NeEeO Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hei, Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal installere windows 7 fra Minnepenn(har flere ting i minnepennen..har en mappe kalt windows 7..) Hvordan får jeg opp bios? Lenke til kommentar
hakonjj Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Du må gjøre minnepinnen bootready før du bare dytter filene inn på den. DETTE er det du er ute etter tipper jeg. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det vil ikke fungere om du har det i en mappe kalt windows 7 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Du må gjøre minnepinnen bootready før du bare dytter filene inn på den. DETTE er det du er ute etter tipper jeg. da kommer det bare "device is not ready." på slutten Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Som tidligere nevnt: Du kan ikke installere hvis installasjons filene er i en windows 7 folder. Når det gjelder DETTE du ble henvist til, så er det bedre "how to" å finne om hvordan du skal gjøre det. Ellers, noe annet https://store.micros...m/help/iso-tool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå