FatHobbit Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 hadde håpet jeg kunne spilt på mandag, men får vel kose meg med CE tingene til tirsdag da btw, dette må være den beste traileren jeg har sett noensinne: http://www.gamespot.com/pc/rpg/thewitcher2/video/6313852?tag=topslot%3Bimg%3B1 Wow! Traileren var utrolig kul! Får en episk følelse når jeg hører musikken Utviklerne vet å lage epic musikk skal jeg si. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hm, nå får jeg lyst til å se trailere. Men vil helst unngå spoilere. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Slipper å stå opp tidlig for å spille, men må dra til skole omtrent da spillet "åpner"... typisk ›_‹ Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Klokka 09:00? Er det jeg og google eller dere som tar fullstendig feil? What time zone is Norway in? Norway is in the Central European Time Zone. Central European Standard Time (CET) is 1 hours ahead of Greenwich Mean Time (GMT+1). 07:00 GMT = 08:00 GMT+1 Norge Lenke til kommentar
laaberg Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Har allerede fått spillet mitt når jeg forhåndsbestilte det ^^. vet ikke om det har skjedd en feil eller noe''/ Endret 15. mai 2011 av laaberg Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Har allerede fått spillet mitt når jeg forhåndsbestilte det ^^. vet ikke om det har skjedd en feil eller noe, men sitter nå og spiller det på min PC : D yaaay! Picture or it didnt happen. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 What? Man kan ikke spille før 17. Mai? Derfor launcheren ikke spiser CD-keyen min... Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Klokka 09:00? Er det jeg og google eller dere som tar fullstendig feil? Sommertid legger til en time ekstra. Endret 15. mai 2011 av Cyberfrog Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 16. eller 17. Har hørt begge deler :S Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Klokka 09:00? Er det jeg og google eller dere som tar fullstendig feil? Sommertid legger til en time ekstra. Jeg har spilt onlinespill med det store utland i 10 år og dette er første gang jeg hører om... Hvor har du dette ifra? Det høres jo idiotisk ut da GMT tid (britisk tid) også får sommertid. Noe jeg har opplevd som automatikk i tidligere når man oppgir tid i britisk tid (GMT). http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/europe/norway/time.htm Fant det selv. Heldigvis svært få som bruker denne forvirrende måten å fortelle tid på. Har som sagt ikke opplevd dette før Endret 15. mai 2011 av Aspiranten Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 GMT er alltid den samme, på sommeren bruker UK GMT+1, eller BST (British Summer Time). Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 GMT er alltid den samme, på sommeren bruker UK GMT+1, eller BST (British Summer Time). Ja jeg så dette. Har ikke hørt om BST før jeg fant frem artikkelen, så jeg antar at det er vanlig praksis å si: GMT+1 sommertid=GMT på sommeren. Så Norge er for folk som ikke er klokkenazi, alltid GMT+1 også om sommeren, selv om det ikke er korrekt. Det er likevel korrekt i dagligtale, siden GMT = britisk tid for 90% av folk. Og britisk tid følger norsk tid med -1 hele året Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg gjør alltid riktig kalkulasjoner Untatt på matte/fysikk prøver :o Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Rå trailer. Faen at TW har buget seg sånn at jeg ikke får spilt det ferdig innen TW2 er klart. jaja Lenke til kommentar
Volundr Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Flere nyheter: Destructoid har publisert en feature om monsterne i The Witcher 2 (spoilere). Neoseeker melder at TW2 vil ha en ekstra grafikkinnstilling kalt "übersampling". Bok nummer to i Andrzej Sapkowskis The Witcher-serie, Ödets svärd (tidligere Försynens svärd), har nå kommet ut i svensk oversetting. Denne novellesamlinga er tidligere kommet ut på blant annet polsk, spansk, tysk, fransk og russisk, men de engelske utgiverne har valgt å ikke oversette den. Med mindre du kan noen av de ovennevnte språkene vil derfor denne svenske utgivelsen sannsynligvis være den eneste muligheten du får til å få lest disse historiene. Boka fås for 189 kr (innbundet) hos CDON. Og skal vi tro dette blogginnlegget hos The Wertzone ser det ut til at resten av romanene i serien endelig vil komme ut på engelsk. Endret 16. mai 2011 av Volundr Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) The Witcher bøkene ble vel utgitt på polsk på starten av 90-tallet, merkelig at det måtte et dataspill til for å få bøkene til et engelskspråklig publikum Det får en også til å lure på hvor mange andre fantasyperler som finnes i fremmedspråk der ute Boksen til nordic premium edition er forsåvidt fin, men irriterende at den mangler tekst på ryggen, slik at man ikke kan kjenne den igjen når den står i spillhylla Endret 16. mai 2011 av LordjOX Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Game butikken i byen trodde jeg bestilte Nordic Edition istedenfor CE..... Satser på kjøpt det av en i forumet her nå da Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ny FAQ på thewitcher.com, hvor det blant annet står: Information on the release date and on the activation of the game.up Activation and playing the game will be possible: - at 00:01 on the night of May 15-16 for the Polish Collector's Edition - at 00:01 UTC on May 17 for the Premium Edition - at 09:01 UTC on May 17 for the digital editions If you attempt to run the game before the dates given above the program will close without any warning immediately after entering the Product Activation Code. http://www.en.thewitcher.com/support/faq/ Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 hva vil det si for oss med collectors edition i Norge? er litt hypa på å spille det nå etter å bladd igjennom artbooken Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Siste gang jeg bestiller et spill før jeg har pc til å spille det, haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå