_diablito_ Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Noen som har en formening hva en drøyt 1 år gammel svart S2 kan selges for? Er noen små skrammer etc i rammen rundt, mens skjermen er tilnærmet strøken. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Du får en ny ubrukt til ca 2000kr i dag. Dette er en telefon som er 2 generasjoner tilbake i tid.. Du nevner noen skrammer.. Jeg ville ikke gitt mer enn 500\600 for den. Å det er maks pris, da denne telefonen er gammel Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Noen som har en formening hva en drøyt 1 år gammel svart S2 kan selges for? Er noen små skrammer etc i rammen rundt, mens skjermen er tilnærmet strøken. Man får altså en SGS 2 Plus (som jeg anser som bedre enn SGS 2) til ca. kr. 2000,-, da er rundt 500,- realistisk for en brukt SGS 2. Slenger du med et minnekort på 64bg kan du jo øke prisen tilsvarende prisen på et slikt kort. Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Takker for svar! Like greit å putte den i skuffen som reservetelefon mao Endret 12. juli 2013 av _diablito_ Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Takker for svar! Like greit å putte den i skuffen som reservetelefon mao Er jo alltid greit med en god reservetelefon! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 S2en min zoomer hele tiden inn automatisk når jeg tar "selfie" bilder på snapchat. Noen som vet hva som kan være grunnen? Skjer ikke med det vanlige kameraet. Har prøvd å reinstallere, men problemet forble. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hvorfor får jeg ofte to klokker på låseskjermen? En som det står roaming på, og den andre mener jeg det står hjem på. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hvorfor får jeg ofte to klokker på låseskjermen? En som det står roaming på, og den andre mener jeg det står hjem på. Innstillinger ---> Skjermlås ---> Skjermlåsalternativer ---> Dobbel klokke (av/på) S2en min zoomer hele tiden inn automatisk når jeg tar "selfie" bilder på snapchat. Noen som vet hva som kan være grunnen? Skjer ikke med det vanlige kameraet. Har prøvd å reinstallere, men problemet forble. Det skjer med min også, men det skjedde etter at jeg oppdaterte til nyeste oppdateringen av Snapchat. Så det er nok Snapchat som er synderen. Vet ikke om det skal være sånn eller om det er en bug. 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hvorfor får jeg ofte to klokker på låseskjermen? En som det står roaming på, og den andre mener jeg det står hjem på. Fordi du trolig har et tele2 eller network norway simkort. Følg anbefalingen til ArneBelinda2 over. Du kan også slå det av roamingsiden på startskjermen via Innstillinger > Skjerm > Venneside > Roamingside 1 Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) S2en min zoomer hele tiden inn automatisk når jeg tar "selfie" bilder på snapchat. Noen som vet hva som kan være grunnen? Skjer ikke med det vanlige kameraet. Har prøvd å reinstallere, men problemet forble. Off topic: Du kan forresten laste ned Snapchat versjon 2.1.0 her. Endret 14. juli 2013 av ArneBelinda2 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Har fått en S2 til å leke med, men den har en ødelagt hjem knapp. Det jeg lurer på er om man trenger hjem knappen for å roote telefonen og legge inn custom rom på den. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Nei. Man bruker stort av/på-knapp og volumkontroller. Lenke til kommentar
rasmuz110 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Har et problem med min Samsung Galaxy S2. Det startet med at den gikk utroligt fort tom for strøm men nå starter den ikke i det hele tatt! Har prøvd og tatt inn og ut batteriet, hatt den på ladning, men den vil forsatt ikke starte. Tror det har noe med batteriet og gjøre. Noen som har peiling på hva jeg må gjøre? Har ikke hatt telefonen i et år engang... Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Har et problem med min Samsung Galaxy S2. Det startet med at den gikk utroligt fort tom for strøm men nå starter den ikke i det hele tatt! Har prøvd og tatt inn og ut batteriet, hatt den på ladning, men den vil forsatt ikke starte. Tror det har noe med batteriet og gjøre. Noen som har peiling på hva jeg må gjøre? Har ikke hatt telefonen i et år engang... Har du prøvd å tilbakestille til fabrikkinnstillinger? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Noen som har tips til gode custom Roms som ikke bruker opp hele batteriet i løpet av en dag bare i standby? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Cyanogenmod syns jeg funket fint. Kanskje ikke den aller beste på batteri, men den var bedre enn original. Nå har jeg imidlertid lagt S2 i skuffen og gått over til HTC One (som forøvrig er veldig gla i strøm...) Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Cyanogenmod syns jeg funket fint. Kanskje ikke den aller beste på batteri, men den var bedre enn original. Testet den nyeste Nightly, men som sagt så gikk veldig mye strøm på den. Og så virket ikke snapchat på den, og det var litt kjipt. Lenke til kommentar
dlfluke Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Bruker selv akkurat Resurrection Remix versjon 4.0.5 (Android 4.2.2). Bare hatt den et par dager, men virker ok. Vurderer å gå over til SlimBean Sabremod for å få en mest mulig strippa versjon. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Bruker selv akkurat Resurrection Remix versjon 4.0.5 (Android 4.2.2). Bare hatt den et par dager, men virker ok. Vurderer å gå over til SlimBean Sabremod for å få en mest mulig strippa versjon. Er RR snillere mot batteriet enn CM? Hva er fordelen med SlimBean hvis den er veldig nedstrippa? Lenke til kommentar
dlfluke Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Har ikke prøvd CM, så det kan jeg ikke uttale meg om. Når det gjelder SlimBean så var jeg egentlig bare frista av å ha en telefon med minst mulig grunnfunksjonalitet. Det er så mye som er med i de forskjellige romene som jeg ikke bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg