αкαѕнα Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Så var katastrofen et faktum.. Jeg er bannet på facebook på grunn av noen fjollete bilder.. Fyyy flate så surt Men når man da står der uten mulighet til å sosialisere med vennene dine lenger så oppdager man noe veldig rart også. Man skjønner at tilgangen til FB ikke er et must og heller ikke noe man bør ta for seriøst. For en feil senere kan du være uten ^^ Endret 20. februar 2011 av αкαѕнα 1 Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Er dette et diskusjonsemne? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Hva i all verden gjorde du for å bli bannet? En fyr på u.skolen hadde et bilde av en kuk som røykte og hadde solbriller på uten at en drit skjedde. Endret 20. februar 2011 av ☭ FTW ☭ Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kan ikke du legge ut bildene. Vi skjønner jo fort at dette er grove bilder, så?! Når du kan legge dem ut på FB så kan du legge dem ut her og så slipper du å være på diskusjon.no og. "Vinn vinn situasjon for alle mann" 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kan poste dem i spoiler da tror jeg? Med mindre dem er sånn mot den norske lov? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ta det som en positiv ting. Du slipper å bli avhengig av siden. Sosialisere med venner kan man gjøre på MSN/Skype, evt. irl. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hvordan blir man avhengig av FB? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Hvor lenge er du utestengt fra FB? EDIT: Velkommen til forumet! Håper du blir en fast bruker. Endret 20. februar 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hvordan blir man avhengig av FB? Av å henge der 24/7 for eksempel? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har faktisk vurdert å prøve en lengre periode uten FB. Slik det er nå ender jeg opp med å sitte på FB halve døgnet uten at det egentlig skjer noen aktivitet der. Sitter å glor på de samme statusene gang på gang og trykker på F5. 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har faktisk vurdert å prøve en lengre periode uten FB. Slik det er nå ender jeg opp med å sitte på FB halve døgnet uten at det egentlig skjer noen aktivitet der. Sitter å glor på de samme statusene gang på gang og trykker på F5. Blir slik med meg og! Nesten så jeg savner tiden med Nettby hvor du kunne titte rundt og bli kjent med sexy jenter! haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-SGxMysqw Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Sosialisere med venner kan man gjøre på MSN/Skype, evt. irl. Eller bare henge med dem og finne paa noe? Aa vaere sosial er ikke aa snakke sammen over internett, men aa vaere sammen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Sosialisere med venner kan man gjøre på MSN/Skype, evt. irl. Eller bare henge med dem og finne paa noe? Aa vaere sosial er ikke aa snakke sammen over internett, men aa vaere sammen. Med irl (in real life) mente jeg å henge sammen. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Nå som ts er bannet så kan du finne på noe bedre en å sitte forran maskinen hele dagen. Facebook er kjedelig uansett. Mye bedre å gå ut og møte de irl en å snakke med de på chat på FB. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Facebook må aldri bli et alternativ til å gå ut og sosialisere, men kun et verktøy til å ha litt kontakt med folk når man ikke sosialiserer. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Går ut i fra at du må ha postet noen veldig støtende og/eller private bilder av mest sannsynlig venner / bekjente? Tenker da f.eks. hvor noen blir banka opp, naken bilder, sex bilder osv. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Fint for oss som ofte er noen timer med bil unna folk! Hit pappa har flytta kjenner jeg ingen, så når jeg er her blir det Facebook/MSN og/eller høy musikk spilling og Langrenn (sykkel til sommeren FTW). Endret 20. februar 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Lag deg ein ny profil? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Er så lei av facebook, alle de som tror de er kule å har tatt sitater ut fra teite tv-serier og går rundt og sier "awesome" til ting hele tida, wallen er for det meste fylt med fyllesvin 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Landeplagen Skrevet 20. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. februar 2011 Er så lei av facebook, alle de som tror de er kule å har tatt sitater ut fra teite tv-serier og går rundt og sier "awesome" til ting hele tida, wallen er for det meste fylt med fyllesvin Dette sier vel mer om hva slags venner du har, enn om facebook. 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå