BulletFeed Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Noen som sliter mot wraiths i questen Claws of the madness. Nekter å gå ned på vanskelighetsgraden, er på normal. Noen tips til å ta dem? jeg fanget den ene i yrden og slo den andre med sverdet, egentlig ganske enkelt når du får det til Lenke til kommentar
Volundr Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Ny oppsummering: Anmeldelser: 4players: 84/100 - Inget utdrag. Elder-Geek: Worth Buying - Videoanmeldelse. Eurogamer Tsjekkia: 9/10 - Inget utdrag. Gameswelt: 90/100 - Inget utdrag. Jeuxvideo.com: 18/20 - Inget utdrag. Jeux Video Network: 18/20 - Inget utdrag. Loading: 9/10 - "Och är det någonting The Witcher 2 verkligen lyckas med är det världen i sig. Till skillnad från sin föregångare har det nu slagit sig fritt från Biowares inlånade Auroramotor och står stadigt på egna ben. Faktum är att det är ett av de absolut snyggaste rollspelen någonsin, oavsett vilken skola man än föredrar. Precis som i alla riktigt bra rollspel är stämningen så tät att den går att skära i med kniv." Tom's Games: 18/20 - Inget utdrag. Total PC Gaming: 8.4/10 - "This is overshadowed by a story that’s deeply engaging and offers thought-provoking choices that few games can match. The Epilogue will open up more questions than it answers, but when you look back at the tough decisions you made to reach your destination, it’s clear that this journey was its own reward." Wired Controller: 9/10 - "The Witcher 2 is not perfect, but I feel it’s as close as you can get. Games like this are rare and are the soul reason I keep playing games to this day. They immerse you, they invoke feelings, they challenge you, and above all entertain you like no other medium can. If you fancy yourself a gamer, then you need to go out and play this game." XGN: 9.3/10 - "It's not common for an editor to beg a consumer to buy a game. This time I'm going to beg you to buy one of the greatest role playing games this year. The Witcher 2: Assassins of Kings definitely brings the RPG genre to a higher level. And damn, it's totally not linear either. Buy it!" Nyheter: GameSpot Presents: Now Playing - The Witcher 2 Quick Look: The Witcher 2: Assassins of Kings Saturday Crapshoot: Wiedźmin (The Witcher) Starting Block - Witcher 2: Assassins of Kings The Witcher 2: Assassins of Kings - A Day in the Life of Geralt Gameplay Movie The Witcher 2: Assassins of Kings - Cave Infestation Gameplay Movie The Witcher 2: Assassins of Kings - Dragon Issues Gameplay Video The Witcher 2: Assassins of Kings - Duel to the Death Gameplay Video The Witcher 2: Assassins of Kings - Escaping Torment Gameplay Video The Witcher 2: Assassins of Kings - Find Philippa Eilhart Gameplay Movie The Witcher 2: Assassins of Kings - Golem Protector Gameplay Movie The Witcher 2: Assassins of Kings - Harpy Hunting Gameplay Movie The Witcher 2: Assassins of Kings - Help Us Gameplay Movie The Witcher 2: Assassins of Kings - Swampy Showdown Gameplay Movie The Witcher 2: Assassins of Kings - Talking About Things That Hurt Gameplay Video The Witcher 2: Assassins of Kings - With Hearts and Eyes Gameplay Movie The Witcher 2: Assassins of Kings - Greater Rotfiend Gameplay Movie The Witcher 2: Assassins of Kings Daily Demo The Witcher 2: Assassins of Kings Preview - Key Characters ActionTrip Comic Strip: Definitely Sex Cards: Videoer: Endret 22. mai 2011 av Volundr Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Helledussen, for et kongespill. 7 timer inn, og jeg har ikke kjedet meg et sekund. Kraftig motsetning til DA2, som var labert fra begynnelsen av.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Har det mye å si om man ikke har spilt eneren? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Ikke spesielt mye, men hvis du har lyst til å spille gjennom eneren så kan du lese gjennom plottet på wikipedia. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Witcher_(video_game)#Plot EDIT: Hvordan "blower" jeg opp necrophages nest? Geralt sier bare: "I've got to blow up this nest" Endret 22. mai 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Ikke spesielt mye, men hvis du har lyst til å spille gjennom eneren så kan du lese gjennom plottet på wikipedia. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Witcher_(video_game)#Plot EDIT: Hvordan "blower" jeg opp necrophages nest? Geralt sier bare: "I've got to blow up this nest" du må ha en sånn grape bombe eller en annen type bombe med eksplosiv effekt. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Spillet tar tilsynelatende ingen hensyn til at personer og steder ikke betyr det samme for folk som ikke har spilt eneren / lest bøkene. Det ser ut som en solid rollespillopplevelse uansett, men... fair warning. Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Har det mye å si om man ikke har spilt eneren? nja føler ikke det. Men er mye mindre fokus på hva en witcher er i 2 ern føler jeg. I allefall sålangt. Så er litt vanskelig om man føler for å spille etter deres creed når du ikke vet hva det er. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Ikke spesielt mye, men hvis du har lyst til å spille gjennom eneren så kan du lese gjennom plottet på wikipedia. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Witcher_(video_game)#Plot EDIT: Hvordan "blower" jeg opp necrophages nest? Geralt sier bare: "I've got to blow up this nest" Tror bomben heter Grapeshot, du får kjøpt Design/Pattern eller hva du kaller det fra Cedric! alven i den lille landsbyen utenfor floatsom Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Har det mye å si om man ikke har spilt eneren? Bare spill det uansett. Eneren er genialt. Prolog = Tutorial (kjedelig) Kapittel 1 = Gjør deg kjent med karakterene, men noe kjedelig Kapittel 2 = Morsomt, men litt for langdrygt Kapittel 3 = Awesome Kapittel 4 og utover = Legendarisk Det er ekstremt verdt det. Jeg spiller gjennom eneren igjen nå for tiden, for å få en save å importere. Selv om det kom ut i 2007 holder det seg supert. Eneste som er irriterende er at det er ALT for mye løping frem og tilbake, for mye loading og at dverger har langt skjegg, er glade i øl og har en fake skotsk akksent. Endret 22. mai 2011 av Error Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg tok en liten pause for å sjekke hva som er "best" av å velge roche eller alvene i første kapittel..samma kan det være, bare velger en av dem og ser hvor det tar meg. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Har det mye å si om man ikke har spilt eneren? Bare spill det uansett. Eneren er genialt. Prolog = Tutorial (kjedelig) Kapittel 1 = Gjør deg kjent med karakterene, men noe kjedelig Kapittel 2 = Morsomt, men litt for langdrygt Kapittel 3 = Awesome Kapittel 4 og utover = Legendarisk Det er ekstremt verdt det. Jeg spiller gjennom eneren igjen nå for tiden, for å få en save å importere. Selv om det kom ut i 2007 holder det seg supert. Eneste som er irriterende er at det er ALT for mye løping frem og tilbake, for mye loading og at dverger har langt skjegg, er glade i øl og har en fake skotsk akksent. Trur jeg må spille gjennom 1'ern, liker spill med god story og bra stemmeskuespill som f.eks. mass effect. Finner man det i witcher spillene? Prøvde Two Worlds 2, og det var så håpløst kjedelig story og grøssende stemmeskuespill. Da hjelper det ikke med bra huler å utforske for min del. Btw er det ikke temmelig standard att dverger har sjegg og liker øl? Endret 22. mai 2011 av Amaru Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg vil si Mass Effect sitt stemmeskuespill er noen hakk over Witcher 1 og 2, men de er på ingen måte dårlige! Det mest irriterende med dvergene er nok den falske skotske akksenten som Error påpeker. Skjegg og øl var ikke så rart syntes jeg Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Eneste som er irriterende er at det er ALT for mye løping frem og tilbake, for mye loading og at dverger har langt skjegg, er glade i øl og har en fake skotsk akksent. I TW2 er de også glade i puling og snakker konstant om tissen sin. Fake aksent? Ikke vær så sikker. Minst en av stemmeskuespillerne er en ekte skotte. Trur jeg må spille gjennom 1'ern, liker spill med god story og bra stemmeskuespill som f.eks. mass effect. Finner man det i witcher spillene? Prøvde Two Worlds 2, og det var så håpløst kjedelig story og grøssende stemmeskuespill. Da hjelper det ikke med bra huler å utforske for min del. Neh, stemmeskuespill er ikke i samme klasse som i BioWare-spill. Bedre enn Bethesda (Morrowind, Oblivion, Fallout 3), men det sier kanskje ikke så mye. Historien i The Witcher står ikke tilbake for noen, men man må fullføre spillet før man innser hvor god den faktisk er. Ikke alle orker dette, dessverre. Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Btw er det ikke temmelig standard att dverger har sjegg og liker øl? Jo, og det gjør det irriterende. Samtlige dverger i spillet er så ekstremt stereotypiske at jeg kan begynne å grine Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Noen stemmer er helt OK, som Vernon Roche og Triss. Mens andre er så forferdelig gjort at man blir flau..spesiellt de to ungene som springer rundt i Lobelen og gjentar samme setninga 10000 ganger.."Why does he need two swords? does he tend to lose them alot?" og "Can giiiiiiirls become witchers toooooo?" Voiceactingen på de ungene høres ut som en kvisete nerd i tenårene hermer etter barnestemmer.. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hvilken vanskelighetsgrad spiller folk på? Jeg spiller på normal, er lvl 7, har et 14-20 sverd, noe crappy armour og blir voldttatt av alt og alle i skævven uttafor Floatsom. Noen tips? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Hvilken vanskelighetsgrad spiller folk på? Jeg spiller på normal, er lvl 7, har et 14-20 sverd, noe crappy armour og blir voldttatt av alt og alle i skævven uttafor Floatsom. Noen tips? Spilte igjennom på Normal selv, å hadde noen problemer her og der. Men viktigste er å alltid ta fullt utbytte av signs, enten for å beskytte deg selv, gjøre dmg på fienden eller bare lamslå dem. Hold deg mye i bevegelse, og bruk E flittig til å parrere. Foreslår også feller og bomber, spesielt grapeshot bomb med et par oppgraderinger er veldig farlig å kommer godt med Du må bare bruke hele arsenalet ditt for alt det er verdt, så er det ganske så lett etterhvert. Endret 22. mai 2011 av Akrabra Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Driver å varierer en del med signs, men skjønner ikke hvordan det Axi signet eller hva det heter funker. Skal ikke det mindcontrolle en fiende? Det skjer jo aldri. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Ikke helt skjønt meg på det signet selv, prøvd å bruke det et par ganger har ikke noen stor effekt. Syns Yrden er fantastisk dog, setter selv de største fiender i paralyze. Oppgrader litt enkle ting som Quen også, med et par talent points i den så varer den plutselig 2 minutter og absorberer dobbelt så mye skade, hjalp sykt mye på boss fights i tillegg =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå