Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny oppsummering:

 

Anmeldelser:

 

Nyheter:

 

atcomic431.jpg

 

Videoer:

 

Endret av Volundr
Lenke til kommentar

Har det mye å si om man ikke har spilt eneren?

 

nja føler ikke det. Men er mye mindre fokus på hva en witcher er i 2 ern føler jeg. I allefall sålangt. Så er litt vanskelig om man føler for å spille etter deres creed når du ikke vet hva det er.

Lenke til kommentar

Ikke spesielt mye, men hvis du har lyst til å spille gjennom eneren så kan du lese gjennom plottet på wikipedia.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Witcher_(video_game)#Plot

 

EDIT: Hvordan "blower" jeg opp necrophages nest? Geralt sier bare: "I've got to blow up this nest"

 

Tror bomben heter Grapeshot, du får kjøpt Design/Pattern eller hva du kaller det fra Cedric!:) alven i den lille landsbyen utenfor floatsom

Lenke til kommentar

Har det mye å si om man ikke har spilt eneren?

 

Bare spill det uansett. Eneren er genialt.

 

Prolog = Tutorial (kjedelig)

Kapittel 1 = Gjør deg kjent med karakterene, men noe kjedelig

Kapittel 2 = Morsomt, men litt for langdrygt

Kapittel 3 = Awesome

Kapittel 4 og utover = Legendarisk

 

Det er ekstremt verdt det. Jeg spiller gjennom eneren igjen nå for tiden, for å få en save å importere. Selv om det kom ut i 2007 holder det seg supert.

 

Eneste som er irriterende er at det er ALT for mye løping frem og tilbake, for mye loading og at dverger har langt skjegg, er glade i øl og har en fake skotsk akksent.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Har det mye å si om man ikke har spilt eneren?

 

Bare spill det uansett. Eneren er genialt.

 

Prolog = Tutorial (kjedelig)

Kapittel 1 = Gjør deg kjent med karakterene, men noe kjedelig

Kapittel 2 = Morsomt, men litt for langdrygt

Kapittel 3 = Awesome

Kapittel 4 og utover = Legendarisk

 

Det er ekstremt verdt det. Jeg spiller gjennom eneren igjen nå for tiden, for å få en save å importere. Selv om det kom ut i 2007 holder det seg supert.

 

Eneste som er irriterende er at det er ALT for mye løping frem og tilbake, for mye loading og at dverger har langt skjegg, er glade i øl og har en fake skotsk akksent.

 

Trur jeg må spille gjennom 1'ern, liker spill med god story og bra stemmeskuespill som f.eks. mass effect. Finner man det i witcher spillene?

Prøvde Two Worlds 2, og det var så håpløst kjedelig story og grøssende stemmeskuespill. Da hjelper det ikke med bra huler å utforske for min del.

 

Btw er det ikke temmelig standard att dverger har sjegg og liker øl?

Endret av Amaru
Lenke til kommentar

Eneste som er irriterende er at det er ALT for mye løping frem og tilbake, for mye loading og at dverger har langt skjegg, er glade i øl og har en fake skotsk akksent.

I TW2 er de også glade i puling og snakker konstant om tissen sin.

 

Fake aksent? Ikke vær så sikker. Minst en av stemmeskuespillerne er en ekte skotte. ;)

 

 

Trur jeg må spille gjennom 1'ern, liker spill med god story og bra stemmeskuespill som f.eks. mass effect. Finner man det i witcher spillene?

Prøvde Two Worlds 2, og det var så håpløst kjedelig story og grøssende stemmeskuespill. Da hjelper det ikke med bra huler å utforske for min del.

Neh, stemmeskuespill er ikke i samme klasse som i BioWare-spill. Bedre enn Bethesda (Morrowind, Oblivion, Fallout 3), men det sier kanskje ikke så mye. Historien i The Witcher står ikke tilbake for noen, men man må fullføre spillet før man innser hvor god den faktisk er. Ikke alle orker dette, dessverre.

Lenke til kommentar

Noen stemmer er helt OK, som Vernon Roche og Triss. Mens andre er så forferdelig gjort at man blir flau..spesiellt de to ungene som springer rundt i Lobelen og gjentar samme setninga 10000 ganger.."Why does he need two swords? does he tend to lose them alot?"

og "Can giiiiiiirls become witchers toooooo?"

 

Voiceactingen på de ungene høres ut som en kvisete nerd i tenårene hermer etter barnestemmer..

Lenke til kommentar

Hvilken vanskelighetsgrad spiller folk på? Jeg spiller på normal, er lvl 7, har et 14-20 sverd, noe crappy armour og blir voldttatt av alt og alle i skævven uttafor Floatsom. Noen tips?

 

Spilte igjennom på Normal selv, å hadde noen problemer her og der. Men viktigste er å alltid ta fullt utbytte av signs, enten for å beskytte deg selv, gjøre dmg på fienden eller bare lamslå dem. Hold deg mye i bevegelse, og bruk E flittig til å parrere. Foreslår også feller og bomber, spesielt grapeshot bomb med et par oppgraderinger er veldig farlig å kommer godt med :) Du må bare bruke hele arsenalet ditt for alt det er verdt, så er det ganske så lett etterhvert.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Ikke helt skjønt meg på det signet selv, prøvd å bruke det et par ganger har ikke noen stor effekt. Syns Yrden er fantastisk dog, setter selv de største fiender i paralyze. Oppgrader litt enkle ting som Quen også, med et par talent points i den så varer den plutselig 2 minutter og absorberer dobbelt så mye skade, hjalp sykt mye på boss fights i tillegg =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...