Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, har fått installert Witcher 2 fra gog.com, men er så mye hakking uansett innstillinger (forsøkt laveste og høyeste av alt) at det ikke er spillbart. PCen min klarer glatt Crysis 2 med alt på maks, blir nok nødt til å vente litt og se om det dukker opp noe info på Witcher-sidene. Alt av drivere er ellers oppdatert.

Lenke til kommentar

Fy faen så bra combaten er i dette spillet. Spiller på har og jeg føler faktisk at jeg må ta i bruk alle hjelpemidler for å vinne :D Fantastisk spill foreløpig !

 

Det må absolutt være noe funky med pcen din ja, Kharan. Alt på max utenom SSOA, Ubersampling og V-sync (ser ikke behoved med noe av det da det ikke er noen synlige jaggies og vsync bruker jeg aldri)og perfekt ytelse. i5@3,9, 5870oc, 4GB ram! Nå er jeg glad jeg brukte penger på ny pc i fjor!

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Det ser ut til at det er noen problemer med den siste NVIDIA driveren (270.61):

 

We'll be releasing a new driver later this week which will add Witcher 2 compatibility. Driver 270.61 has known issues with this game so we advise users to update to the newer driver once it has become available.

 

Det er i hvert fall helt umulig for meg å spille sånn som det er nå, siden det nærmest ikke er noen forskjell i FPS mellom Ultra (uten Übersampling) og Low. Har også prøvd å endre skjermoppløsning og det fungerer heller ikke nevneverdig.

Lenke til kommentar

Hm, har fått installert Witcher 2 fra gog.com, men er så mye hakking uansett innstillinger (forsøkt laveste og høyeste av alt) at det ikke er spillbart. PCen min klarer glatt Crysis 2 med alt på maks, blir nok nødt til å vente litt og se om det dukker opp noe info på Witcher-sidene. Alt av drivere er ellers oppdatert.

 

Lugger ikke hos meg ihvertfall, ikke noe ødeleggende vel og merke. Men har lest det er en del tekniske feil i spillet og seneste driveren til Nvidia.

Men har alt ifra 48 fps når det er store kamper på skjermen til 60 FPS med SSAO på, V-sync på og 1080p.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Jeg testet først ved å stille alt på max - overvurderte nok min egen maskin litt, men det var totalt uspillbart, med bare et par frames per sekund.

 

Tok så auto-detect og fikk opp følgende settings (vedlagt bilde), fungerer supersmooth.

 

Win7x64/4x3.66GHz/8GB RAM/GTX 285 med 267.46-driver.

post-4131-0-13217400-1305633859_thumb.png

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Alt på high unntatt SSAO og übersampling funker på gtx 480. 1920x1200.

 

Liker ikke den lystige fargetonen i dette spillet. Elsket den grå tonen og lummerheten som lurte over alt i eneren... Håper den kommer tilbake.

 

Liker kampsystemet så langt. Ikke så responsivt som jeg foretrekker det, men _mye_ bedre enn eneren. Kommer nok til å elske det når jeg begynner å komme skikkelig inni det.

 

Irriterer meg grenseløst over hvor vanskelig det skal være å loote fiendene dog. Vanskelig å se hvor det ligger loot og vanskelig å få spillet til å targette loot\herbs. Irriterende å måtte sheete våpenet for å loote hele tiden også...

Endret av Aspiranten
Lenke til kommentar

Fy faen for et spill :D

Utrolig oppslukende atmosfære, og historien er allerede opprivende spennende. Ganske bra manus og veldig bra skuespill gjør at jeg har sittet klistret til skjermen i flere timer, selv om jeg egentlig burde ha lagd meg noe mat for lenge siden :)

 

Er også positivt overrasket over hvor bra PC-en min klarer å dra spillet på 1600x1050-oppløsning (som er maks på min monitor). Har omtrent alt på det høyeste nå, uten ubersampling, og det går knirkefritt selv på min aldrende prosessor (Intel core 2 duo 8400 @3GHz). Det eneste jeg har gjort er å skru ned bittelitt på shadow quality og depth of field. (legger ikke noe særlig merke til noen av disse tingene.) Tror det er grafikkortet som tar mye av børen. (Har et Radeon 4890 HD 1GB-kort)

 

Og spillet ser helt fantastisk ut! :)

Virkelig en ny standard for rollespill, og PC-spill generelt også.

Har heller ikke opplevd noen tekniske problemer så langt.

 

Kampsystemet er også veldig bra og involverende, og det er alltid spennende å slåss i dette spillet. Synes kanskje det er litt klønete å sloss mot tre motstandere i et lite rom, men jeg merker allerede at jeg blir bedre og bedre. Minner en del om Fable, men mye mer ferdighetsbasert og spennende. Kanskje litt som Demon's Souls.

 

Håper bare ikke spillet druker i all LA Noire-hypen. The Witcher 2 fortjener å selge godt, og jeg er bekymret for fremtiden til både PC-ekslusive rollespill og PC-spill generelt i fremtiden hvis spillet flopper. Tell your friends about it!

 

Spoiler for de som ikke har spilt ferdig prologen:

 

 

 

Når jeg skulle rømme fra fengslet fant jeg en slags tavle hvor det stod skrevet en tilståelse fra baronessen. Her står det at de to yngste barna hennes ikke er kong Foltest sitt avkom, men et resultat av incest mellom henne og hennes eldste sønn.

 

Men senere når jeg møtte på baronessen var det ingeting som tydet på at dette stemte. Lyver hun når hun sier at barna faktisk er avkommet til kongen, eller har jeg misforstått hva som står på den plaketten?

 

 

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er enig i alt det du sa der Jakoozie!

Har spilt spillet i 9 timer nå siden jeg aktiverte det inatt.

Du blir skikkelig revet med, og snikinga synes jeg var konge!!

 

Jeg spiller i 1920x1080p på fullt på min 46" og merker ikke noe ødeleggende. Gameplayet flyter som en drøm med sverdslag, dukke unna angrep fra fiender. Du lever deg virkelig inn i Geralts verden.

 

Historien har allerede gitt meg gåsehud, slår allerede ME2 og DA 1/2 for lett mener da jeg. Ser ut som spillet er lett verdt de 1040 jeg ga for Collectors Edition!

Min største GOTY sålangt! Bare 3 spill jeg vet som kan slå dette :)

Jeg er helt utslått av hvor bra dette spillet er! Anbefales på det sterkeste at gamere skaffer dette!

 

De 9 timene jeg har spilt er fortjent 10/10!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Uff. Jeg trenger snart en ny PC så jeg får spilt nr 1 og så nr 2 ... De ser jo utrolig bra ut, begge to!

 

Jeg fikk forresten en mail fra Amazon idag om at i takknemlighet for at jeg har preordret hos de får jeg Ultimate Swordsman Suit Pack DLC gratis.

Siden jeg ikke har PC til noen av spilla kan noen få den.

 

Vennligst ikke ta den om du allerede har den, da :)

Enjoy!

 

God syttende mai!

(Jeg må være ute :( )

 

 

 

 

Thank you for pre-ordering The Witcher 2 from Amazon.co.uk. We've teamed up with Namco Bandai Games to offer you a code to download the Ultimate Swordsman Suit Pack DLC for free. Please find your code(s) along with redemption instructions below.

 

Code(s) = czkazhgwnk

 

 

 

1) Launch the game

2) Select the 'Activation' tab

3) Enter and confirm your code in the 'Pre-order Code Redemption' box

4) Download will start automatically

5) You will receive confirmation that the Ultimate Swordsman Suit Pack is active

6) You will now have access to your item in-game when it is appropriate in the story

 

Your key is unique and can be activated only once at a time so do not share it. A one-time internet connection is needed to install and activate the DLC. Some items are not available immediately but instead will become unlocked during early quests so as not to ruin the story.

 

Revoking your key:

 

Use the same process as above, but enter your code in the 'Code Revocation' box instead. When you do, you will be able to reactivate it for your next install so keep your key within your game box. When you uninstall the game, you will be asked automatically if you want to revoke your pre-order item key.

Endret av StorPeder
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...