fluff Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Whatup gangstus. Jeg har alltid vært en stor fan av både renati og HMS Hairplay vokstypene, men nå som jeg har blitt lut fattig student strekker ikke budsjettet helt til lenger, og jeg trenger tips for billige og bra hårvoksmerker. Er nesten tom! :O På forhånd takk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Define Men Creating Wax. Rundt 60-70 kroner trur eg. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Du kan prøve Gatsby-hårvoksene som du finner på eBay til en ikke altfor dyr penge Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Selv synes jeg den creating voksen er noe dritt, gjør bare håret mitt fett og tungt. Selvsagt, fungerer sikkert for noen : p Har egentlig til gode å se en god hårvoks til under prisen av Renati. Endret 20. februar 2011 av DexterMorgan 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Selv synes jeg den creating voksen er noe dritt, gjør bare håret mitt fett og tungt. Selvsagt, fungerer sikkert for noen : p Har egentlig til gode å se en god hårvoks til under prisen av Renati. Mitt hår er tjukt og står i alle retningar, difor er det kjempegreier med litt tyngde. Synest det føles betre med voks i enn tørt utan noko i. I tillegg er det lettare å style, mest med bruk av rettetang. Eg synest ikkje noko om type kvit/grå voks/paste, gjer håret så klissete og ekkelt. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Aha, vi har nok ganskje forskjellig hår, da. Mitt er tykt og ligger totalt flatt. Kjedelig med tungt hår når det er så flatt. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Den samme som Zeph anbefalte, bare i rød. Moulding clay heter den. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Du kan kjøpe hårprodukter på nett for ca. halvparten av det de koster hos frisøren. Anbefaler feelunique.com. De har blant annet KMS-produkter, som du sier du har brukt. Ser disse produktene koster rundt £10 inkl. frakt. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 bestill på nett, jeg bruker fudge, matte hed og den koster godt over 200kr hos frisøren, og får den for 8 pund på nett. så får 2 stk og havner godt under 200kr så ikke noe rot med toll heller Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Den samme som Zeph anbefalte, bare i rød. Moulding clay heter den. Eneste som duger til under 100-lappen! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Kjøpte for en tid siden den beste hårvoksen jeg noen gang har brukt! Den banker både Define og Renati sine. Kosta 69kr i en matbutikk, tror det var meny. Endret 22. februar 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hvilken effekt gir den? Shiny, matt? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Du ser bløt ut i håret, men den holder det på plass. Håret blir ikke klissete. Håret mitt er tykt, brunt hår, med gjennomsnitts lengede på ca 3-5 cm Endret 22. februar 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Den samme som Zeph anbefalte, bare i rød. Moulding clay heter den. Eneste som duger til under 100-lappen! Bruker også den. Mye bedre enn renati. Når jeg er langhåret, bruker jeg i tillegg litt hårspray for og låse håret orntlig... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Define Men Creating Wax. Rundt 60-70 kroner trur eg. Denne for kort hår, og den røde versjonen for når man har litt lengre. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Njaaa, jeg har veldig tjukt hår så jeg bruker den røde uansett. De andre tar ikke ''tak''. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har også ganske tjukt hår og synes alliekvel at den blå er best under 15mm, og rød best over 15mm.Såklart, defenisjonen på kort hår varierer jo veldig så... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 15mm er svært kort imo. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Define Men Creating Wax. Rundt 60-70 kroner trur eg. Denne for kort hår, og den røde versjonen for når man har litt lengre. Ikkje noko automatikk i det. Den raude gjev betre hald, det stemmer, men det er ikkje noko problem å bruke den blå på lengre hår. Det avhenger av kva stil ein er ute etter, samt kva type hår ein har. For min del er eg ikkje noko glad i den raude fordi det blir klissete og seigt, noko den blå ikkje blir. Uansett type voks blir det sjølvsagt vanskelegare å style jo lengre hår ein har. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Erfaring tilsier, du får det du betaler for og voks for under 100-lappen som holder god kvalitet er vanskelig å finne, kommer såklart litt an på hår også, i mitt tilfelle er jeg avhengig av voks som er god å forme håret med så sprayer jeg over med hårspray til slutt og jeg bruker da American Crew Fiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå