♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Heisan jeg pröver og finne en data som er relativt bra og som ikke går treigt. Jeg spiller in musikk (synger) og mixer. Jeg vill ha en data som er kjapp og relativt bra. Kan legge ut: 7500. Er dette noe for meg? http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=610121#extra Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Den her er bedre og billigere.Acer Aspire 15,6" bærbar PC Acer Aspire AS5742G-484G50Mnkk er en 15,6" bærbar PC som gir deg leverer gode og kraftige løsninger for både dine profesjonelle oppgaver og privat underholdning. Den høyoppløselige bredskjermen (16:9-format) leverer et skarpt, klart og dynamisk bilde med Acers CineCrystal-teknologi for dine spill og filmer. Intel Core i 5 prosessoren (480M) med Turbo Boost-teknologi øker ytelsen dynamisk etter behovet under arbeidsoppgavene. Sammen med 4 GB minne får du en kraftig og stabil plattform for de fleste applikasjoner som du ønsker å kjøre. NVIDIA GeForce GT540M med 1024 MB dedikert minne leverer høy ytelse til et ypperlig resultat i dine grafiske underholdningsapplikasjoner. Numerisk tastatur forenkler arbeidet i regneark, utregninger og betalinger i din nettbank. Lagre alle dine viktige filer på harddisken som rommer 500 GB. Se en DVD-film eller lytt til dine CD-er via den optiske driveren, prat med venner og kjente via integrert webkamera med mikrofon eller overfør filer fra din mobiltelefon eller MP3-spiller via Bluetooth. HDMI-inngang åpner for tilkobling av større skjerm, TV eller receiver for deling av bilder, filmer og musikk. Trådløst nettverkskort gir deg mulighet til å arbeide på kafeer, flyplasser eller andre steder med tilgang til et trådløst nettverk. 2-i-1-minnekortleser lar deg enkelt overføre bilder fra minnekort til PC-en. Kommer også med Windows 7 Home Premium 64 bit. 5750,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå