Pey'J Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Samme med meg, jeg har vært litt skeptisk til å roote pga samme årsak som deg.Nå lurer jeg på om jeg skal teste jeg også, når det ser så lett ut. (trenger root for å få opptak av samtaler begge veiene i app) Så er du fortsatt like godt fornøyd idag, som når du skrev dette? Edit: hmmm tror jeg misforstod litt. Dette gir vel bare siste SW og ikke rooting :S ? Jeg har bare denne til testing og bruker den ikke hver dag som en "normal" mobil. Men når den brukes, så oppfører den seg eksemplarisk. Jeg har ikke SIM-kort i den, så samtaler og SMS har jeg ikke testet, men alt av apper og spill fungerer bra. Har oppdatert til CM11 M5, fortsatt ingen heng/frys/restarter. I følge CPU-Z så er min telefon rooted (uten at jeg har gjort noe annet enn å installere CyanogenMod). Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 (endret) I følge CPU-Z så er min telefon rooted (uten at jeg har gjort noe annet enn å installere CyanogenMod). Hmmm, kanskje jeg skal teste meg på det da. Tlf har begynt å koble ut når jeg surfer, så mulig dette blir ekstra pluss å kanskje få fikset med det samme. edit: bare "Flashet manuelt til CM 11 M4 (4.4.2 KitKat)." jeg ikke helt skjønner Takker for svar og tips. Endret 18. april 2014 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Utrolig at det fortsatt er aktivitet på denne tråden! 2 Lenke til kommentar
Obli Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Noen her som har SII+ (i9105P) ? Hvordan er det med signalstyrken? Vi her en som mister signalet samtidig som en HTC har fem streker med samme abonnement. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Og så har SGSII-en min endelig dødd. Først var det ladekabelen som var klikk, så jeg kjøpte ny, og den levde i noen måneder, så konka batteriet i tide og utide, så jeg kjøpte nytt, og nå er den helt død og vil ikke lade i det hele tatt. :/ Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 http://www.ebay.com/itm/Dock-Connector-Charging-USB-Port-Flex-Cable-for-SamSung-Galaxy-S2-II-i9100-i777-/331112201318?pt=US_Cell_Phone_Replacement_Parts_Tools&hash=item4d17d33c66 $10 fix Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Jeg er ikke teknisk anlagt nok til å fikse slikt selv, og har ingen venner eller familiemedlemmer som kan gjøre noe slikt heller. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Du kan alltids prøve å få solgt den som deler, eller med henvisning til fixen over. Kanskje blir det en hundrelapp, eller så ut av det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Åh, jeg har ingen planer om å selge den, selv om den ikke lader lenger. Den går opp i eska sammen med 5 - 6 gamle Nokia-er og en Bosch 509 GSM. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Samme skjedde med min S2. Fikk meg en S4 igår og er storfornøyd med den. Hadde jo S2en siden 2011 så var vell på tide. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Ang. lading av batteri. Jeg opplever nå at når jeg setter i laderen er det ikke alltid at den starter å lade. Det står på telefonen at den lader, men batteriet blir bare glovarmt og batteriet lades ikke. Det hjelper noen ganger å restarte telefonen og så sette i laderen igjen, men dette er noe som har skjedd de siste ukene. Noen ganger kan den også starte å lade som vanlig, men stoppe opp underveis i ladingen og batteriet blir varmt. Har prøvd mange forskjellige ladere, så det er ikke laderne det er noe feil med. Noen andre som har opplevd det? Betyr det at ladeporten er på vei til å dø? Kjører forøvrig CM 11 M6, men kan ikke tro at det har noen med software å gjøre... Kan event. gå tilbake til stock rom og prøve ladingen, men jeg digger CM! Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Problemet ser ut til å være at når du kjører batteriet helt tomt går ikke oppladningen greit. Prøv a sett på lading når du er nede i ca 10%. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Problemet er der uansett hvor mye/lite strøm som er igjen på batteriet. Jeg lar forøvrig aldri batteriet lade seg helt ut, holder det som regel mellom 10 og 90%. Endret 11. mai 2014 av ArneBelinda2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Prøv å rens ladeporten med trykkluft kanskje? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Kjøpte nytt batteri og ny lader, og nå fungerer mobilen sånn halvveis. Men: Jeg kan ikke sende meldinger, bruke snapchat eller kamera. Ikke får jeg tilgang til bildene mine heller. Verken de som er lagret på det interne minnet eller minnekortet, jeg får derimot tak i filmer og musikk, og kan bruke andre apps helt greit. Synes virkelig mobilen jeg bestilte for over en uke siden kan komme snart. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 Prøv å rens ladeporten med trykkluft kanskje? Jeg prøvde dette samt å ta en clean install av Cyanogenmod M6. Har ikke opplevd problemer etter dette. Så kan jo ha vært støv i porten, eller bare feil i software... Fikk Android 4.2.2 OTA i dag Norsk? Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 4.2.2 er tilgjengelig for norsk S2 Plus nå (GT-I9105P) Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Haha at det er aktivitet i denne tråden er jo merkelig. Er jo en gammel telefon som de fleste har byttet ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg