Patriot Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Programmerer sidene mine i frontpage, syntes det funker fint og jeg kan det ganske godt, det er bare en ting som irriterer meg litt med det. En spesiell kode som den lager er ikke kompatibel med opera. Det er tableborder. Her er koden frontpage lager: <table width="420" cellspacing="0" cellpadding="0" height="201" border=1 style="collapse; border-collapse:collapse" bordercolor="#111111"> Det jeg skal ha er en 1px border, koden ovenfor fungerer utmerket i IE, men ikke i opera. I opera blir borderen bare grå eller den vises ikke i det hele tatt. Jeg fannt en gang en tableborder kode på nettet som var kompatibel med opera også, men jeg har finner den ikke igjen. Lurer da på om noen kan vet hvilken kode jeg må bruke for at 1px borderen min skal fungere like fint i opera som i IE. Her er forresten siden det er snakk om: www.krutt.tk Hva syntes dere om siden forresten? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Beklager, har gått til full boikott mot Microsoft. Så jeg hjelper ikke deg. Det høres ut som en dum vits, men jeg mener det. Og når du attpåtil bruker *.tk domene.... Lenke til kommentar
Patriot Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Har du et gratis domene og anbefale som er bedre da? Ikke alle som gidder å kjøpe seg .com domener når man bare skal legge ut interne morrosider. Lenke til kommentar
Bza Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Ønsker du her en kantlinje rundt tabellen, eller et rutenett gjennom hele tabellen? Lenke til kommentar
Patriot Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Bza: ønsket kantlinje rundt liksom, men fikk fikset det i frontpage nå. Brukte table autoformat og så grid1. Nå funker det både i opera og IE www.krutt.tk Ble en noe lang og muligens rotete kode dog: <table width="420" cellspacing="0" cellpadding="0" height="201" border=1 style="border-left: .75pt solid black; border-right-style: none; border-top: .75pt solid black; border-bottom: .75pt solid black" fpstyle="16,010001000"> men det fungerer.. Noen enklere måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå