M@R7!N Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Du vet at du kan legge til "non-steam" games i steam også? Bare velg "add non-steam game" i filmenyen, så får du full tilgang til steam-panelet ingame (shift-tab for å snakke med vennene, se hva de spiller etc). Joda, men det er ikke akkurat det samme. Fordelen med steam er jo at du kan formatere pcen og så enkelt laste ned spillet igjennom steam Men blir nok gog.com da! Billig som juling og fikk nettopp stipend (pluss sommerjobben er i boks) Edit: Preloading! Om sol på 17. mai blir det å suge inn litt atmosfære i Bergen sentrum, lese til eksamen (19.) og litt spilling! Jæævla spent på dette spillet. Endret 14. mai 2011 av M@R7!N Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 14. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Etter et tips fant jeg ut at The Witcher 2-manualen kan leses via en link: http://cdn.steampowered.com/Manuals/20920/The%20Witcher%202%20Manual%20-%20English.pdf Vil det korte ventetiden? Sikkert ikke. Men det er da noe. Endret 14. mai 2011 av Cyberfrog Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Nå har jeg kjøpt The witcher på gog.com så nå er det bare å kose seg gjennom spillet og så gå på The Witcher 2 forresten, er gog.com seriøse? har aldri hørt om dem før jeg spurte her. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Ja de er seriøse, er samme selskap som står bak the witcher som står bak good old games. Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 flott å høre! kan senke skuldrene litt da flott å høre! kan senke skuldrene litt da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) GOG.com er et svært velkjent sted for å kjøpe vintage-spill som Baldur's Gate 1+2 etc. De har patchet spillene så de virker i nye windows-versjoner, og fjernet evt knotete copy protections (alle spill på gog.com er DRM-free). Og de har rettigheter fra utvikleren til å selge spillet, så det er ikke noe ulovlige greier. Har kjøpt en del 90/00-talls spill som funket perfekt i Windows 7 uten å måtte lete på nettet etter fanmade patcher, knote med DOSbox og ditt og datt. Endret 15. mai 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Jah kan bare anbefale gog.com De er eid av samme selskapet som eier CD Project Red- de som lager The Witcher 2 også Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Har fått instalert og prøvd spillet en god stund nå. Synes animasjoen var litt stiv, men det tar jeg med en ''klype salt''. Viktigste er at historien og gameplayen (likte godt gameplayen i spillet)er bra Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Og hvordan har du gjort det? Piratkopiert? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Selvsagt, mannen har IQ nok til å laste ned DVDCLONE fra en torrentside, også skryte av det her. Oj så flink du er, have a cookie. Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Tror han snakker om The Witcher (1) folks Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 noen som vet om spillet låses opp i morgen eller om vi må vente til 17. Mai? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 noen som vet om spillet låses opp i morgen eller om vi må vente til 17. Mai? 17mai, kl 0900 om morgenen (GMT0700) Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Og hvordan har du gjort det? Piratkopiert? Selvsagt, mannen har IQ nok til å laste ned DVDCLONE fra en torrentside, også skryte av det her. Oj så flink du er, have a cookie. Tror han snakker om The Witcher (1) folks Jeg snakker om The Witcher 1, så jeg beklager at jeg ikke skreiv det. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 De leste vel ikke på forrige side før dem skrev Under 40 timer igjen til launch nå folkens! Noen andre enn meg som kommer til å fyre på vekkerklokke og sitte klar med kaffe på 17. mai klokka 08:00? Idèt barnetoget passerer høres ett jubelhyl fra toppen av Molde. TW2 er ferdig installert... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) De leste vel ikke på forrige side før dem skrev Under 40 timer igjen til launch nå folkens! Noen andre enn meg som kommer til å fyre på vekkerklokke og sitte klar med kaffe på 17. mai klokka 08:00? Idèt barnetoget passerer høres ett jubelhyl fra toppen av Molde. TW2 er ferdig installert... hehe, kommer annpå om jeg får spillet før 17 mai har en familie som ikke er streng angående 17mai feiring også ^^ Endret 15. mai 2011 av amir90 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) noen som vet om spillet låses opp i morgen eller om vi må vente til 17. Mai? 17mai, kl 0900 om morgenen (GMT0700) Var sikker på det ble låst opp rundt midnatt den 16., men sjekka det opp nå. Ifølge FAQ-en på GoG vil resten av spillet åpnes for nedlasting 7 om morgenen, GMT-tid. Er ikke GMT vår tidssone? EDIT: Glem det, leste forrige post ordentlig nå. Da blir det vel klokken 9. Samma det egentlig, har ikke tenkt å stå opp før det Endret 15. mai 2011 av Jakoozie Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 hadde håpet jeg kunne spilt på mandag, men får vel kose meg med CE tingene til tirsdag da btw, dette må være den beste traileren jeg har sett noensinne: http://www.gamespot.com/pc/rpg/thewitcher2/video/6313852?tag=topslot%3Bimg%3B1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 hadde håpet jeg kunne spilt på mandag, men får vel kose meg med CE tingene til tirsdag da btw, dette må være den beste traileren jeg har sett noensinne: http://www.gamespot.com/pc/rpg/thewitcher2/video/6313852?tag=topslot%3Bimg%3B1 Enig. Hærlig trailer. Musikken passet veldig bra. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2011 Ber til høyere makter om at jeg får spillet imorgen. Da skal jeg jammen meg stå opp tidlig på 17. mai for å spille TW2 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå