Craxmerax Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Noen andre som har problemer med at monstre bare forsvinner i løse lufta? Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg har komt meg dit dethmond skal utføre necromancy på en død fyr. Før det må jeg drikke potion, gadwall ser det ut til, men hvor i all verden finner jeg det? Fyren som sitter på stolen utenfor selger oppskriften, og så er det bare å koke opp. 1 Lenke til kommentar
Volundr Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Ny, rask oppsummering: Anmeldelser: 3DJuegos: 94/100 - "The Witcher 2 exceeds every expectation. Assassins of Kings is a remarkably well-crafted, charming and violent RPG adventure, leaving players at its ending wanting for more. This new Geralt de Rivia adventure is superior to its predecessor in every way: A truly must-have." Cheat Code Central: 4.5/5 - "It's difficult to fully emphasize how immersive and impressive The Witcher 2 is. With their second game, CD Projekt has become the new champion of the Western RPG genre, blending a complex yet compelling story featuring truly impactful role-playing choices with a near-perfectly executed world." Eurogamer: 9/10 - "Fans of RPGs should consider The Witcher 2 a must-buy. There's simply no competitor that can touch it in terms of poise, characterisation and storytelling, or the way in which it treats you not as a player - someone to be pandered to and pleased - but as an adult, free to make your own mistakes and suffer a plot in which not everyone gets what they deserve." Eurogamer Italia: 9/10 - "The Witcher 2 is probably the best RPG on PC. CD Projekt did a great job, creating an intense, deep and real fantasy experience, and giving players the freedom to choose their fate. If you are looking for a strong, mature and emotional game, buy this and play it for months." Eurogamer Tyskland: 9/10 - Inget utdrag. Everyeye: 96/100 - "Geralt of Rivia fights against monsters of supernatural and human nature in this not-so-flawless but visually stunning and innovative RPG. While trying to save, not one, but four Realms at once, he also achieves the most difficult task of his career: redefining a whole videogame genre." FZ: 5/5 - "I de flesta avseenden är Witcher 2 en fullpoängare. Berättelsen är en av de starkaste jag upplevt i spelsammanhang, karaktärsgalleriet är såväl älskvärt som udda och miljöerna betar av vykortsögonblick var och varannan sekund. Det är inte perfekt på exakt alla plan men på det stora hela är det rollspelsupplevelse ingen bör vara utan. CD Projekt ska vara stolta över vad de åstadkommit. Redan på andra försöket har de skapat en modern klassiker. Bioware och Bethesda gör klokt i att darra av rädsla." Game Informer: 92.5/100 - "You can pick apart the small missteps in the nuts and bolts of The Witcher 2 all day, but you'd be missing the forest for the trees. I play role-playing games to explore fantastic worlds, interact with interesting characters, and pull off badass stunts that only a world-saving hero could accomplish. The Witcher 2 obliterates all but the best competition on those criteria. As frustrating as it can be at times, this adventure's charms vastly outweigh its warts." Games On Net: 4.5/5 - "In spite of all of the small flaws there is one thing that makes The Witcher 2 one of the best RPGs of recent years; it's one of those rarest of beasts, an RPG than emphasises the RP element over all else. The story is captivating, sad and tragic, the characters are believable and the decisions are gloriously meaningful. It's a labour of love, mature in all the right ways and about as morally ambiguous as you could want." Meristation: 95/100 - "The Witcher II is a technical, creative and narrative triumph, a game that pushes videogames closer to maturity thanks to an excellent and strong direction which honors Sapkowski's work. Not even the poor ending can eclipse the masterful RPG achieved by CD Projekt." NRK: 6/6 - "Dette er ikke et spill for deg som aldri har spilt rollespill før – dette er et spill for deg som setter pris på det enorme arbeidet som er lagt ned i et solid spillprodukt, for deg som kan dykke ned i en fantasiverden i flere timer, og for deg som vil ut på et fantastisk eventyr." PC Gamer: 89/100 - "The Witcher 2 is a game that shoots for the sun while its rivals are still lining up their sights on the moon. It’s an AAA RPG with an indie soul, and a charged, exciting adventure you can really sink your teeth into, admire, and for the most part, love. From the raw technical wizardry of the engine, to tent walls rippling in the breeze and villagers running for cover when it rains, it’s a game built with burning, red-raw passion and exactly one goal. To be the best RPG ever, whatever it takes." Rock, Paper, Shotgun: "The Witcher 2 is flawed in some ways, and a paragon in others. I cannot recommend everyone play it, because it simply won’t satisfy everyone in the same way, and will frustrate and off-put many with its bizarre little quirks of difficulty and moments of poor design. But I will recommend everyone buy it, because I want to play another one. And another one. And many more after that.Well done, CD Projekt, you’ve just brought the fantasy RPG back to life. It’s still twitching from the electricity, but it’s a beautiful thing." Spaziogames: 91/100 - "The Witcher 2 is what Geralt's fans are looking for. Intense, epic and really fun to play, the latest CD Projekt title is a must buy for every RPG fan." Nyheter: CD Projekt, AMD looking into Witcher 2 issues, possible solutions offered First Witcher 2 patch to be released next week The Complicated Workings of The Witcher 2 Game of the Week: The Witcher 2 How To Survive In The Witcher 2 Premium Witcher 2 SKU “discourages piracy” The Witcher 2's senior producer talks to PC Format The Witcher 2 Developer Interview The Witcher 2 is Blurry in All the Right Places Witcher 2 For Consoles 'Won't Dumb Down' - Dev 2 Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hei jeg har akkurat skaffet spillet, men det lagger sykt. Ca 1 frame pr 2 sekund og det skal være omtrent 50 frames i sekundet. Superlag! Noen som vet hva som er feil? Jeg kjører med et Nvidia 480 GTX. 6gb ram. Og en prosessor av noe slag som skal funke fint. Lenke til kommentar
Volundr Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Hei jeg har akkurat skaffet spillet, men det lagger sykt. Ca 1 frame pr 2 sekund og det skal være omtrent 50 frames i sekundet. Superlag! Noen som vet hva som er feil? Jeg kjører med et Nvidia 480 GTX. 6gb ram. Og en prosessor av noe slag som skal funke fint. Jeg hadde det samme problemet med et GTX 460M, men etter at jeg avinstallerte 3D-driveren så fungerer det helt fint. Det er også kommet en beta driver fra NVIDIA som skal fikse mange av problemene. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Konge Støtter det 3D vision bra? Men jeg tror at spillet krever såpass at hvis man skal ha 3d vision må man bruke lav oppløsning. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Konge Støtter det 3D vision bra? Men jeg tror at spillet krever såpass at hvis man skal ha 3d vision må man bruke lav oppløsning. Det har "excellent" rating og ser fantastisk ut! Jeg måtte dessverre gå fra high settings til medium for å få samme flyten. Men 3D følelsen er mye viktigere enn litt motion blur og depth of field Og ja, BETA-driveren fikset alle problemene relatert til lag og lugg. Endret 21. mai 2011 av Ordinary guy Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Enig med deg, da skal det prøves nå! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Gav etter for fristelsen og kjøpte spillet tidligere i dag. Så langt så virker det helt fantastisk. På mange måter så er dette spillet alt det jeg håpet Dragon Age skulle være forut for utgivelsen. Guttene fra Polen viser BioWare hvor skapet står! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Vil bare minne om at det ikke er alle som er ferdige med spillet. Bruk spoilertags folkens! Skal ikke sitere noen her, men det er visse folk som har røpet ting. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Quickmenyen åpnes med å holde inne CTRL på tastaturet. Da går tiden kjempesakte og du kan velge spells til Q eller bomber/traps til R knappen. Eller Meditate, og trekke/sheate sverdene. Det sto i tutorialen helt i begynnelsen Hva de forskjellige signene gjør får du beskrivelse av første gang du kaster dem. Det står hvilke knapper du skal trykke om du bruker tastatur. Bruker du gamepad står det bare hvilke knapper du skal bruke på den, og ikke på alle engang. Og nei, det står ikke nødvendigvis hva signs gjør når du bruker dem. Jeg fikk ikke vite det før jeg drev på med Assault. Om det er en bug eller meningen at vi skal ta drage-greiene etterpå aner jeg ikke. Endret 21. mai 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Fine dvergenavn. Eks: "Henry Helvete" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg bare testet alle signene i løse lufta så poppa en infoboks opp hver gang jeg kasta en ny en. Men dette spillet er visst ganske buggy. Jeg gikk i kjellern på inn i Flotsam og godtok en fistfight. Men istedet for å zoome inn og stå i "fighting modus" der quicktime tastene popper frem, ble jeg gående rundt i normal modus mens han andre sto der som en tosk. Kunne ikke klikke på han eller noe. Så jeg gikk ut igjen, og fant at jeg ikke kunne save siden jeg var i "combat" enda. Ikke Meditate eller dra opp våpen heller. Sprang langt ut i skauen, møtte noen Nekkers, og fikk ikke trekt våpenet mitt. Dau, og satt tilbake 50 minutter siden forrige autosave. Det er for dårlig, CD Projekt.. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Har ikke opplevd en eneste bug jeg. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Diagrammer du kjøper for bomber o.l. kan sees i "Alchemy" delen under Meditation. Hvertfall sånn jeg lagde Grapefruit Bomba til Nekker-questet i chapter 1. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg ga opp nvidia 3d. blir ekstremt lav framerate og lastetidene varte i 5 min, uten 3d varer lastetidene i 3 sek omtrent. Må være noe galt. Uansett, klarer meg uten. Nå er problemet starten av spillet. Enten har jeg ikke kjønt greia eller så suger jeg i dette. Kommer ikke forbi den dragen heeelt med en gang spillet starter, den bare brenner meg opp. Hehe.. Har prøvd hvertfall 20 ganger nå. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Om det er der man løper under noen tretak så er det bare å prøve å time det til (ikke bare løpe rett på), om det er den oppå muren så er det quick-time-events det går på (bare å trykke riktig når det dukker opp på skjermen) Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg ga opp nvidia 3d. blir ekstremt lav framerate og lastetidene varte i 5 min, uten 3d varer lastetidene i 3 sek omtrent. Må være noe galt. Uansett, klarer meg uten. Nå er problemet starten av spillet. Enten har jeg ikke kjønt greia eller så suger jeg i dette. Kommer ikke forbi den dragen heeelt med en gang spillet starter, den bare brenner meg opp. Hehe.. Har prøvd hvertfall 20 ganger nå. Les to sider tilbake i tråden. Masse gode tips for hvordan man klarer dette, og emnet har egentlig blitt diskutert til det kjedsommelige .... Lenke til kommentar
skabby Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Quickmenyen åpnes med å holde inne CTRL på tastaturet. Da går tiden kjempesakte og du kan velge spells til Q eller bomber/traps til R knappen. Eller Meditate, og trekke/sheate sverdene. Det sto i tutorialen helt i begynnelsen Hva de forskjellige signene gjør får du beskrivelse av første gang du kaster dem. Det står hvilke knapper du skal trykke om du bruker tastatur. Bruker du gamepad står det bare hvilke knapper du skal bruke på den, og ikke på alle engang. Og nei, det står ikke nødvendigvis hva signs gjør når du bruker dem. Jeg fikk ikke vite det før jeg drev på med Assault. Om det er en bug eller meningen at vi skal ta drage-greiene etterpå aner jeg ikke. Du kan sjekke hva alt i spillet gjør og er inne i journalen. Alle signs, hvordan du blocker, dodger, alle karakterer, monstere, planter du kommer over osv. Lenke til kommentar
Mocci Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg vurderer å kjøpe dette spillet men er litt usikker på hvorvidt jeg klarer å mestre kampene? Jeg er nemlig vant til the easy way med hack and slash museklikking. Vil dette spillet bli i overkant vanskelig for meg eller er det lett å lære seg? En annen sak er hvorvidt Pcen min klarer å kjøre spillet? Se speccy i signatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå