Wisd0m Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Finnes noe som heter kredittkort. Dersom du har flere og bruker kreditten på alle får du helt sikkert lånt 500000kr. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hva faen skal du med ett forbrukslån på 500.000? En bankfunksjonær som går med på dette må være spik spenna gæren... Og en far som setter boligen som sikkerhet for deg er hakket verre igjen... Ta så klapp igjen du! Før du snakker dritt om andres fedre så burde du se på din egen snakketone først. Foreldra dine har nok bomma på å lære deg normal folkeskikk. Og folkens, hva jeg trenger så mye penger til har dere vel ikke en dritt å gjøre med. Herregud, er det plutselig blitt forbudt å spørre et spørsmål uten å bli stilt tusen spørmål tilbake? Det er noe som heter PRIVATLIV! Ta så respekter det! Og de som svarte fornuftig, takk for det. Har fått med meg at det er dumt å ha et så stort forbrukslån, så jeg får se hva jeg bestemmer meg for.. Skal du ha noen som helst sjanse til å få gode svar, så foreslår jeg at du endrer din egen tone. Såklart blir det spørsmål om ditt og datt, det er jo tross alt et diskusjonsforum... Og ut fra dette virker du ikke spesielt moden, ikke nok til å verken få eller betjene et lån på 500.000,- 1 Lenke til kommentar
d-e-x-t-e-r Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Skal du ha noen som helst sjanse til å få gode svar, så foreslår jeg at du endrer din egen tone. Såklart blir det spørsmål om ditt og datt, det er jo tross alt et diskusjonsforum... Og ut fra dette virker du ikke spesielt moden, ikke nok til å verken få eller betjene et lån på 500.000,- Om jeg er moden eller ikke er ikke du som skal avgjøre. Viser bare hvor lite liv du har når du logger inn kun for å skrive dette. a) du har lagt ut spørsmål som gjelder privatlivet ditt på nett b) han er faktisk hjelpsom, å låne 500k til forbruk er idioti Det er faktisk idiotisk av deg å kalle det for idioti så lenge du ikke vet hva formålet med lånet er. Men det skal du aldri få vite heller Dette er er et diskusjonsforum der det skal diskuteres SAK, og ikke meg som enkeltperson. Og siden folka her begynner å oppføre seg som barnehageunger, så foreslår jeg moderator om å låse dette emnet da jeg har fått svarene jeg var ute etter uansett. Takk. Endret 4. april 2011 av d-e-x-t-e-r Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hvis du ikke legger merke til det, så diskuterer vi saken, som er å ta opp ett forbrukslån på 500.000kr, noe som uten bedre forklaring, er idioti. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ro ned litt på språket, jenter. Jeg følger med i tråden og sitter klar med advarslene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå