avtrekkeren Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Fett - takk Har vel spilt ca 3-4 timer nå - utrolig bra stemning, tiden flyr. Noen små irritasjonsmoment som loot og slikt, litt knotete combat - men blir bedre der etterhvert Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Fikk med Gothic 2 Gold Edition da jeg kjøpte The Witcher 2 fra Gog.com fant jeg nettopp ut! Enda bedre Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Hvordan i helvete dreper man Kayran? Jeg har fått ned tre tentakler, men da går han i totalt berkserk-modus. Fordi han slår ned deler av broen over seg, kommer jeg ikke til den fjerde armen (står i manualen at kampen er over etter en QTE etter fjerde armen går ned). Hvis jeg prøver å nærme meg dør jeg av elektrisitet. De to armene han slenger rundt dreper meg hvis jeg ikke gjemmer meg bak steinen i midten av området. Jada, jeg vet det finnes et quest med en felle, men det skal da gå ann å drepe han uten også?! Edit: Fant ut av det. Var noe som gjorde at jeg ikke kunne gå opp rampen til venstre. Etter reload av en tidligere save var obstruksjonen borte og jeg kunne løpe opp for å fullføre kampen. Kan ikke forvente 100% feilfritt fra dag en Endret 17. mai 2011 av elf_man Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hvordan i helvete dreper man Kayran? Jeg har fått ned tre tentakler, men da går han i totalt berkserk-modus. Fordi han slår ned deler av broen over seg, kommer jeg ikke til den fjerde armen (står i manualen at kampen er over etter en QTE etter fjerde armen går ned). Hvis jeg prøver å nærme meg dør jeg av elektrisitet. De to armene han slenger rundt dreper meg hvis jeg ikke gjemmer meg bak steinen i midten av området. Jada, jeg vet det finnes et quest med en felle, men det skal da gå ann å drepe han uten også?! Husk spoiler tag plz. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Ja, hva slags spoiler-regler skal vi ha for tråden? Har kommet til Flotsam selv. Hvor er den siste armwrestling-duden? Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 et spørsmål er det veldig viktig å ha spilt igjennom spill nr 1 før man starter på dette? kjøpte det første for litt over en månde siden, men har manglet motivasjon for å spille igjennom det siden dette skulle komme ut snart. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Har også kommet til Flotsam. Jeg er sjelden spesielt glad i å utforske og bare leve meg inn i verdenen, men i The Witcher 2 gjør jeg ikke annet omtrent! Flotsambyen og skogen rundt er utrolig fascinerende lagd, det er noe herlig mystisk over den frodige og vakre skogen og den vesle landsbyen. En litt rar ting: Jeg begynte med veldig masse gull. (200 000 ca) Er dette meninga? Tror kanskje grunnen er at jeg brukte en av save-filene noen hadde lastet opp på neogaf, for å få de rette valgene og begynne med Raven-rustning osv. (Har mistet de opprinnelige lagringsfilene mine) Men visste ikke at penger ble overført ....? Ellers er jeg helt enig med deg Toman. Bare de få timene jeg har spilt nå er bedre enn hele Dragon Age 2. (Som var en dyp skuffelse for min del) Utrolig deilig med sideoppdrag som faktis har litt substans, og ikke bare er generiske henteoppdrag... ( DA2, jeg ser i din retning ) Elder Scrolls: Skyrim skal være temmelig fantastisk for å hamle opp med dette spillet. Digger hvor ferdighetsbasert kampsystemet er. (Spoiler ang. sidequest med incens-oppskrift i Flotsam): Dette var en av de første questene jeg gjorde. Tipper jeg egentlig var lavere level enn det var meningen at jeg skulle være, fiendene tålte nemlig omtrent 30 slag hver før de døde. Men klarte likevel å drepe alle bandittene i grotta på andre forsøk. Deilig Ang regler for spoilere synes jeg vi defintivt bør være strenge. Alt historiemessig bør inn i spoilere spør du meg, i alle fall de første ukene. Det inkluderer også bosskamper. Endret 17. mai 2011 av Jakoozie Lenke til kommentar
Rumlaheim Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Noen her som har litt peiling på om PC-en min vil takle spillet, og eventuelt om det er low, medium, high osv.? Det er en laptop, asus g53jw: Intel Core i5 - 460m, 2,53 GHz (2,8 turbo) 4 GB RAM Nvidia GeForce GTX 460m Windows 7 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Burde iallefall takle det på medium. Uten at jeg er så inne på nvidia skjermkort. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Har prøvd å laste det ned på Steam i 3 timer nå.. men serveren er full heeeele tiden Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Har prøvd å laste det ned på Steam i 3 timer nå.. men serveren er full heeeele tiden Velg en annen region, fungerte for meg Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Har prøvd å laste det ned på Steam i 3 timer nå.. men serveren er full heeeele tiden Velg en annen region, fungerte for meg What? =) Går d an? =) Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Har prøvd å laste det ned på Steam i 3 timer nå.. men serveren er full heeeele tiden Velg en annen region, fungerte for meg What? =) Går d an? =) Jada Innstillinger, nedlasting og der kan du velge Endret 17. mai 2011 av avanore Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Har prøvd å laste det ned på Steam i 3 timer nå.. men serveren er full heeeele tiden Velg en annen region, fungerte for meg What? =) Går d an? =) Jada Innstillinger, nedlasting og der kan du velge Kult - tusen takk =) Prøvd nesten alle land i europa uten hell though.. EDIT: Havna til slutt i Singapore 200kbs.. går sikkert like for å vente på at det blir ledig nærmere =p Endret 17. mai 2011 av klomp1 Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 kjøpte det på gog.com for noen min sider ferdig lastet ned og holder på å innstalere Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Da er det nye beta-drivere ute på nvidia.com: GeForce Driver v275.27 BETA 275.27 17.5.2011 Release Highlights: This is the first release from the Release 275 family of drivers (versions 275.xx to 279.xx). This driver package supports GeForce 6, 7, 8, 9, 100, 200, 300, 400, and 500-series desktop GPUs as well as ION desktop GPUs. This driver package also includes the 3D Vision Controller driver. New in Release 275.27 GPU Support Adds support for the newly released GeForce GTX 560 GPU. Performance Increases performance for GeForce 400 Series and 500 Series GPUs in several PC games vs. v270.61 WHQL drivers. The following are some examples of improvements measured on Windows 7. Results will vary depending on your GPU and system configuration: GeForce GTX 580: Up to 4% in Crysis 2 Up to 5% in Civilization V with SLI Up to 9% in Portal 2 Up to 13% in Bulletstorm with Antialiasing enabled Up to 15% in Batman: Arkham Asylum with PhysX High GeForce GTX 560: Up to 6% in Crysis 2 Up to 8% in Portal 2 Up to 14% in Batman: Arkham Asylum with PhysX High Up to 15% in Bulletstorm with Antialiasing enabled Increases gaming performance by up to 12% for dual-core CPUs in CPU-limited cases. Skal visstnok også fikse noen problemer med The Witcher 2. Endret 17. mai 2011 av KriFos Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Har et spørsmål,holder på å laste ned "downloadable content" og lasta ned Troll Trouble greit.Problemet er de 2 andre språkpakkene,de går i "loop"? Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 fant et artig easter egg ved den ballistan man skal klargjøre til å skyte med. god latter her i stua da Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Noen med et ati/amd kort som har testet spill, hvordan yter det? Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Kjører greit med 5850 (Over 30 fps). Stilt inn på high der det går ann. Ellers er det meste på enabled Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå