Craxmerax Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Jeg ble aldri noe mer sjokkert over TW1 sin historie. Har ikke vært mye sjokk til nå, men jeg vet sannelig ikke hvem jeg kan stole på. PS. Planeten i Avatar heter Pandora Endret 24. mai 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg sliter i Loc Muinne. Skal åpne en kiste ved å tenne forskjellige lys i en bestemt rekkefølge. Dere som har gjort det, kan jeg få noen hint uten at dere sier hva kombinasjonen er? Har du bladd helt ned på papiret? Lenke til kommentar
Volundr Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Nye anmeldelser: Cheat Happens: 9/10 - "A lot of games come close to “getting it right.” The Witcher 2 nails it in pretty much every category. With a ton of impressive moments, great presentation and a killer story, The Witcher 2 forces the RPG to grow up, and the result is a truly fantastic experience. Any fans of great action, story or games in general shouldn't miss The Witcher 2." Examiner: 5/5 - "The Witcher 2 is hands-down an astonishingly good PC fantasy role-playing game that provides all the necessary and thrilling elements of a good RPG: combat, customization, and exploration in a richly detailed world backed by stellar writing and a great story. Buy it." GamePro: 5/5 - "The Witcher 2 embodies everything that's good about PC development, and everything that makes it, in my mind, the best platform out there. It tells a mature tale full of intrigue, mystery, and frustrating but satisfying combat, and while it is difficult (remember, there is no shame in playing on easy if you're having trouble; no one's going to take your gamer cred away from you for doing so), it's bound to please any RPG player who gives it a try." Gamespot: 9/10 - "This distinguished game makes an important statement: Visual beauty, challenging action, and game-changing decisions can coexist in a modern RPG. In one beauteous stroke, The Witcher 2 has raised the stakes. No longer need we accept that role-playing games must sacrifice the quality of one element in favor of another. Instead, we are allowed to have it all. And how wonderful that we have it right here, right now, in The Witcher 2: Assassins of Kings." GameSpy: 4.5/5 - "...in a time when I rarely bother to finish single-player games, I'm happy (and slightly embarrassed) to say that I'm already several hours into a second playthrough of Assassins of Kings. And I can't think of a better compliment than that." Gametrailers: 9.4/10 - "The Witcher 2 is bold, inspired, and not afraid to take some risks, but neither does it work overly hard to endear itself to less patient players. In the end, though, it's a no-brainer of a deal. This standout RPG is among the best in years, and one that simply begs for multiple playthroughs. If you have any sort of affection for this sort of game, you can't afford to miss it." HonestGamers: 7/10 - "If you can look past the balancing, pacing and technical issues, there is an extremely solid RPG here - nothing especially innovative, but definitely a game that sets out to be the most absorbing, rich and spectacular experience it possibly can be. It’s a disappointment because it largely succeeds in that goal while fluffing the basics. The best RPG of the current generation? With a bit more care, it could have been." Krautgaming: 91/100 - Inget utdrag. LevelUp: 9.5/10 - Inget utdrag. MMOMFG: "The Witcher 2: Assassins of Kings is an RPG like no other. It’s nice to see a company not called BioWare come out with a complex, sophisticated RPG, full of action, engrossing dialogue, and, of course, monster hunting. Though it might take a little bit to get yourself involved deep in the game, the time spent is well worth it." NeoTeo: 97/100 - Inget utdrag. Nine to Five: "RPGs have always held a special place with me and to play the Witcher 2 is to experience RPG excellence." PressFire: 6/6 - "Er du en av de som bare har tid til å unne deg ett storslått rollespill i året har du rett og slett ikke råd til å gå glipp av dette. Skaff deg «The Witcher 2» som det aller største tilskuddet i 2011." Shacknews: "The moment I completed the campaign, I started a new game. The excellent core of The Witcher 2’s combat and conversation remained the same, naturally, but what followed was an entirely different, equally absorbing game. So it goes when developers leave players to their own devices instead of spelling out all the answers. I adored stumbling into tucked-away corners of the country, meeting (quarreling with, helping, killing) interesting new characters, and chopping my way through The Witcher 2’s dense quest line. The Witcher 2: Assassins of Kings outweighs anything that tries to bring it down, and it outdoes everything in its class." Zavvi Blog: "...it’s an experience that is absolutely not to be missed. It’s beautiful, absolutely massive and liable to excite some fans of the original game into an early grave. Right now, its place on the PC’s Game Of The Year throne looks positively insurmountable. At no point during The Witcher 2 does it ever feel as if it’s a game that’s grafting slavishly for your love. And that’s precisely why you’ll love it. Dearly." Nyheter: 23.05.2011 - Kotaku: Watch a Woman Strip Naked Using Only Magic! 23.05.2011 - Gamespot: The Witcher 2: Assassins of Kings - Prelude to War: Aedirn Gameplay Movie 23.05.2011 - The Independent: PC download charts: 'The Witcher 2', 'Terraria', 'Space Pirates' 23.05.2011 - Tap-Repeatedly: The Witcher 2: First Impressions 2 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hadde ikke det, men det hjalp egentlig ikke noe heller :/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hadde ikke det, men det hjalp egentlig ikke noe heller :/ Jeg gjorde det i natt, og da mener jeg det stod i det papiret at en av de tre er løsningen. Da er det bare å prøve alle sammen. Lyset i midten er V, så det skal altså tennes sist. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Blir bare mer og mer hekta på The Witcher 2. Og damn når jeg er i skogene, fy faen for en grafikk!! Lydene, omgivelsene er bare magiske!! Lenke til kommentar
Mocci Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Noen som kjører spillet med minimums kravene? Jeg lurer på å bytte ut noe av hardwaren, feks skjermkortet. Hvilke andre deler kan det være nødvendig å bytte ut? (Se signatur) Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Noen som kjører spillet med minimums kravene? Jeg lurer på å bytte ut noe av hardwaren, feks skjermkortet. Hvilke andre deler kan det være nødvendig å bytte ut? (Se signatur) Jeg byttet ut mitt skjermkort som var et GTX 260 black edition. Får det nye i morra som er et GTX 560. Gleder meg til å se om det er noen særlig forskjell. Nå spiller jeg med min/med instillinger. Ville nok vurdert å øke til 4 GB ram om du bare har to. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Noen som kjører spillet med minimums kravene? Jeg lurer på å bytte ut noe av hardwaren, feks skjermkortet. Hvilke andre deler kan det være nødvendig å bytte ut? (Se signatur) Ram er billig sist jeg sjekket, man kan like godt bytte det hvis man skal bytte skjermkortet. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hadde ikke det, men det hjalp egentlig ikke noe heller :/ Jeg gjorde det i natt, og da mener jeg det stod i det papiret at en av de tre er løsningen. Da er det bare å prøve alle sammen. Lyset i midten er V, så det skal altså tennes sist. Jeg prøvde jo alle før du sa det, men med en gang etter jeg leste det du sa så fungerte det O.o Da var jeg ferdig med spillet. Helt latterlig bra! Slutten var ikke så spennende som jeg hadde håpet på, men bra uansett. Stedet jeg hadde mest glede av var egentlig Flotsam. GLEDER meg til et nytt Witcher spill nå! Kommer nok til å spille gjennom det igjen om ikke lenge. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Jeg sitter fast. Dette er jo vanskelig selv på normal. Mister 50-60% hp av et godt slag av kingslayer(hvis vi teller med "bleeding"). Har laget en video der jeg spiller, tror taktikken min er helt latterlig. Noen som har noen tips? http://www.youtube.com/watch?v=YukfedaKvqc (spoiler) Det kan hende det har noe med sverdet mitt å gjøre. Kjøpte et billig et på market, ellers har jeg hatt det samme som i starten av spillet. Samme gjelder armour. Endret 24. mai 2011 av Zonked223 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hadde ikke det, men det hjalp egentlig ikke noe heller :/ Jeg gjorde det i natt, og da mener jeg det stod i det papiret at en av de tre er løsningen. Da er det bare å prøve alle sammen. Lyset i midten er V, så det skal altså tennes sist. Jeg prøvde jo alle før du sa det, men med en gang etter jeg leste det du sa så fungerte det O.o Da var jeg ferdig med spillet. Helt latterlig bra! Slutten var ikke så spennende som jeg hadde håpet på, men bra uansett. Stedet jeg hadde mest glede av var egentlig Flotsam. GLEDER meg til et nytt Witcher spill nå! Kommer nok til å spille gjennom det igjen om ikke lenge. Rundet det nettopp jeg også. Fantastisk bra. Jeg likte best Chapter 2. Chapter 1 nest best og Chapter 3 minst. Angående slutten, Valgte du å drepe Letho eller valgte du å la ham gå? Jeg lot ham gå. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Noen har laget en liste over mods til spillet her. Har gjennomført 1 gjennomspilling. Blir minst en til. Absolutt et bra spill, men har noen innvendinger; er hverken 10/10 eller 6/10. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg sitter fast. Dette er jo vanskelig selv på normal. Mister 50-60% hp av et godt slag av kingslayer(hvis vi teller med "bleeding"). Har laget en video der jeg spiller, tror taktikken min er helt latterlig. Noen som har noen tips? http://www.youtube.com/watch?v=YukfedaKvqc (spoiler) Det kan hende det har noe med sverdet mitt å gjøre. Kjøpte et billig et på market, ellers har jeg hatt det samme som i starten av spillet. Samme gjelder armour. Sett Yrden mellom deg og han, samtidig som du holder god avstand. Rull sideveien når han kaster Ignis, brannbome, gift og Aard.Yrden fungerer selv når han har Quen oppe, men da får du bare sette en ny Yrden mens du venter på at den tikker ut. Slå han hardt i ryggen mens han er fanget. Klarte den til slutt på hard, sykt vansklig. Brukte forresten Hanged Mans Venom på sverdet, samt Tawny Owl, Rook, og Swallow Lykke til Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Jeg sitter fast. Dette er jo vanskelig selv på normal. Mister 50-60% hp av et godt slag av kingslayer(hvis vi teller med "bleeding"). Har laget en video der jeg spiller, tror taktikken min er helt latterlig. Noen som har noen tips? http://www.youtube.com/watch?v=YukfedaKvqc (spoiler) Det kan hende det har noe med sverdet mitt å gjøre. Kjøpte et billig et på market, ellers har jeg hatt det samme som i starten av spillet. Samme gjelder armour. Selv poppet jeg en Quen og gjorde så mye skade jeg kunne helt til den gikk ut. Ble mye rolling og mange raske angrep. Gikk til slutt. Det er også veldig lurt å ta på en Swallow før du går i en slik kamp. Rundet det nettopp jeg også. Fantastisk bra. Jeg likte best Chapter 2. Chapter 1 nest best og Chapter 3 minst. Angående slutten, Valgte du å drepe Letho eller valgte du å la ham gå? Jeg lot ham gå. Jeg valgte å drepe ham, selv om jeg etterpå gikk tilbake og prøvde å la ham gå for å se hva som skjedde da Endret 24. mai 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Finnes det en innebygd måte å ta screenshots på? Med tanke på at alt av tekniske funksjoner du vanligvis finner i et rent PC-spill mangler, har jeg mine tvil. Synes spillet er fantastisk gameplay-wise, bare skuffet at det ikke har flere innstillingsmuligheter enn hva en finner i konsoll-spill. Så jeg må gå inn og ut av spillet for å stille inn grafikk vs FPS til jeg finner en balanse jeg kan leve med. Er ennå ikke helt ferdig med å finne rette innstillingene. /rant Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Andre enn meg som sliter med å holde Geralt inne i sirkelen rundt ugla i chapter to? Det kommer opp sånne fancy småsnutter hvor Geralt halshugger fiender, helt sikkert for å imponere unge gutter. Jeg kan ihvertfall ikke røre meg mens jeg blir tvunget til å se Geralt hoppe og danse som Jet Li`s stuntmenn og hodene ruller, og når sekvensen endelig er ferdig har ugla beveget seg videre og jeg har havnet utenfor "circle of safe", og dødsmusikken starter. Go go CDPR... Opplever også titt og ofte å miste nesten all kontroll over Geralt. Det eneste jeg kan gjøre er å bevege ham med WASD, samt alt-tabbe til windows. Nada taster funker ellers. Mouselook funker heller ikke. Endret 24. mai 2011 av Aspiranten Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Rundet det nettopp jeg også. Fantastisk bra. Jeg likte best Chapter 2. Chapter 1 nest best og Chapter 3 minst. Angående slutten, Valgte du å drepe Letho eller valgte du å la ham gå? Jeg lot ham gå. Jeg valgte å drepe ham, selv om jeg etterpå gikk tilbake og prøvde å la ham gå for å se hva som skjedde da Var han vanskelig? På en skala fra 1-10? Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg sitter fast. Dette er jo vanskelig selv på normal. Mister 50-60% hp av et godt slag av kingslayer(hvis vi teller med "bleeding"). Har laget en video der jeg spiller, tror taktikken min er helt latterlig. Noen som har noen tips? http://www.youtube.c...h?v=YukfedaKvqc (spoiler) Det kan hende det har noe med sverdet mitt å gjøre. Kjøpte et billig et på market, ellers har jeg hatt det samme som i starten av spillet. Samme gjelder armour. Sett Yrden mellom deg og han, samtidig som du holder god avstand. Rull sideveien når han kaster Ignis, brannbome, gift og Aard.Yrden fungerer selv når han har Quen oppe, men da får du bare sette en ny Yrden mens du venter på at den tikker ut. Slå han hardt i ryggen mens han er fanget. Klarte den til slutt på hard, sykt vansklig. Brukte forresten Hanged Mans Venom på sverdet, samt Tawny Owl, Rook, og Swallow Lykke til Yes! Takk for tipset. Det funka som f.. Jeg trodde yrden "gikk ut på dato" nesten med en gang, hvertfall om man hadde den liggende på gulvet. Trodde man måtte splashe den rett under fyren. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Rundet det nettopp jeg også. Fantastisk bra. Jeg likte best Chapter 2. Chapter 1 nest best og Chapter 3 minst. Angående slutten, Valgte du å drepe Letho eller valgte du å la ham gå? Jeg lot ham gå. Jeg valgte å drepe ham, selv om jeg etterpå gikk tilbake og prøvde å la ham gå for å se hva som skjedde da Var han vanskelig? På en skala fra 1-10? Hele slutten av spillet følte jeg meg ganske OP. Dragen var lett å nedkjempe, mistet så vidt liv og vet ikke om jeg mistet liv i det hele tatt fra Letho. Brukte jo Quen selvsagt. Vil si Letho var for meg en 4 eller 5 av 10. De jeg slet mest i løpet av spillet var Kayranen, første kamp med Letho og de to Endrega dronningene jeg måtte drepe i et bounty oppdrag. EDIT: Jeg tror faktisk jeg skal begynne på nytt allerede nå EDIT 2: Jeg fokuserte på swordmanship pluss at jeg oppgraderte quen signet. Hvor bra er det å gå fullt på signs? Endret 24. mai 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå