Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fant ikke spoiler knappen her, så kan nevne at det jeg spør om her er om et side-quest i chapter 2, så om dere ikke vil ha noe spoilet ikke les videre.

 

jeg driver på den succubus questen utenfor Vergen, og prøver å finne bevis mot eller for succubusen og han alven elyos eller noe sånt. jeg har funnet en død dverg i catacomben og så en del av et våpen inni armen hans, men jeg trenger et tool for å ta det ut. er det noen som vet om noen andre bevis eller hvor jeg finner dette toolet? er litt curious på hvem som faktisk er morderen :p

Lenke til kommentar

Hmpf. Jeg kjøpte Nordic Edition, installerte uten problemer og prøver å kjøre, meng jeg må taste inn den serial key greia. det er greit nok, men det skjer ingenting når jeg trykker på tastaturet? Jeg får med andre ord ikke skrevet noe som helst? Har Win7 64-bit. Noen som har et tips?

Ikke-default tekststørrelse (DPI)?

 

3. I cannot enter anything into the Product Activation Code field

 

Such a situation may occur if a non-default text size (DPI) is used. In this case please restore the default size (100%). Find the instructions on how to change the text size in this link.

Lenke til kommentar

Hva i hel.... - Kjøpte Nordic edition, gledet meg som en unge etter installering, skal kjøre spillet, får opp pc-info, samt ett tilfelle av security-key inntasting, og så:

 

Launcher:"Insufficient privileges to run activation - run application as an administrator."

 

Brukeren min er jo oppført som administrator!!!!! Kan noen være så utrolig snille å gi meg et hint om hva som er gæli her????

Lenke til kommentar

Høgreklikk på exe fila og velg kjør som administrator

Åh, takk! MEn hvorfor i all verden fungerer det slik, mon tro?? Aldri støtt på noe lignende.....

 

Edit: Ehhhh, når jeg kjører spillet som administrator, blir jeg bedt om å taste inn cd-keyen - igjen, og deretter "checking for updates." Etter det forsvinner hele info-boksen, og bare desktopen står igjen som om ingenting er skjedd. Når jeg da starter igjen -som administrator - er det samme greia igjen....

Endret av aphelion3
Lenke til kommentar

Hmpf. Jeg kjøpte Nordic Edition, installerte uten problemer og prøver å kjøre, meng jeg må taste inn den serial key greia. det er greit nok, men det skjer ingenting når jeg trykker på tastaturet? Jeg får med andre ord ikke skrevet noe som helst? Har Win7 64-bit. Noen som har et tips?

Ikke-default tekststørrelse (DPI)?

 

3. I cannot enter anything into the Product Activation Code field

 

Such a situation may occur if a non-default text size (DPI) is used. In this case please restore the default size (100%). Find the instructions on how to change the text size in this link.

 

Linken fungerte dessverre ikke, men jeg tok et lite søk på non-default text size og fant løsningen. Takker! Så var det å laste ned en patch på 28MB. Ikke så mye i seg selv, men jeg vil spille!!!!! :p

 

Btw hva er de pappfigurene vi fikk i Nordic Edition? Er det noe poeng med dem? (de vi bretter selv)

Lenke til kommentar

Hmpf. Jeg kjøpte Nordic Edition, installerte uten problemer og prøver å kjøre, meng jeg må taste inn den serial key greia. det er greit nok, men det skjer ingenting når jeg trykker på tastaturet? Jeg får med andre ord ikke skrevet noe som helst? Har Win7 64-bit. Noen som har et tips?

Ikke-default tekststørrelse (DPI)?

 

3. I cannot enter anything into the Product Activation Code field

 

Such a situation may occur if a non-default text size (DPI) is used. In this case please restore the default size (100%). Find the instructions on how to change the text size in this link.

 

Linken fungerte dessverre ikke, men jeg tok et lite søk på non-default text size og fant løsningen. Takker! Så var det å laste ned en patch på 28MB. Ikke så mye i seg selv, men jeg vil spille!!!!! :p

 

Btw hva er de pappfigurene vi fikk i Nordic Edition? Er det noe poeng med dem? (de vi bretter selv)

Jeg har akkurat samme problemet! Når jeg skal taste inn aktiveringsnøkkelen kommer det ikke en eneste bokstav! :(

 

Hmpf. Jeg kjøpte Nordic Edition, installerte uten problemer og prøver å kjøre, meng jeg må taste inn den serial key greia. det er greit nok, men det skjer ingenting når jeg trykker på tastaturet? Jeg får med andre ord ikke skrevet noe som helst? Har Win7 64-bit. Noen som har et tips?

Ikke-default tekststørrelse (DPI)?

 

3. I cannot enter anything into the Product Activation Code field

 

Such a situation may occur if a non-default text size (DPI) is used. In this case please restore the default size (100%). Find the instructions on how to change the text size in this link.

 

Linken fungerte dessverre ikke, men jeg tok et lite søk på non-default text size og fant løsningen. Takker! Så var det å laste ned en patch på 28MB. Ikke så mye i seg selv, men jeg vil spille!!!!! :p

 

Btw hva er de pappfigurene vi fikk i Nordic Edition? Er det noe poeng med dem? (de vi bretter selv)

Jeg har akkurat samme problemet! Når jeg skal taste inn aktiveringsnøkkelen kommer det ikke en eneste bokstav! :(

Hvordan fikser man det? Jeg vil også spille... :(

Lenke til kommentar

Rart, linken funker for meg.

 

Vel, fortsatt fra FAQ:

Windows XP

Rightclick on the desktop -> Select Properties -> Choose Display Settings

Click Advanced.

In General tab in DPI setting menu select Normal size (96 DPI)

 

Windows Vista/7

Open menu Start -> Go to the Control Panel -> Then to Appearance and Personalization - Display Settings.

From text size options select Smaller - 100% (default)

Save the changes

Lenke til kommentar

Vel.... forhåndsbestilte også Nordic Edition, og når jeg prøver å aktivere spillet får jeg beskjed om at jeg har en invalid CD key. Etter å ha sittet i en time og prøvd å bytte ut bokstaver og tall som kan mistolkes i alle mulige kombinasjoner får jeg altså ikke aktivert spillet. Veldig gøy dette her...

 

EDIT: Dette er feilmeldingen jeg får opp:

 

Activation failed!

 

Activation process has been terminated

 

The serial number was not found in the database. Most likely the serial number has been entered incorrectly.

 

Flere som har dette problemet?

Endret av Alpha_Male
Lenke til kommentar

Vel.... forhåndsbestilte også Nordic Edition, og når jeg prøver å aktivere spillet får jeg beskjed om at jeg har en invalid CD key. Etter å ha sittet i en time og prøvd å bytte ut bokstaver og tall som kan mistolkes i alle mulige kombinasjoner får jeg altså ikke aktivert spillet. Veldig gøy dette her...

 

EDIT: Dette er feilmeldingen jeg får opp:

 

Activation failed!

 

Activation process has been terminated

 

The serial number was not found in the database. Most likely the serial number has been entered incorrectly.

 

Flere som har dette problemet?

 

Samme problemet her også, det som skjedde var halvparten av gangene hadde launcher problemer med å sende infoen, men til slutt fant jeg ut at det var fordi jeg trodde 6 tallet var 8.., lol.

Desverre ikke bedre hjelp enn det :(

Er det bra spill til nå folkens? :)

 

Fin grafikk? :D

Bra gameplay? :D

 

Håper på svar fra dere gamere :p

Grafikken er fin ja, men hvis du bruker ati kort er du nødt å dempe litt ned, eventuelt vente til ATI kommer med profil til spillet. Det er verdt å nevne at spille ikke støtter Crossfire (SLI støttes ved litt leking med diverse programmer etc).

Gameplay? Kommer ann på, jeg foretrekker litt som det gamle (hvor det var mulig å ikke måtte spille fra shoulder view) men dette er bra greier dette også. En er bare nødt til å utnytte alt man har, bombs, traps, alle forskjellige signs (ser ut som IGN suger nå, sikkert straff fra nummeren hvor den var så OP :cool: )

 

Men som enda viktigere enn grafikk og gameplay er dialogene og selve "historien" du er involvert i.

Det er kjempespennende og skikkelig gøy når man får til combat systemet.

 

Noen andre her som hadde baller til å prøve spillet på hard med engang?

 

Edit: angåenge grafikken, siden jeg ikke får utnyttet all krafta med mitt 4870x2, så satt jeg ned oppløsningen til 720P (1280x720) med AA og Ultrasampling av, også motion blur (tror jeg husker ikke nå). Med dette er det veldig stødig FPS, aller beste når man er i en hule (men kom ikke som en bombe?)

 

edit2: angående DLC, jeg fikk min Finisher moves til å installere nå, men Trolls får ikke til å laste ned (iallefall ikke fort nok), den står forsatt fast på "downloading".

 

Hvis det er noe dere lurer på så bare spørr!

Men jeg er forsatt bare på proloug :ph34r:

 

Runar: De ga Enhanced Edition 8/10 (mener jeg å huske), noe som er den absolutt beste versjonen :)

Dog 7/10 fra gamer betyr mye dog, sammenlignet med mange andre sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...