Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å kjøpe dette spillet men er litt usikker på hvorvidt jeg klarer å mestre kampene? Jeg er nemlig vant til the easy way med hack and slash museklikking. Vil dette spillet bli i overkant vanskelig for meg eller er det lett å lære seg?

En annen sak er hvorvidt Pcen min klarer å kjøre spillet? Se speccy i signatur.

 

Setter du spillet til easy kommer du ikke til å slite i kampene, og kan fokusere på den gode historien spillet har. Det er heller ikke så vanskelig å lære seg kampsystemet hvis du følger med på hva toturialen har å si.

Lenke til kommentar

Bah, begynner å miste tålmodighet med dette spillet, det må da være mulig å fikse opp i bugs/problemer før release? Jeg mener alle problemene med skjermkort drivere osv, jeg må skru ned skjermoppløsningen for at spillet i det hele tatt skal starte... :/

 

Jeg har mistet tålmodigheten, venter til de patcher spillet. Meget synd, da dette var det spillet jeg gledet meg mest til i år.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe dette spillet men er litt usikker på hvorvidt jeg klarer å mestre kampene? Jeg er nemlig vant til the easy way med hack and slash museklikking. Vil dette spillet bli i overkant vanskelig for meg eller er det lett å lære seg?

En annen sak er hvorvidt Pcen min klarer å kjøre spillet? Se speccy i signatur.

 

Setter du spillet til easy kommer du ikke til å slite i kampene, og kan fokusere på den gode historien spillet har. Det er heller ikke så vanskelig å lære seg kampsystemet hvis du følger med på hva toturialen har å si.

 

Godt å høre, må si at det er historien som tiltrekker meg mest. :)

Lenke til kommentar

Easy er bare hack n slash. Trenger ikke bruke potions eller oils, bare dundre ivei på diablo-knappen (venstre musknapp) og en og annen høyreknapp (strong attack), og passe på å ikke bli omringet så du ikke får slått tilbake.

 

Anbefales for oss som bare vil få med seg historien istedet for å slite med å bli motarbeidet hele tiden.

Første bossfight derimot blir drit når man er vant til å fly på alt og mashe musknappene..

 

Og forresten, hvordan vet jeg hvilket sverd som er best til hvilke enemies?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vurderer å gå til innkjøp av dette spillet, men er litt skeptisk grunnet hvor skuffet jeg ble av det første spillet. Syntes det var alt for mye løping frem og tilbake over kjedelige områder. Kom derfor ikke lenger enn til kapittel 2 i første spillet.

 

Har dette bedret seg?

Lenke til kommentar

Noen som sliter mot wraiths i questen Claws of the madness. Nekter å gå ned på vanskelighetsgraden, er på normal. Noen tips til å ta dem?

 

Jeg gjorde det første gangen jeg kom dit, og bestemte meg for å komme tilbake når jeg hadde skaffet meg Specter Oil. Kom tilbake litt etterpå og klarte det med Swallow, Tawny Owl, Rook, og mye bruk av Aard, samt nevnte Specter Oil på sølvsverdet.

Lenke til kommentar

systemkrav

Intel Processor - Core 2 Duo E6750 2.66GHz

AMD Processor - Athlon II X2 245e

Nvidia Graphics Card - GeForce GTS 450

RAM (Memory) - 4 GB

 

Vil alltid anbefale folk å spille TW:EE meget god historie.

 

Takker :) Da har jeg kjøpt enern på GOG.com til kr 28. :D Lastes ned as we speak. :)

Lenke til kommentar

Der var jeg ferdig med spillet, og for en fantastisk opplevelse!

 

Det jeg lurer på er hvordan avslutningen til dere andre som har fullført spillet ble, og hvilke byer dere var innom i løpet av spillet!

 

 

Jeg var innom Flotsam og Vergen. Mener å ha lest valgene du tar kan få deg til å hoppe over en hel by. Slutten var meget god. Jeg lot Letho leve, hadde ikke hjerte til å kjempe han. Iorveth og Triss var mine medfølgere, og spillet la godt opp til en etterfølger!

 

Endret av Tor92
Lenke til kommentar

Noen som sliter mot wraiths i questen Claws of the madness. Nekter å gå ned på vanskelighetsgraden, er på normal. Noen tips til å ta dem?

 

Klarte det i praksis utelukkende med Yrden, men det er mulig jeg hadde bedre sverd enn deg på det tidspunktet (gjorde det nokså sent)

 

Der var jeg ferdig med spillet, og for en fantastisk opplevelse!

 

Det jeg lurer på er hvordan avslutningen til dere andre som har fullført spillet ble, og hvilke byer dere var innom i løpet av spillet!

 

 

Jeg var innom Flotsam og Vergen. Mener å ha lest valgene du tar kan få deg til å hoppe over en hel by. Slutten var meget god. Jeg lot Letho leve, hadde ikke hjerte til å kjempe han. Iorveth og Triss var mine medfølgere, og spillet la godt opp til en etterfølger!

 

 

 

Jeg antar du valgte å hjelpe Iorveth istedenfor Roche på slutten av chapter 1; jeg tilbragte nemlig mesteparten av chapter 2 i "kaedwenian camp" utenfor Vergen (på andre siden av slagmarken) å kalle det en by er vel å dra det litt langt. Jeg var innom Vergen også, men det var mer som en ettertanke.

 

Endret av Ehtirno
Lenke til kommentar

Har spilt litt nå og det er underholdende. Eneste jeg ikke liker er "frameratebalansen" hvis det er noe som heter det. I et rom har jeg 60 fps så går jeg til et annet, da det faller til under 10. Jeg har faktisk mye bedre fps i byer enn i små rom, som er litt rart. Men jeg tror de har gjort det med vilje, i kamper har man mye bedre framerate enn omvendt. I f. eks snakke scener er detaljene mye høyere enn i kamper.

 

Første gang jeg har sett et slikt opplegg i et spill, må vel bare bli vandt til det.

Lenke til kommentar

Noen som sliter mot wraiths i questen Claws of the madness. Nekter å gå ned på vanskelighetsgraden, er på normal. Noen tips til å ta dem?

For en sverdfyr ihvertfall, Quen. Varer ikke lenge, men redder liv. Fokuser på en av dem av gangen (rull og posisjoner deg slik at den andre ikke treffer deg når du angriper). Etter at en wraith har utført "angrepsanimasjonen" sin er det en kort periode hvor det er "trygt" å angripe den.

 

Den første wraithkampen er nok den vanskeligste, ettersom det er der det er mest vrient å unngå å bli truffet selv.

 

Specter Oil er nok nyttig, men jeg brukte ingen potions eller oils selv (Normal). Kun Quen og Aerondight silver sword.

Endret av Cyberfrog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...