kaaasen Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Mitt nye nickname...hva skal det være? Jeg er på jakt etter et nytt nickname, men av mangel på originalitet går jeg til dere Jeg er ute etter et TØFT nickname, helst med en betydning på et eksotisk språk (latisk osv ) Er det noen som vil foreslå noe for meg? Kom gjerne med flere forslag, tar imot alt jeg hvertfall Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 humlesnurr, hundvelp, røffenick, saddam, guarama, link., karsojamedd, ultrices, rechna, bæsj, Maecenas, penatibus, Curabitur, vehicula vel, Innhold, Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 King_mephisto er tøft nick... Hva med allyse, hartge, mr. munch, adolf2kkk, moderator? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 , helst med en betydning på et eksotisk språk (latisk osv ) WTF er latisk? .. mener du latvisk .. eller latinsk ? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Hmmm...tenkte litt mer "sofistikert" da, hehe... "bæsj" var jo et tøft forslag må jeg si... Bare for å ha en ting sagt; jeg vil ikke ha noe rip-off nick. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 , helst med en betydning på et eksotisk språk (latisk osv ) WTF er latisk? .. mener du latvisk .. eller latinsk ? latinsk ja...har du noe forslag? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Sannsynligvis latvisk.. Forslag: Lìdzu e-pasta t—ja ar citronu Paldies mange fler å ta her: http://thor.prohosting.com/~linguist/media.../latvianphr.htm Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Her funnet noen nicknames nå, hva synes dere om dem? Diadematus = of a royal head-band Agelastus = never smiles Cunctator = he who holds back Praetextatus = one who wears the "toga praetexta" Scaevola = left-handed Metellus = a liberated mercenary Skal da bare bruke det latinske ordet som står til venstre, og da synes jeg Praetextatus og Cunctator var litt stilige. Hva synes dere? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Mr. Krønsj burde funke fett. Nah...har aldri likt det kallenavnet (Mr. Crunch), men det var hvertfall bedre enn kim_a55 Betydningen av det er teit, og jeg liker det ikke i det hele tatt! :-? Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hmmm lurer på om buttman er opptatt...prøv det Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Hmmm lurer på om buttman er opptatt...prøv det Hehe...buttman ja... hadde Æssman på russebuksa Folka har liksom klart å vri etternavnet mitt (Åsheim Aasen) om til Æssman, så da må man respektere det. Bare for å oppklare litt; det kan gi homse-relatert tenkning, og det er ikke det jeg er ute etter! I'm strait / straight! Hva med n4m4l355 da? ^^ Hmm...tror ikke det. Er ikke ute etter å virke 14 år gammel Lenke til kommentar
Danko Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hva med Gutt_19 da ? (hvis du er 19 da vel og merke) Kanskje til og med GuttOslo19 ? DET ER TØFT! Evt. Boy4You19 , eller noe i den dur. Det burde lokkke til seg damene. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Hva med Gutt_19 da ? (hvis du er 19 da vel og merke)Kanskje til og med GuttOslo19 ? DET ER TØFT! Evt. Boy4You19 , eller noe i den dur. Det burde lokkke til seg damene. Vel...jeg er 19, men det er så klamt at det er til å spy av Kanske jeg heller skal kalle meg KåtGutt19? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hva med Cerberus, den trehodete hund som passer inngangen til underverdenen? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Hva med Cerberus, den trehodete hund som passer inngangen til underverdenen? Den va'kke dum den heller, men nå har jeg sendt mailen med forespørselen. Moderatorene kan visst ikke fikse slikt lenger, slik som de kunne før :-? Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hehe. Jeg fixa russenavnet til en i klassen slik at han ble kalt assman. Grunnen va at han gikk i så alt for trange dongeribokser, da med det meste på utstilling. alle skjønte jo vitsen, untatt han da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Gadus morhua høres jo ganske kult ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Ingen vits i å bytte Nick, i såfall så må du registrere ny brukerkonto. Moderatorene på forumet bytter ikke lengere alias på forumet. Men, hvis du vil ha det som meg så be my guest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå