Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll


Anbefalte innlegg

VSync er på, ja. Får prøve med den av når jeg kommer hjem. Virker litt mongo at VSync skal gjøre at musepekeren oppdaterer seg mye trengere enn resten av bildet, men så nå at flere har klagd på det samme.

Ett tips jeg plukket opp fra Dead Space (1), musa der var helt horribel/ikke spillbar med vsync på. Jeg merket noe av det samme her, men etter at jeg oppgraderte maskinen (fra E8400 til i5 2500, skjermkortet var allerede oppgradert så er er likt i begge oppsett, 4 til 8 GB ram og ssd) så merker jeg ikke noe til det lengre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør likegodt her. Ser anmelderen til gamer sir at Geralt lider av hukommelsestap. Er det da et nytt et, eller er det fortsatt konsekvensene fra hva som skjedde før TW man merker?

Det er ikke et nytt hukommelsestap nei, han lider av det samme som i det første spillet.

Lenke til kommentar

Desverre. Igni ser helt likt ut når den er helt oppgradert. Lurer på om flammen er en anelse større, men ikke noe mer.

Fullt oppgradert Igni kan gi incineration på 3+ fiender (om de er nære nok). Ganske spektakulært og gir godt med adrenaline for Heliotrope sign. Jeg bruker mest Quen, men Igni er nok til dels undervurdert.

 

Nå har jeg lært 3/3 ting om nekkers, men hvor finner jeg den informasjonen?

Kjappest er å lese riktig bok, men du kan også få 3/3 bare av å slakte dem ned. Det skal tilsvare konseptet "erfaring" vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Desverre. Igni ser helt likt ut når den er helt oppgradert. Lurer på om flammen er en anelse større, men ikke noe mer.

Fullt oppgradert Igni kan gi incineration på 3+ fiender (om de er nære nok). Ganske spektakulært og gir godt med adrenaline for Heliotrope sign. Jeg bruker mest Quen, men Igni er nok til dels undervurdert.

 

Nå har jeg lært 3/3 ting om nekkers, men hvor finner jeg den informasjonen?

Kjappest er å lese riktig bok, men du kan også få 3/3 bare av å slakte dem ned. Det skal tilsvare konseptet "erfaring" vil jeg tro.

 

Okay, så jeg får ikke et journal-entry som sier "dette er effektivt mot nekkers"?

Lenke til kommentar

Nye anmeldelser:

 

Craving Tech: "The Witcher 2 is an excellent RPG game without being too hard-core (with too many conversations) and not being too action-oriented. Love the graphics, love the music, love the art work, love the story, love the dialogue, love the characters."

 

DerWesten: Sehr Gut - Inget utdrag.

 

Enternity.gr: 9.5/10 - Inget utdrag.

 

Eurogamer Nederland: 10/10 - Inget utdrag.

 

Fellow Geek: 9.5/10 - "The graphics certainly speak for themselves. The characters are so detailed that they’re scary; you can see every pore on their skin and every tear in their clothes."

 

Front Towards Gamer: 9/10 - "This sets a new standard in the future development of RPGs, and other developers like Bioware and Bethesda need to take notice. Their games might have more polish due to the sheer amount of man-power and money they have at their disposal, but The Witcher 2 is far more ambitious and complex than anything that they have done, and it succeeds."

 

Game Rant: 4.5/5 - "Despite the aforementioned problems, The Witcher 2 offers a fantastic experience that should appeal to most RPG fans. The game world is rich with detail and CD Projekt Red has upped the ante by providing players with the ability to actively shape Geralt’s story. The steep learning curve may discourage newcomers, but those who stick with it will be rewarded with one of the most compelling narratives offered in the fantasy genre."

 

Gamer.no: 9/10 - "The Witcher 2 er gjennomført kvalitet. Fra første stund blir du dratt med på Geralts reise og alt fra historien, personene og dialogen, til kampsystemet, rollespillelementene og det kunstneriske uttrykket bidrar til å skape en av de aller beste spillopplevelsene du kommer til å få i år."

 

Gamers Armada: "Overall, The Witcher 2: Assassins of Kings is a stellar entry into the RPG genre and a HUGE step forward for CDProjektRed. I can’t wait for the next installment and I am INCREDIBLY jealous of President Obama as he recently received a copy of the collector’s edition when he stopped by Poland."

 

Gamersland: 9/10 - Inget utdrag.

 

GamingBolt: 9/10 - "With Witcher 2, Cdprojekt have shown the video games industry that money can take a back seat and gamers will be put first. Overall, Witcher 2: Assassins of Kings is a landmark game in the esteemed history of PC gaming."

 

Gaming Irresponsibly: 9.5/10 - "The Witcher 2 is hands-down, one of the best RPGs I’ve ever played. Naturally, I’m a die-hard BioWare fan, so to see this amount of effort put into an equal if not better product is something I’m immensely happy about."

 

GamingUnion: 9/10 - "The Witcher 2 shows that PC exclusives still merit a very respectable place in the video games industry. It has beautiful graphics, but it's backed up with a story that's more than capable of holding its own. Add to this, a game with an challenge that's rewarding and a combat system that rewards a methodical approach and you have one of the best RPGs you'll see this year."

 

Level7: 8/10 - "The Witcher 2 är väldigt bra men har brister som förstör den annars fantastiska upplevelsen. Om stridssystemet fungerat som menat och några lager smuts polerats bort hade detta varit ett legendariskt spel. Som det är får det nöja sig med lovord och en plats bland de bättre actionrollspelen till PC."

 

PAL Gaming Network: 9/10 - "If you've got the PC for it, you must buy The Witcher 2: Assassins of Kings, as it is not only an incredible experience but one of the best RPGs ever made."

 

PC Magazin: 5/5 - Inget utdrag.

 

PC Mania: 5.5/6 - Inget utdrag.

 

Real PC Gamers: 91/100 - "So with great graphics, epic music and story, hours of gameplay and fighting action that leaves you feeling uber l33t this game is a must buy. I must stress you stick with it though, you’ll love it in the end, it just takes some getting used to."

 

RPGFan: 95/100 - "The Witcher 2 is everything that a good sequel should be. A continued story, yet one told differently and one that touches difference spheres of meaning. Restrained and realistic references to the original. Riskier, grittier, more confident presentation and design. And fidelity to the heart of the series: Geralt the wise, Geralt the great. Those with appreciation for a masterfully crafted world, magic, and passion will find something exceptional in The Witcher 2: a world worth seeing, a story worth hearing, and a character worth stepping into. That questions remain after the conclusion of Assassins of Kings only means Geralt has more work to do. After all, a witcher's work is never complete, and I would have it no other way."

 

The Great Gaming Crusade: 9/10 - "CD Projekt created a game that not only does justice to the original, but out-does it both in mechanics and graphics. This game doesn’t hold your hand and will drill-in how best to take on challenges until you get it into your head. Beautifully crafted and executed where every piece has some meaning in the game, and every rundown house and gorgeous vista seem to be tailored to the area. Like the original, this game is not for everyone but god dammit is it worth trying out."

 

Xinmsn Tech & Gadgets: 4.5/5 - "If you play past the first three hours, TW2 will provide you with an engaging, rich experience that will certainly be in contention for RPG of the year. It is a world that will suck you in, and surprise you many times over."

 

Nyheter:

 

29.05.2011 - Technoholik: The Witcher 2: Assassins of Kings: RPG of the Year?

28.05.2011 - Kotaku: Poland Gives President Obama The Witcher 2’s Collector’s Edition

Lenke til kommentar

Okay, så jeg får ikke et journal-entry som sier "dette er effektivt mot nekkers"?

Nei. Hintet burde nok vært tydeligere. Istedet for "I've got to blow up this nest", noe slikt som: "I'll need an explosive shrapnel bomb to blow up these nests." (Grapeshot bomb)

 

det er jo ikke helt sant da. Når du har fått 3/3 på nekkers så nevner den jo faktisk at redene deres sprenges med grapeshot bomber.

Lenke til kommentar

Har avinstalert 3d og bruker nyeste beta driveren

Har en i5 2500, 8 GB ram (pc12800/1600mhz), GTX 560 Ti superclock (950) og C300 6Gb/s ssd, med nvidia driver 270.61. Kjører på high, og alt flyter fint, både med og uten 3d vision driveren. Har ikke testet i høyere settings enn high. Eneste jeg har å utsette noe på er skyggene, de ser rutete ut, ett eller annet som ikke er som det skal være.

Lenke til kommentar

Hvor?

 

Skal være under Character Abilities/Attributes/Knowledge, om jeg ikke husker helt feil.

 

Har 14 endrega teeth, trenger 15 til et sverd, men jeg har drept dronningene. Er jeg fucked? Finner ingen som selger de og finner ikke en eneste endrega rundt flotsam lenger.

 

Jeg møtte i hvert fall flere Endregas etter at jeg hadde drept dronningene, men vesentlig færre enn før. Du kan kanskje prøve å meditere en dag for å se om det dukker opp noen?

Lenke til kommentar

Har 14 endrega teeth, trenger 15 til et sverd, men jeg har drept dronningene. Er jeg fucked? Finner ingen som selger de og finner ikke en eneste endrega rundt flotsam lenger.

 

Du kan også kjøpe lures som tiltrekker Endregas, men fungerte aldri for meg. Jeg var heldig å ha akkurat 15 når jeg drepte den siste dronningen. Så vidt jeg husker går det ann å kjøpe dem i kapittel 2, men husker ikke om du får et ennå bedre sverd med en gang da.

 

 

Synes det er litt morsomt at spillet er laget for nVidia (mulig det er feil, men det står i alle fall nvidia på spillet), men det virker som om de med AMD har minst problemer ^^

Lenke til kommentar

Spillet er ubrukelig. Hakker kraftig på medium i kampsener.

 

Har gtx480, 6gig ram, i7 930. Er spillet virkelig så lite optimalisert?

 

 

JA..

Er dessverre et uferdig spill:(

Blir ofte sånt når utviklerne utgir spillet før det er ferdig polert:(

men gi det noen måneder så er det sånt det skulle blitt:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...