Gå til innhold

Billig og bra hårvoks!

fluff

Anbefalte innlegg

Whatup gangstus.

Jeg har alltid vært en stor fan av både renati og HMS Hairplay vokstypene, men nå som jeg har blitt lut fattig student strekker ikke budsjettet helt til lenger, og jeg trenger tips for billige og bra hårvoksmerker. Er nesten tom! :O

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv synes jeg den creating voksen er noe dritt, gjør bare håret mitt fett og tungt. Selvsagt, fungerer sikkert for noen : p

Har egentlig til gode å se en god hårvoks til under prisen av Renati.

Mitt hår er tjukt og står i alle retningar, difor er det kjempegreier med litt tyngde. Synest det føles betre med voks i enn tørt utan noko i.

I tillegg er det lettare å style, mest med bruk av rettetang.

Eg synest ikkje noko om type kvit/grå voks/paste, gjer håret så klissete og ekkelt.

Lenke til kommentar

Define Men Creating Wax. Rundt 60-70 kroner trur eg.

Denne for kort hår, og den røde versjonen for når man har litt lengre. :)

Ikkje noko automatikk i det. Den raude gjev betre hald, det stemmer, men det er ikkje noko problem å bruke den blå på lengre hår. Det avhenger av kva stil ein er ute etter, samt kva type hår ein har. For min del er eg ikkje noko glad i den raude fordi det blir klissete og seigt, noko den blå ikkje blir. Uansett type voks blir det sjølvsagt vanskelegare å style jo lengre hår ein har.

Lenke til kommentar

Erfaring tilsier, du får det du betaler for og voks for under 100-lappen som holder god kvalitet er vanskelig å finne, kommer såklart litt an på hår også, i mitt tilfelle er jeg avhengig av voks som er god å forme håret med så sprayer jeg over med hårspray til slutt og jeg bruker da American Crew Fiber

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...