AnaXyd Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Heisann! Er rett og slett ute etter 4+1stk 32" TV-er som kan kjøres sammen i et Eyefinity oppsett. Jeg har planer om å kjøpe Radeon HD5770 med 5x DisplayPorter. Planen er deretter å kjøpe 4x adaptere fra DisplayPort -> HDMI. Det jeg da lurer på, er om dette vil fungere med ypperlig skjermbilde på hvilken som helst TV? Da kan jeg nemlig prøve å gå til anskaffelse av noen billige TV-er, eksempelvis denne: Sony KDL-32BX300. Eller MÅ jeg ha en TV med 1:1 Pixel Mapping for at bildet skal bli helt strøkent? Legger også ved en illustrasjon: Om noen kunne uttalt seg om dette ville ha fungert sammen, hadde dette vært ypperlig! Da blir det skikkelig storbilde fremover isåfall! Dette skal brukes i et butikklokale, som skal vise reklame. Hver skjerm er da tiltenkt til å kunne styres individuelt av de andre, noe jeg mener skal gå med EyeFinity. Den siste skjermen skal brukes til å administrere. EDIT: La ved grafisk skjema, og endret litt på teksten. Endret 20. februar 2011 av AnaXyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå