αкαѕнα Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Lag deg ein ny profil? Jeg må jo da kjøpemeg ny telefon, opprette ny e-post adresse da.. Jeg var på nettby leeeeenge.. der lå de samme historiene som jeg publiserte på FB.. Var først når jeg kopierte dem over det gikk gale.. Ville jo ta vare på dem siden nettby skulle stenges Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 kjøpe ny telefon? har da aldri trenkt å registrere mobilnummeret? epost er jo enkelt, hotmail eller gmail... Nettby var en stygg fjortisby, facebook er bare kjedelig.. Du har vel kankje lært av dine feil. Så om du skal lage en ny profil, dont do the same mistake. Lenke til kommentar
Nux Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Nei, Nei, Nei. Bare bytt IP, så er alt OK. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Synes dere burde skaffe dere er liv om dere bare sitter og nerder på Facern dagen lang. Spill et spill ellerno. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Synes dere burde skaffe dere er liv. Spill et spill ellerno. Haha, for man for et liv av å spille, ikke sant? :!: Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Vil helt definitivt si at det er mye mer "liv" å spille f.eks LoL med tjommier med mic og greier enn å glo på "LOL SKAL DRIKKE MEG FETTE DRIIIDINGS" dagen lang. Man kan eventuelt også være den som går ut og drikker seg fette driiiiidings. 5 Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Har faktisk vurdert å prøve en lengre periode uten FB. Slik det er nå ender jeg opp med å sitte på FB halve døgnet uten at det egentlig skjer noen aktivitet der. Sitter å glor på de samme statusene gang på gang og trykker på F5. Blir slik med meg og! Nesten så jeg savner tiden med Nettby hvor du kunne titte rundt og bli kjent med sexy jenter! haha det er jo bare lage account på "nye" nettby nemlig skybyen. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hva faen er egentlig så galt i å dra ut å drikke seg dritings? Begynner å bli mektig lei av denne anti-sosialiseringstendensen på diskusjon.no hvor man hetses for enhver aktivitet som sees på som "dum". Noen av oss liker å sitte på facebook 10 minutter dagen. Vi sitter ikke å blar gjennom bildealbum eller oppdaterer statuser, men det er absolutt en ekstremt nyttig og komfortabel ressurs å skulle ha for å holde kontakt ikke bare med venner men med hva som skjer. Festinvitasjoner skjer nesten eksklusivt på facebook nå for eksempel. Jeg er med i flere grupper, blant annet en med mine beste venner hvor vi snakker om hva vi skal gjøre, eller bare snakker generelt. Foretrekker dere som hetser at vi heller skal ringe hverandre? Invitere til irriterende storsamtaler på msn? Og hvordan er det bedre å spille spill framfor å sitte på facebook..? Sitter det bare usosiale folk her på forumet som skal irritere seg over enhver ting som nettby eller facebook osv fordi det er for "fjortis", eller kanskje det EGENTLIG er fordi de selv ikke er engasjert i aktivitetene? 2 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 det er jo bare lage account på "nye" nettby nemlig skybyen. haha trodde det først var noe kødd du kom med, men var jo serriøst! Tror jeg holder meg til Face (intilvidere). Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 det er jo bare lage account på "nye" nettby nemlig skybyen. er registrert der jeg vet du... men har liksom ikke helt fått den same følelsen for den greia der ^^ Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hva faen er egentlig så galt i å dra ut å drikke seg dritings? Begynner å bli mektig lei av denne anti-sosialiseringstendensen på diskusjon.no hvor man hetses for enhver aktivitet som sees på som "dum". Noen av oss liker å sitte på facebook 10 minutter dagen. Vi sitter ikke å blar gjennom bildealbum eller oppdaterer statuser, men det er absolutt en ekstremt nyttig og komfortabel ressurs å skulle ha for å holde kontakt ikke bare med venner men med hva som skjer. Festinvitasjoner skjer nesten eksklusivt på facebook nå for eksempel. Jeg er med i flere grupper, blant annet en med mine beste venner hvor vi snakker om hva vi skal gjøre, eller bare snakker generelt. Foretrekker dere som hetser at vi heller skal ringe hverandre? Invitere til irriterende storsamtaler på msn? Og hvordan er det bedre å spille spill framfor å sitte på facebook..? Sitter det bare usosiale folk her på forumet som skal irritere seg over enhver ting som nettby eller facebook osv fordi det er for "fjortis", eller kanskje det EGENTLIG er fordi de selv ikke er engasjert i aktivitetene? Helt enig. Og angående det med spill, som sikkert kom til meg mtp det var jeg som tok det opp så misforsto du innlegget mitt. Det er bedre å gjøre noe, hva som helst enn å bare f5e og se på de samme statusene hele dagen lang. Om man faktisk gjør noe på Facern som f.eks å snakke med folk som du sa så er det jo bare å Facefisere seg. Men om man er "avhengig" av facebook og er der 24/7 er det umulig at man faktisk kan gjøre noe vettugt der hele tiden for SÅ mye spennende er det jo ikke der. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Get out and have fun! Problem solved Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Lag deg ein ny profil? Jeg må jo da kjøpemeg ny telefon, opprette ny e-post adresse da.. E-post går fort. Du kan jo låne telefonen til besteforelder/anna gamling som ikkje har behov for Facebook. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Trenger man mobil for å registrere seg på Facebook? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Tror nok ikke det.. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Trenger man mobil for å registrere seg på Facebook? Ikke for å registrere seg nei, men for å verifisere kontoen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Åååh. Alt jeg ikke vet Er så lenge siden Facebook kom vet du, så husker ikke sånn. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 OT,OT:Hvordan får jeg www.facebook.com/"firmanavn" ??? har laget en profil, med "egen" administrator/ansvarlig bruker. Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Genial måte å slutte med facebook på :thumbup: Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Fikk lagd meg bruker på skybyen i går, føles mer som en datingside for meg Spesielt mtp at man kan oppgi alt fra legning, kjønn, høyde, øyenfarge osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå