Kiwi-Kun Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Heisann! Jeg kunne gjerne tenkt meg å ha sendiger med Dj Friendly fra P3 på iPoden min, men jeg finner ingen podcast med han i iTunes store.. Jeg tenkte kanskje at det finnes ett program som gir deg mulighet til å laste ned podcast direkte fra streaming siden til nrk p3. http://nettradio.nrk.no/php/includes/searchwma.php?textfield=DJ+Friendly Hvis dette finnes, samt det er lovlig vil jeg gjerne ha hjelp til en sådann prosedyre. Lenke til kommentar
_Amund_ Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det er avtalemessige begrensninger på hvor mye musikk det kan være i en podkast, det er bl.a. derfor PILS ikke podkastes lengre. Det du spør om er streamripping, jeg vet ikke hvor begeistret NRK er for det. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 men hva med p3.no sin egen podcast av DJ friendly? Er ikke den nedlastbar heller? Den er jo tilgjengelig på nettet, men jeg har merket at den ikke inneholder hele sendinga.. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå