Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvordan i helvete dreper man Kayran? Jeg har fått ned tre tentakler, men da går han i totalt berkserk-modus. Fordi han slår ned deler av broen over seg, kommer jeg ikke til den fjerde armen (står i manualen at kampen er over etter en QTE etter fjerde armen går ned). Hvis jeg prøver å nærme meg dør jeg av elektrisitet. De to armene han slenger rundt dreper meg hvis jeg ikke gjemmer meg bak steinen i midten av området. Jada, jeg vet det finnes et quest med en felle, men det skal da gå ann å drepe han uten også?!

 

Edit: Fant ut av det. Var noe som gjorde at jeg ikke kunne gå opp rampen til venstre. Etter reload av en tidligere save var obstruksjonen borte og jeg kunne løpe opp for å fullføre kampen. Kan ikke forvente 100% feilfritt fra dag en ;)

 

Endret av elf_man
Lenke til kommentar

Hvordan i helvete dreper man Kayran? Jeg har fått ned tre tentakler, men da går han i totalt berkserk-modus. Fordi han slår ned deler av broen over seg, kommer jeg ikke til den fjerde armen (står i manualen at kampen er over etter en QTE etter fjerde armen går ned). Hvis jeg prøver å nærme meg dør jeg av elektrisitet. De to armene han slenger rundt dreper meg hvis jeg ikke gjemmer meg bak steinen i midten av området. Jada, jeg vet det finnes et quest med en felle, men det skal da gå ann å drepe han uten også?!

 

Husk spoiler tag plz.

Lenke til kommentar

Har også kommet til Flotsam. Jeg er sjelden spesielt glad i å utforske og bare leve meg inn i verdenen, men i The Witcher 2 gjør jeg ikke annet omtrent! :)

Flotsambyen og skogen rundt er utrolig fascinerende lagd, det er noe herlig mystisk over den frodige og vakre skogen og den vesle landsbyen.

 

En litt rar ting: Jeg begynte med veldig masse gull. (200 000 ca)

Er dette meninga?

 

Tror kanskje grunnen er at jeg brukte en av save-filene noen hadde lastet opp på neogaf, for å få de rette valgene og begynne med Raven-rustning osv. (Har mistet de opprinnelige lagringsfilene mine)

Men visste ikke at penger ble overført ....?

 

Ellers er jeg helt enig med deg Toman. Bare de få timene jeg har spilt nå er bedre enn hele Dragon Age 2. (Som var en dyp skuffelse for min del)

Utrolig deilig med sideoppdrag som faktis har litt substans, og ikke bare er generiske henteoppdrag... ( DA2, jeg ser i din retning :nei: )

 

 

Elder Scrolls: Skyrim skal være temmelig fantastisk for å hamle opp med dette spillet.

 

Digger hvor ferdighetsbasert kampsystemet er. (Spoiler ang. sidequest med incens-oppskrift i Flotsam):

 

Dette var en av de første questene jeg gjorde. Tipper jeg egentlig var lavere level enn det var meningen at jeg skulle være, fiendene tålte nemlig omtrent 30 slag hver før de døde. Men klarte likevel å drepe alle bandittene i grotta på andre forsøk. Deilig :)

 

 

Ang regler for spoilere synes jeg vi defintivt bør være strenge. Alt historiemessig bør inn i spoilere spør du meg, i alle fall de første ukene. Det inkluderer også bosskamper.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Har prøvd å laste det ned på Steam i 3 timer nå.. men serveren er full heeeele tiden :hrm:

 

Velg en annen region, fungerte for meg :)

 

What? =) Går d an? =)

 

Jada :)

Innstillinger, nedlasting og der kan du velge

 

Kult - tusen takk =)

 

Prøvd nesten alle land i europa uten hell though.. :hmm:

 

EDIT: Havna til slutt i Singapore :new_woot: 200kbs.. går sikkert like for å vente på at det blir ledig nærmere =p

Endret av klomp1
Lenke til kommentar

Da er det nye beta-drivere ute på nvidia.com:

 

 

GeForce Driver v275.27 BETA 275.27 17.5.2011

Release Highlights:

 

This is the first release from the Release 275 family of drivers (versions 275.xx to 279.xx).

 

This driver package supports GeForce 6, 7, 8, 9, 100, 200, 300, 400, and 500-series desktop GPUs as well as ION desktop GPUs. This driver package also includes the 3D Vision Controller driver.

 

New in Release 275.27

 

GPU Support

 

Adds support for the newly released GeForce GTX 560 GPU.

 

Performance

 

Increases performance for GeForce 400 Series and 500 Series GPUs in several PC games vs. v270.61 WHQL drivers. The following are some examples of improvements measured on Windows 7. Results will vary depending on your GPU and system configuration:

 

GeForce GTX 580:

Up to 4% in Crysis 2

Up to 5% in Civilization V with SLI

Up to 9% in Portal 2

Up to 13% in Bulletstorm with Antialiasing enabled

Up to 15% in Batman: Arkham Asylum with PhysX High

GeForce GTX 560:

Up to 6% in Crysis 2

Up to 8% in Portal 2

Up to 14% in Batman: Arkham Asylum with PhysX High

Up to 15% in Bulletstorm with Antialiasing enabled

 

Increases gaming performance by up to 12% for dual-core CPUs in CPU-limited cases.

 

 

 

Skal visstnok også fikse noen problemer med The Witcher 2.

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...