Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klokka 09:00?

 

Er det jeg og google eller dere som tar fullstendig feil? :whistle:

Sommertid legger til en time ekstra. :tease:

 

Jeg har spilt onlinespill med det store utland i 10 år og dette er første gang jeg hører om...

 

Hvor har du dette ifra? Det høres jo idiotisk ut da GMT tid (britisk tid) også får sommertid. Noe jeg har opplevd som automatikk i tidligere når man oppgir tid i britisk tid (GMT).

 

http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/europe/norway/time.htm

 

Fant det selv. Heldigvis svært få som bruker denne forvirrende måten å fortelle tid på. Har som sagt ikke opplevd dette før :thumbup:

Endret av Aspiranten
Lenke til kommentar

GMT er alltid den samme, på sommeren bruker UK GMT+1, eller BST (British Summer Time).

 

Ja jeg så dette. Har ikke hørt om BST før jeg fant frem artikkelen, så jeg antar at det er vanlig praksis å si: GMT+1 sommertid=GMT på sommeren. Så Norge er for folk som ikke er klokkenazi, alltid GMT+1 også om sommeren, selv om det ikke er korrekt. Det er likevel korrekt i dagligtale, siden GMT = britisk tid for 90% av folk. Og britisk tid følger norsk tid med -1 hele året :thumbup:

Lenke til kommentar

Flere nyheter:

 

Destructoid har publisert en feature om monsterne i The Witcher 2 (spoilere).

 

Neoseeker melder at TW2 vil ha en ekstra grafikkinnstilling kalt "übersampling".

 

Bok nummer to i Andrzej Sapkowskis The Witcher-serie, Ödets svärd (tidligere Försynens svärd), har nå kommet ut i svensk oversetting. Denne novellesamlinga er tidligere kommet ut på blant annet polsk, spansk, tysk, fransk og russisk, men de engelske utgiverne har valgt å ikke oversette den. Med mindre du kan noen av de ovennevnte språkene vil derfor denne svenske utgivelsen sannsynligvis være den eneste muligheten du får til å få lest disse historiene. Boka fås for 189 kr (innbundet) hos CDON.

 

Og skal vi tro dette blogginnlegget hos The Wertzone ser det ut til at resten av romanene i serien endelig vil komme ut på engelsk.

Endret av Volundr
Lenke til kommentar

The Witcher bøkene ble vel utgitt på polsk på starten av 90-tallet, merkelig at det måtte et dataspill til for å få bøkene til et engelskspråklig publikum

 

Det får en også til å lure på hvor mange andre fantasyperler som finnes i fremmedspråk der ute

 

Boksen til nordic premium edition er forsåvidt fin, men irriterende at den mangler tekst på ryggen, slik at man ikke kan kjenne den igjen når den står i spillhylla :p

Endret av LordjOX
Lenke til kommentar

Ny FAQ på thewitcher.com, hvor det blant annet står:

Information on the release date and on the activation of the game.

up

 

Activation and playing the game will be possible:

- at 00:01 on the night of May 15-16 for the Polish Collector's Edition

- at 00:01 UTC on May 17 for the Premium Edition

- at 09:01 UTC on May 17 for the digital editions

 

If you attempt to run the game before the dates given above the program will close without any warning immediately after entering the Product Activation Code.

http://www.en.thewitcher.com/support/faq/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...