Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll

Anbefalte innlegg

Du vet at du kan legge til "non-steam" games i steam også? Bare velg "add non-steam game" i filmenyen, så får du full tilgang til steam-panelet ingame (shift-tab for å snakke med vennene, se hva de spiller etc).
Joda, men det er ikke akkurat det samme. Fordelen med steam er jo at du kan formatere pcen og så enkelt laste ned spillet igjennom steam :)

Men blir nok gog.com da! Billig som juling og fikk nettopp stipend (pluss sommerjobben er i boks)

Edit: Preloading! Om sol på 17. mai blir det å suge inn litt atmosfære i Bergen sentrum, lese til eksamen (19.) og litt spilling! Jæævla spent på dette spillet.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GOG.com er et svært velkjent sted for å kjøpe vintage-spill som Baldur's Gate 1+2 etc. De har patchet spillene så de virker i nye windows-versjoner, og fjernet evt knotete copy protections (alle spill på gog.com er DRM-free). Og de har rettigheter fra utvikleren til å selge spillet, så det er ikke noe ulovlige greier.

Har kjøpt en del 90/00-talls spill som funket perfekt i Windows 7 uten å måtte lete på nettet etter fanmade patcher, knote med DOSbox og ditt og datt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Og hvordan har du gjort det? Piratkopiert?

Selvsagt, mannen har IQ nok til å laste ned DVDCLONE fra en torrentside, også skryte av det her. Oj så flink du er, have a cookie.

Tror han snakker om The Witcher (1) folks :p

Jeg snakker om The Witcher 1, så jeg beklager at jeg ikke skreiv det.

Lenke til kommentar

De leste vel ikke på forrige side før dem skrev :whistle:

Under 40 timer igjen til launch nå folkens! Noen andre enn meg som kommer til å fyre på vekkerklokke og sitte klar med kaffe på 17. mai klokka 08:00?

Idèt barnetoget passerer høres ett jubelhyl fra toppen av Molde. TW2 er ferdig installert... :dribble:

Lenke til kommentar

De leste vel ikke på forrige side før dem skrev :whistle:

Under 40 timer igjen til launch nå folkens! Noen andre enn meg som kommer til å fyre på vekkerklokke og sitte klar med kaffe på 17. mai klokka 08:00?

Idèt barnetoget passerer høres ett jubelhyl fra toppen av Molde. TW2 er ferdig installert... :dribble:

hehe, kommer annpå om jeg får spillet før 17 mai :)

har en familie som ikke er streng angående 17mai feiring også ^^

Endret av amir90
Lenke til kommentar

noen som vet om spillet låses opp i morgen eller om vi må vente til 17. Mai?

17mai, kl 0900 om morgenen (GMT0700)

Var sikker på det ble låst opp rundt midnatt den 16., men sjekka det opp nå.

Ifølge FAQ-en på GoG vil resten av spillet åpnes for nedlasting 7 om morgenen, GMT-tid. Er ikke GMT vår tidssone? :blush:

EDIT: Glem det, leste forrige post ordentlig nå. Da blir det vel klokken 9. Samma det egentlig, har ikke tenkt å stå opp før det :p

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...