Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har komt meg dit dethmond skal utføre necromancy på en død fyr. Før det må jeg drikke potion, gadwall ser det ut til, men hvor i all verden finner jeg det?

 

Fyren som sitter på stolen utenfor selger oppskriften, og så er det bare å koke opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ny, rask oppsummering:

 

Anmeldelser:

 

Nyheter:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei jeg har akkurat skaffet spillet, men det lagger sykt. Ca 1 frame pr 2 sekund og det skal være omtrent 50 frames i sekundet. Superlag! Noen som vet hva som er feil? Jeg kjører med et Nvidia 480 GTX. 6gb ram. Og en prosessor av noe slag som skal funke fint.

Lenke til kommentar

Hei jeg har akkurat skaffet spillet, men det lagger sykt. Ca 1 frame pr 2 sekund og det skal være omtrent 50 frames i sekundet. Superlag! Noen som vet hva som er feil? Jeg kjører med et Nvidia 480 GTX. 6gb ram. Og en prosessor av noe slag som skal funke fint.

 

Jeg hadde det samme problemet med et GTX 460M, men etter at jeg avinstallerte 3D-driveren så fungerer det helt fint. Det er også kommet en beta driver fra NVIDIA som skal fikse mange av problemene.

Lenke til kommentar

Konge :) Støtter det 3D vision bra? Men jeg tror at spillet krever såpass at hvis man skal ha 3d vision må man bruke lav oppløsning.

 

Det har "excellent" rating og ser fantastisk ut!

Jeg måtte dessverre gå fra high settings til medium for å få samme flyten. Men 3D følelsen er mye viktigere enn litt motion blur og depth of field ;)

 

Og ja, BETA-driveren fikset alle problemene relatert til lag og lugg.

Endret av Ordinary guy
Lenke til kommentar

Gav etter for fristelsen og kjøpte spillet tidligere i dag. Så langt så virker det helt fantastisk. På mange måter så er dette spillet alt det jeg håpet Dragon Age skulle være forut for utgivelsen. Guttene fra Polen viser BioWare hvor skapet står! :thumbup:

Lenke til kommentar

Quickmenyen åpnes med å holde inne CTRL på tastaturet. Da går tiden kjempesakte og du kan velge spells til Q eller bomber/traps til R knappen.

Eller Meditate, og trekke/sheate sverdene.

 

Det sto i tutorialen helt i begynnelsen :p Hva de forskjellige signene gjør får du beskrivelse av første gang du kaster dem.

 

Det står hvilke knapper du skal trykke om du bruker tastatur. Bruker du gamepad står det bare hvilke knapper du skal bruke på den, og ikke på alle engang. Og nei, det står ikke nødvendigvis hva signs gjør når du bruker dem. Jeg fikk ikke vite det før jeg drev på med Assault. Om det er en bug eller meningen at vi skal ta drage-greiene etterpå aner jeg ikke.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Jeg bare testet alle signene i løse lufta så poppa en infoboks opp hver gang jeg kasta en ny en.

 

Men dette spillet er visst ganske buggy. Jeg gikk i kjellern på inn i Flotsam og godtok en fistfight. Men istedet for å zoome inn og stå i "fighting modus" der quicktime tastene popper frem, ble jeg gående rundt i normal modus mens han andre sto der som en tosk. Kunne ikke klikke på han eller noe. Så jeg gikk ut igjen, og fant at jeg ikke kunne save siden jeg var i "combat" enda. Ikke Meditate eller dra opp våpen heller.

 

Sprang langt ut i skauen, møtte noen Nekkers, og fikk ikke trekt våpenet mitt. Dau, og satt tilbake 50 minutter siden forrige autosave. Det er for dårlig, CD Projekt..

Lenke til kommentar

Jeg ga opp nvidia 3d. blir ekstremt lav framerate og lastetidene varte i 5 min, uten 3d varer lastetidene i 3 sek omtrent. Må være noe galt. Uansett, klarer meg uten.

 

 

Nå er problemet starten av spillet. Enten har jeg ikke kjønt greia eller så suger jeg i dette. Kommer ikke forbi den dragen heeelt med en gang spillet starter, den bare brenner meg opp. Hehe.. Har prøvd hvertfall 20 ganger nå.

Lenke til kommentar

Jeg ga opp nvidia 3d. blir ekstremt lav framerate og lastetidene varte i 5 min, uten 3d varer lastetidene i 3 sek omtrent. Må være noe galt. Uansett, klarer meg uten.

 

 

Nå er problemet starten av spillet. Enten har jeg ikke kjønt greia eller så suger jeg i dette. Kommer ikke forbi den dragen heeelt med en gang spillet starter, den bare brenner meg opp. Hehe.. Har prøvd hvertfall 20 ganger nå.

 

Les to sider tilbake i tråden. Masse gode tips for hvordan man klarer dette, og emnet har egentlig blitt diskutert til det kjedsommelige ....

Lenke til kommentar

Quickmenyen åpnes med å holde inne CTRL på tastaturet. Da går tiden kjempesakte og du kan velge spells til Q eller bomber/traps til R knappen.

Eller Meditate, og trekke/sheate sverdene.

 

Det sto i tutorialen helt i begynnelsen :p Hva de forskjellige signene gjør får du beskrivelse av første gang du kaster dem.

 

Det står hvilke knapper du skal trykke om du bruker tastatur. Bruker du gamepad står det bare hvilke knapper du skal bruke på den, og ikke på alle engang. Og nei, det står ikke nødvendigvis hva signs gjør når du bruker dem. Jeg fikk ikke vite det før jeg drev på med Assault. Om det er en bug eller meningen at vi skal ta drage-greiene etterpå aner jeg ikke.

 

 

Du kan sjekke hva alt i spillet gjør og er inne i journalen. Alle signs, hvordan du blocker, dodger, alle karakterer, monstere, planter du kommer over osv.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe dette spillet men er litt usikker på hvorvidt jeg klarer å mestre kampene? Jeg er nemlig vant til the easy way med hack and slash museklikking. Vil dette spillet bli i overkant vanskelig for meg eller er det lett å lære seg?

En annen sak er hvorvidt Pcen min klarer å kjøre spillet? Se speccy i signatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...