Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Axii signet fungerer veldig bra egentlig. Husker da jeg skulle slåss mot masse rotfiends og jeg tok kontroll over en Greater Rotfiend. Hjalp veldig :new_woot:

EDIT: Er det forresten noen som vet om det er mulig å fjerne de svarte kantene oppe og nede når jeg er i fullskjerm modus?

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Fant ut at jeg kan holde inne spell-knappen når jeg bruker Axii, men det gjør aldri noe, og får hvertfall ikke fyren til å angripe kompisene sine. Det eneste bruken har vært automatisk et par ganger i samtaler.

Du holder den inne til du tar over fienden. Om du blir avbrutt før så funker det ikke.

Lenke til kommentar

Gjorde meg akkurat ferdig med normal, tok meg 22 timer. Hvorav jeg satt 16 i strekk.

Beste RPGen siden Risen, kommer garantert til å spille igjennom flere ganger.

WOW!!! det va kort:(

jaja vertfall lengre en Fable 3 og andre rpg spill for tiden:)

Lenke til kommentar

Bare jeg som følte "prolouge" var litt mer enn nødvendig?

Spillet krever også utorlig mye av pcen har jeg merket :p

Men det er vanvittig bra til nå :D

Men er det mer RPG feeling senere i spillet? Føler jeg ikke har fått så mange valg enda.. Er kommet til første byen :)

Lenke til kommentar

Du må starte på nytt. I spillet beveger du deg fra område til område alt ettersom hvilket kapittel du er i, så kapittel én foregår et sted, kapittel to et helt annet sted, og så videre. Du kan utforske områdene innenfor hvert kapittel (de er relativt store) fritt og gjøre oppdrag i den rekkefølgen du har lyst.

Lenke til kommentar

Du må starte på nytt. I spillet beveger du deg fra område til område alt ettersom hvilket kapittel du er i, så kapittel én foregår et sted, kapittel to et helt annet sted, og så videre. Du kan utforske områdene innenfor hvert kapittel (de er relativt store) fritt og gjøre oppdrag i den rekkefølgen du har lyst.

Altså ala Mafia 2 da? Bare Mafia 2 ikke har alle disse sideoppdragene

Lenke til kommentar

Axii signet fungerer veldig bra egentlig. Husker da jeg skulle slåss mot masse rotfiends og jeg tok kontroll over en Greater Rotfiend. Hjalp veldig :new_woot:

EDIT: Er det forresten noen som vet om det er mulig å fjerne de svarte kantene oppe og nede når jeg er i fullskjerm modus?

Du må skifte til en oppløsning som er under 16:9 format

Eks: 1920x1080 og 1280x720. Det skal komme en patch som skal fikse dette.

Lenke til kommentar

Kresjer spillet noen ganger for dere her på forumet? For meg kræsjer det ca hver halv time. Har prøvd ganske mye, men ingenting hjelper: Oppdatert Bios, Prøvd nye og gamle nvidia skjermdrivere, oppdatert directx, avinstallert AVG antivirus og brannmur programvare og jeg har slått av alle programmer som kjører i bakgrunnen. Jeg har også slått av forskjellige grafiske instillinger, selv om pcen fint takler Ultra high spec. Ikke no funker. Pcen min er rett og slett ikke laget for Witcher.

Lenke til kommentar

Siden du kræsjer etter ca. en halvtime er det sannsynlig at memory leaks er problemet. Det virker som folk har problemer med memory leaks i spillet. Google "the witcher 2 memory leak"

Eventuelt kan noen av komponentene dine overopphete, men jeg tviler, siden hele pc'en pleier å kræsje da.

Lenke til kommentar

Takk, det har jeg ikke testa. Betyr det at systemet har mer memory enn det den skjønner at den har? Jeg trodde det gjaldt kunn 32 bit systemer. Kjører win7 64-bit. Skal google litt rundt det nå uansett :)

Tror ikke det er for varmt hvertfall, prosessoren pleier å være på omtrent 22 grader. Men ikke under spilling. Jeg skal prøve å fjerne litt støv i pcen,.

EDIT: Det forklarer også hvorfor frameraten min varierer fra 5 fps til 80 fps. Sykt irriterende..

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar

Triks i ludo til dere som sliter med frameraten: Sjekk om Ubersampling er på.

Med denne settingen rendres hver frame 2-3 ganger for å lage et ekstremt presist bilde.

Med andre ord trenger du 2-3 ganger så bra gfx-kort for å kjøre det smooth.

Kun ment for folk med GTX590 og HD6990.

Lenke til kommentar

Bruker 22" skjerm. Setter jeg til 1280x720 blir det bare ennå større kanter. Bruker 1680x1050 til vanlig.

Lenke til kommentar

Bruker 22" skjerm. Setter jeg til 1280x720 blir det bare ennå større kanter. Bruker 1680x1050 til vanlig.

Merkelig, det skal ikke skje :hmm:

Lenke til kommentar

prøvd windowed mode ?

en FYI til alle som spiller. ingen spoiler men ta vare på queen pheromones som du kommer over i chapter 1,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...