Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen tips angående å drepe Letho?

Klin umulig å ta han...prøvd med alle signs, block, bombs etc. men gjør utrolig lite skade,

og han AARD'er meg fra avstand noe som gjør usedvanlig mye damage.

Best ut har jeg kommet når jeg har blocket og spammet lette-slag, men holder bare ut en stund før han evt AARDer igjen...

 

Spiller på Normal.

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips angående å drepe Letho?

Klin umulig å ta han...prøvd med alle signs, block, bombs etc. men gjør utrolig lite skade,

og han AARD'er meg fra avstand noe som gjør usedvanlig mye damage.

Best ut har jeg kommet når jeg har blocket og spammet lette-slag, men holder bare ut en stund før han evt AARDer igjen...

 

Spiller på Normal.

 

 

Drikk en swallow før du snakker med Iorveth. Da vil helsen stige litt gjennom hele kampen. Ellers er nøkkelen tålmodighet og rulling. Jeg brukte også queen sign nesten hele tiden slik at han ikke kunne ta helse fra meg. Når det er mulig å skade ham må du først få ham til å slå etter deg, så rulle bort og så slå ham i ryggen. Du får kanskje bare 2 slag, så du må som sagt være tålmodig.

 

Lenke til kommentar

Da har jeg runnet the witcher 2 :-)! var litt kort ? (eller spilte jeg bare veldig mye?) hadde ønsket at main story line var lengere!

 

Ellers var dette et supert spill! elsker slike RPG. forresten, til de som har problemer med "ultra" når det gjelder grafikk- jeg gikk fra 19-30 fps til 55-80 ved å skru av ubersampling ;-)

Lenke til kommentar

har spilt spillet en god deal nå, og ikke misforstå jeg liker det, bare syntes det er så trasig at combaten er litt clunky.

 

Fks hvis jeg angreper en fyr, som er locked, så kommer det to stykker foran han fyren jeg er locked på, selvom jeg treffer de to fyrene foran tar de ikke noe skada bare pga jeg har locked på han bakerste.

 

Lootinga er og litt katastrofe. Små ting, men det skjer så ofte at man blir litt irritert. Det jeg mener er at hvis du går 1 cm hit og dit så mister du sjansen til å loote som er litt irriterrende.

 

Men mest av alt så syntes jeg combaten føltes feil.

Lenke til kommentar

hva må man trykke på for å skifte lock on fra enemy til enemy. Finner bare hvordan man locker den på kisen man angriper.

 

alt knappen brukes for å locke på et mål dog hele targetingen systemet lider av at kamera vinklingen ofte blir litt dodgy.

 

 

er det noen som har gjort nekker-questchainen?

 

 

Jeg klarte å la vær å kjøpe grapebomb-greia av cedric når vi først møttes. Så nå finner jeg han ikke lenger.. Har googlet litt her og der, og fikk vite at han er i skauen en plass... Hjelper ikke så mye :p

 

Noen som kan si meg hvor Cedric er? :)

 

 

cedric er den alven ikke sant ? du finner han i skogen mot slutten av act1 dog det er en del spoiler materiale rundt det. Dog om du trar til den lille landsbyen utenfor nordsiden av byen så skal det være 3 merchants der og en av dem selger også oppskriften og om jeg husker riktig kan du muligens kjøpe det du trenger uten å lage det der også.

 

har spilt spillet en god deal nå, og ikke misforstå jeg liker det, bare syntes det er så trasig at combaten er litt clunky.

 

Fks hvis jeg angreper en fyr, som er locked, så kommer det to stykker foran han fyren jeg er locked på, selvom jeg treffer de to fyrene foran tar de ikke noe skada bare pga jeg har locked på han bakerste.

 

Lootinga er og litt katastrofe. Små ting, men det skjer så ofte at man blir litt irritert. Det jeg mener er at hvis du går 1 cm hit og dit så mister du sjansen til å loote som er litt irriterrende.

 

Men mest av alt så syntes jeg combaten føltes feil.

 

er litt kleint at du må unlocke et spesifikt skill for å angripe flere samtidig ja. Det med å kunne loote er litt dodgy det også om en container ligger litt kinkig til så er det praktisk umulig å loote den.

Lenke til kommentar

Til Fornax:

 

Jeg brukte kun den sigil'en som slår folk litt bakover for å ta han. Husker ikke navnet akkurat nå selvsagt, men det er den øverste. Med den kunne jeg avbryte at han kastet Quen og i det heletatt holde et slags press på han til enhver tid. Da holdt det å slå raske slag på han, rulle litt tilbake, kaste en ny stun, rulle inn og slå igjen.

 

 

Til Henrikrox:

Er litt uenig med deg og andre når det kommer til looting. Jeg hadde aldri problemer med å loote noe som helst. Jeg ser for meg at mange bare løper rundt og dermed bommer på lootpilen. Jeg brukte Shift hver gang jeg nærmet meg en lootpile, dør eller fjellvegg jeg måtte klatre opp.

 

Og når det kommer til å være locket på et target som er bak 2 andre fiender, sier det ikke seg selv at du da vil slite med å slå på noe som helst? Det er jo bare å unlocke target, ta en av de fremste. Eller løpe rundt og få han som er locked til å være fremst? Og som det ble skrevet her, med talents slik at du slår på flere fiender slipper du jo dette problemet.

Lenke til kommentar

Til Henrikrox:

Er litt uenig med deg og andre når det kommer til looting. Jeg hadde aldri problemer med å loote noe som helst. Jeg ser for meg at mange bare løper rundt og dermed bommer på lootpilen. Jeg brukte Shift hver gang jeg nærmet meg en lootpile, dør eller fjellvegg jeg måtte klatre opp.

 

Og når det kommer til å være locket på et target som er bak 2 andre fiender, sier det ikke seg selv at du da vil slite med å slå på noe som helst? Det er jo bare å unlocke target, ta en av de fremste. Eller løpe rundt og få han som er locked til å være fremst? Og som det ble skrevet her, med talents slik at du slår på flere fiender slipper du jo dette problemet.

 

90% av tiden funker nå loot systemet. Dog det er et ubestridelig faktum at det er en rekke conainere i spillet som ikke lar seg loote selv om de lyser opp ved bruk av medaljongen. Et annet aspekt av loot systemet er at du må vente en bitte liten stund etter strid før du kan loote. Noe som i hovedsak har vært mest irriterende under act 1 når du av og til får mobs som vandrer inn i sfæren din og derfor deaktiverer loot muligheten selv om de ikke går til direkte angrep (sjelden pathing feil).

 

 

Men personlig synes jeg informasjonen i spillet noe ganger er ganske svak. var lang ute i act 2 før jeg fant ut hvordan å bruke mutagens og da ved ren tilfeldighet. Og da satt jeg med over 200 mutagens i inventorien.

 

et annet aspect er jo at en god del ting har quest markør på seg samtidig som de er tradeskills. Noe som er litt frustrerende når du ender opp med mange av dem og vekten blir ganske stor. Tommelfinger regelen skulle ha vært 0 vekt for alt med quest markør.

Lenke til kommentar

Hvor bra pc trenger man egentlig for å kjøre dette spillet?

 

Jeg kjører:

 

intel core q720 1.6 ghz 8 cpu

 

geforce GTS 360m

 

6 gb ram

 

Dette på en bærbar pc fra ASUS, til ca. 11 k, fra i fjor høst. Dette speccet funker ikke i det hele tatt...

Endret av Langdon
Lenke til kommentar

Hvor bra pc trenger man egentlig for å kjøre dette spillet?

 

Jeg kjører:

 

intel core q720 1.6 ghz 8 cpu

 

geforce GTS 360m

 

6 gb ram

 

Dette på en bærbar pc fra ASUS, til ca. 11 k, fra i fjor høst. Dette speccet funker ikke i det hele tatt...

 

Du kan se min maskinvare i signaturen min.

 

Har alle innstillinger på max ved en oppløsning på 1920x1200; dette går akkurat så det ikke hakker :)

Witcher 2 er det mest krevende spillet jeg noen sinne har hatt, slår til og med Metro 2033, men føles mer helstøpt!

Lenke til kommentar

Hvor bra pc trenger man egentlig for å kjøre dette spillet?

 

Jeg kjører:

 

intel core q720 1.6 ghz 8 cpu

 

geforce GTS 360m

 

6 gb ram

 

Dette på en bærbar pc fra ASUS, til ca. 11 k, fra i fjor høst. Dette speccet funker ikke i det hele tatt...

 

Du kan se min maskinvare i signaturen min.

 

Har alle innstillinger på max ved en oppløsning på 1920x1200; dette går akkurat så det ikke hakker :)

Witcher 2 er det mest krevende spillet jeg noen sinne har hatt, slår til og med Metro 2033, men føles mer helstøpt!

Med en oppløsning på 0, og innstillingenen på max, så er det fortsatt elendig... :)

Lenke til kommentar
Med en oppløsning på 0, og innstillingenen på max, så er det fortsatt elendig... :)

 

Nå er jo bærbare maskiner veldig sjeldent gode til spill, spesiellt disse ekstreme tittlene. Når det er sagt har du også ganske moderat maskinvare; både prossessor og skjermkort er ganske store sinker :)

Lenke til kommentar
Med en oppløsning på 0, og innstillingenen på max, så er det fortsatt elendig... :)

 

Nå er jo bærbare maskiner veldig sjeldent gode til spill, spesiellt disse ekstreme tittlene. Når det er sagt har du også ganske moderat maskinvare; både prossessor og skjermkort er ganske store sinker :)

Uff, så kjedelig. Jeg har en stasjonær PC. Den har dual core prosessor og et skjermkort på 512 mb. Jeg kan jo prøve å spille på den... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...