Gå til innhold

Kjøp av hovedkort, ram og prossessor i øvre middelklasse.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger hjelp til innkjøp av nytt hovedkort, ram og prossessor(Intel). Pleier å kjøpe meg deler i øvre middelklasse for å få best mulig pc til ikke så verst pris. Er glad i EVGA, men må ikke være det merket. På forhånd takk!

Endret av Union
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Cpu: i5 2500k

Hk; ASUS P8P67

Ram: Corsair 4gb

Her får du en god oppdatering, som svarer til kravene du stiller. Nå vet ikke jeg hva du skal bruke pc´en til, men til gaming så yter i5 2500 ca like bra som den mye dyrere i7 2600. Du kan godt doble rammen til 8gb grunnet de lave prisene på ram nå, men til gaming så holder det lenge med 4 gb. Du må nok vente litt før hovedkorta er tilgjenglige til 1155. Disse ble trukket tilbake grunnet en feil, men er på vei tilbake for fullt nå, så er verdt å vente på.

Lenke til kommentar

Cpu: i5 2500k

Hk; ASUS P8P67

Ram: Corsair 4gb

Her får du en god oppdatering, som svarer til kravene du stiller. Nå vet ikke jeg hva du skal bruke pc´en til, men til gaming så yter i5 2500 ca like bra som den mye dyrere i7 2600. Du kan godt doble rammen til 8gb grunnet de lave prisene på ram nå, men til gaming så holder det lenge med 4 gb. Du må nok vente litt før hovedkorta er tilgjenglige til 1155. Disse ble trukket tilbake grunnet en feil, men er på vei tilbake for fullt nå, så er verdt å vente på.

Har lest en del nå og lurte på om det lønner seg å vente på HK med z68 chipsettet, som kan klokkes og bruke prossessor som grafikk kort? Kan vel være en fin ting å ha om skjermkortet skulle klikke en dag.

Så også på denne Rammen. De har den også med CL8 og lurte på hva forskjellen er og om CL8 er verdt 200 kr mer. Tar gjerne imot forslag til kjøler(luft) også, siden jeg skal klokke litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...