kaaasen Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Ingen vits i å bytte Nick, i såfall så må du registrere ny brukerkonto.Moderatorene på forumet bytter ikke lengere alias på forumet. Men, hvis du vil ha det som meg så be my guest Jeg ble nå henvist til å sende mail, så jeg håper i det lengste at jeg får fikset det. Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Vi bytter ikke nick med mindre nick'et er uheldig - som f.eks. gutt19 o.l. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Mr. Crunch er jo også ganske uheldig da... høres ut som et idiotnickname Det kan ikke være noen stor jobb, for Sir Hartge fikset det på et par minutter sist gang (og det er også den eneste gangen) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Vi bytter ikke nick med mindre nick'et er uheldig - som f.eks. gutt19 o.l. Jeg har et idiotisk nick...PLIZ bytt! Jeg ber til deg som en ekte nord-lending til en annen...PLIZ! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Vi bytter ikke nick med mindre nick'et er uheldig - som f.eks. gutt19 o.l. Jeg har et idiotisk nick...PLIZ bytt! Jeg ber til deg som en ekte nord-lending til en annen...PLIZ! Ja bytt hans nick til B|real plz. Kan du bytte min også fra SnowDOG_ til SnowDOG Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Vi bytter ikke nick med mindre nick'et er uheldig - som f.eks. gutt19 o.l. Jeg har et idiotisk nick...PLIZ bytt! Jeg ber til deg som en ekte nord-lending til en annen...PLIZ! Er det ikke bra nok det nye nicket ditt heller? Btw likte bedre ditt første nick Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Gadus morhua høres jo ganske kult ut. er ikke det en fisk torsk eller noe sånt? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Gadus morhua høres jo ganske kult ut. er ikke det en fisk torsk eller noe sånt? jo hihi Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 FÆTLUSTU FIDOBO og DET er?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 piddien eller bønnien er jo barske bergens-kallenavn. Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Egentlig er jo ikke dette noe å diskutere ettersom han mest sansynlig ikke får skiftet det uansett Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg kan vedde på at alle her på forumet vil at jeg skal bytten alias til B|Real igjenn. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg kan vedde på at alle her på forumet vil at jeg skal bytten alias til B|Real igjenn. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg kan vedde på at alle her på forumet vil at jeg skal bytten alias til B|Real igjenn. det kan jo være lettere å skrive? ellers er det helt opp til deg selv. Er ikke ecthelion et tårn i ringenes herre? det hvite tårn elns.? Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg kan vedde på at alle her på forumet vil at jeg skal bytten alias til B|Real igjenn. Hva tok du det av? Ikke av en dude i Cypress Hill vel??? En i LAN-gjengen vår liker cypress... Musikk smaken hans passer ikke inn i LAN gjengen vår, siden alle hører på Metallica og diverse Metal, men så sitter han der og hører på Cypress.... Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Gjer som meg! Berre trykk på noen bokstavar, så har du eit nick! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg kan vedde på at alle her på forumet vil at jeg skal bytten alias til B|Real igjenn. Hva tok du det av? Ikke av en dude i Cypress Hill vel??? Musikk smaken hans passer ikke inn i LAN gjengen vår, siden alle hører på Metallica og diverse Metal, men så sitter han der og hører på Cypress.... Jo, jeg tok det fra B-Real, han med den rare stemmen i Cypress Hill. Og anngår at jeg hører på cypress...jeg har en meget variert musikksmak..høre på så og si alt (-listepop-trance-danseband), så ikke kom å si at jeg ikke hører på metallica, korn, slipknot slik som alle andre... Lenke til kommentar
SoW Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Gjer som meg! Berre trykk på noen bokstavar, så har du eit nick! omg :o Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Gjer som meg! Berre trykk på noen bokstavar, så har du eit nick! Hehe...vel...er ute etter noe litt mer sofistikert :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå