Mariannee Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Er det noen som vet om en bra plass å trene på kick-Boxing? (Tenkte på noe ala, Sats. Har de det der?) Jeg trener Taekwon-do fra før av og vil ha en ekstra treningsøkt med noe annet. Noen som har prøvet noe slikt som kanskje kan anbefale? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Tror jeg heller ville anbefalt en skikkelig kickboxingklubb enn "kickboxing" på Sats. 2 Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 hvilket område er det snakk om? Drammen kickboxing klubb er på annbefalle! Lenke til kommentar
Mariannee Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Jeg bor i Tromsø. Har tenkt litt på å begynne på kick-boxing klubb. Noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Tja, jeg ser at Friskhuset har Kick-boxing, men jeg vet ikke hvordan det er der: http://tromso.friskhuset.no/produkt/113/kickboxing.aspx I tillegg har de andre tilbud også, sånn for variasjonens skyld Lenke til kommentar
Sexygirl Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Fighter KickBoksing klubb i Oslo er å anbefalle! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Tvilsomt en god anbefalning for en som bor i Tromsø Lenke til kommentar
Sexygirl Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Obs så ikke hennes post om at hun bodde i Tromsø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå