Henrik C Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 eBay. Jeg må si meg fornøyd med Sebastian Craft Clay. Koster ikke mye på eBay heller. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg har gitt opp butikkvåksene for lenge siden, Renati eller ingenting . Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Renati eller ingenting? Da tar jeg faktisk heller butikkvoksen, og jeg har ikke brukt butikkvoks på over 10 år. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Renati er dårlig etter min meining. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Kanskje ikke dårlig, men hypa mener jeg. Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Bumper denne gamle tråden, ettersom jeg leter etter akkurat det samme.. Jeg pleier å bruke Define Men Moulding Clay, og synes denne er bra.. Men føler jeg må bruke endel av den for å få "effekt", istedenfor disse "frisørvoksene". Da trenger man gjerne kun en liten klatt, så er det nok.. Så den blir jo litt lite gunstig egentlig. Men jeg skal ikke direkte klage på prisen heller. Men er det noen her inne som bestiller vokser fra utlandet nå for tiden? Eller lønner det seg kanskje ikke pga. dollaren er så høy? Tenker da på eBay osv. Evnt. andre greie sider? Takk på forhånd! Endret 16. juni 2015 av Steffenv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå