen før?

 

Fikk aldri importert mine steam-TW1 saves, men det kan være av andre grunner?

Lenke til kommentar

Kan ikke huske sist gang jeg spilte et spill med så dårlig brukervennlighet (i form av forklaringer). Spesielt merkelig når resten av kvaliteten ser ut til å være topp. Hvorfor er det ingen beskrivelser på spell listen? Hvor ser jeg hvilke knapper som gjør hva?

 

Er det to ulike knapper for å sheathe og un-sheathe sverd? Hvorfor?

 

Hvordan kan jeg finne karakterer i quests? Jeg finner ingen beskrivelse over hvor de er eller noen form for tracking.

Endret av cs_
Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen beskrivelser på spell listen?

Står i manualen.

Hvor ser jeg hvilke knapper som gjør hva?

Tilgjengelig fra launcheren under Video and Language -> Input Settings

 

Er det to ulike knapper for å sheathe og un-sheathe sverd? Hvorfor?

Ja det er tre ulike knapper, standard er 1 for stål, 2 for Sølv og 0 for å legge sverdet tilbake i slira. Hvorfor er nok fordi man har to sverd, og enklere å kunne legge begge tilbake med en felles knapp. Man kan endre på standard oppsettet, jeg erstattet 0 med tab, da er alle knappene i nærheten av hverandre og enkelt å nå med kun venstre hånd.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Er det meningen at quest tracker peker mot noe annet enn objective i questen du tracker? Jeg skal finne "Silé", men på kartet peker trackeren mot "Marty Beaver" inne i en tavern (som virker å være relatert til et annet quest). Har dobbeltklikket på questet slik at det viser et lite ikon i quest loggen (som om det er aktivt).

Endret av cs_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...