qwerty1234 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hey. Jeg kjøpte en ny Macbook Pro for bare noen uker siden, og den er begynt å klikke. De siste dagene er skjermen gått helt i klikk, slik som dette: http://i176.photobucket.com/albums/w176/MikaJosephine/Skjermbilde2011-02-20kl182330.png Er det en grunn til dette, og hva kan jeg gjøre? Ingen jeg kjenner har slitt med dette på sin mac. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det ser ut som en mulig skjermkortdefekt. Nå vet jeg ikke hvordan det er med muligheter for alternative drivere på Mac - disse er vel rimelig standardisert, men om du har muligheten til å oppdatere driverene eller forsøke alternative drivere er dette verdt å prøve. Dersom dette ikke fører frem ville jeg kontaktet sopporten for din Mac og sett på muligheten for å bruke garanti eller ev.t norsk reklamasjonsret (5 år fra kjøpsdato) til å få reparert feilen - men hør med support først om de mener det er grunn til å tro at dette er noe annet enn defekt i skjermkort. Jeg er ikke erfaren nok i feilsøking på spesifikt Mac OS til å gi deg en helt sikker konklusjon - men som sagt ligner dette mye på samme problem som du kan få ved defekte skjermkort på PCer generellt. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå