Araghorn Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hah, jeg testa for morro skyld nå og fikk aktivert. Witcher 2 er herved erklært for åpnet. Enjoy og gratulerer med dagen alle sammen Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Fantastisk! happy witcher day og gratulerer med dagen min kjære nordmenn! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Siden det er noen timer igjen og jeg kjedet meg, så tok jeg et bilde. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Får enda Activation failed jeg da . Står at cdkey er ugyldig og at den finnes ikke i databasen.... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg får startet spillet, men ikke registrert det. Lenke til kommentar
Volundr Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Anmeldelsen på Gamereactor Norge gir karakteren 10/10 (når det gjelder anmeldelser så skummer jeg de for å ikke komme over store spoilere. Jeg fikk inntrykk av at det er få store spoilere i denne, men les på eget ansvar): Som spillanmelder er det vanskelig å innrømme det, men det er nesten ingenting å sette fingeren på i The Witcher 2 (som ikke føles som bagatellisering og småpirk). Jeg tror ikke det er mulig å lage et spill helt fritt for forbedringspotensial, men CD Projekt RED har gjort en utmerket jobb med å prøve å oppnå nettopp dette. The Witcher 2: Assassins of Kings kan ende opp med å sette standarden for flere kommende rollespill til PC og bør eies av alle med sans for god historiefortelling. Gameranx har en artikkel med en oppramsing av ti grunner til at du burde glede deg til TW2, og CVG har en sniktitt her (små spoilere). Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Helt sykt at min CDkey er liksom ugyldig. Får heller ikke aktivere manuelt. Da kan det jo stemme at man kan gjøre det etter 02.01 håper jeg eller så har jeg wasted 1040kr på et spill som ikke funker. Endret 16. mai 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Da fikk jeg registrert det og laster ned DLC nå! Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Spilt de første 15 minuttene, OMG! må fikse til dlc ting nå Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) ****Activation process has been terminated The serial number was not found in the database. Most likely the serial number has been entered incorrectly. Press 'Back' to retry activating (please verify the correct input of the serial number) or click 'Exit' to abort. If the problem persists, please visit our support homepage for possible solutions: https://support.securom.com/PAunlock/?c=1200 Prøvd alt det der og vil ikke registrere Cdkeyen min som fulgte med i Collectors Edition, makan nå er jeg skuffa!!!******* Jeg griner av glede nå, fikk det til måtte skrive om 0 til O . Herregud nå døgner jeg hele 17 mai med gaming, happy gaming my friends Endret 16. mai 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Grønn av misunnelse. Må vel vente til 02:01...blæh Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 2 timer er bedre enn nesten 2 dager for min del Gratulere med dagen alle sammen, kos dere! nouse, gidd med showoff da, er så misunnelig nå! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Spiller spillet i 1080p med AA, Ubersampling på og har fps fra 30 til 75, veldig imponerende altså. Og grafikken banker Dragon Age 1-2 og Mass Effect 2 så det gynger etter!! Å gameplayet er faen så herligt! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Tror jeg bare skal slutte å innom denne tråden jeg. Blir ikke noe spilling for min del før etter at eksamenstiden er ferdig 1. juni. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Er det flere som har problemer med launcheren? Klikker på ikonet og logoen kommer frem, men det tar lang tid før noe skjer. Nå klarer jeg ikke starte i det hele tatt. Lenke til kommentar
Volundr Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 To nye anmeldelser fra de tyske spillsidene PC Games (88/100) og GameStar (87/100). Og en ny, omfattende sniktitt fra RipTen (noen spoilere). Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Fillern...hadde seriøst trodde at jeg kunne begynne å spille 07:00, men neida..fortsatt ikke noe som skjer. Snart sånn at jeg ønsket jeg gikk for en hard copy. Jeg vil spille NÅ. Dere som har prøvd det da? any good? Endret 17. mai 2011 av firberblad Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Dere som har prøvd det da? any good? Synes det er fantastisk. Det er noen bugs her og der og litt stabilitetsproblemer, men slik er det med de fleste spill. Lenke til kommentar
Albie Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Da skjer det åpenbart ting på gog.com, de siste filene oppdateres gjennom nedlasteren deres. Og ekstramaterialet er også oppe God 17. mai! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Og der begynte launcheren å laste ned siste biten. Bare så synd at det er plikt oppmøte i 17.mai toget om en time. Fillern. Heldigvis så regner det og da burde det jo være sosialt akseptert å stikke hjem kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå