Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom modellen med NFC ikke kommer før senere på høsten kan det hende jeg likevel kjøper versjonen som kommer nå. Det hele kommer an på hvor lenge jeg kan "klare" meg med min gamle reservetelefon.

Hvor mange steder har støtte for NFC i dette kalender året egentlig tror du ?

Blir nok å ha denne mobiltelefonen godt utover dette og neste året.

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på om det er noe vits med ZAGG Invisible Shield til S2? Er jo Gorilla Glass på den fra før, så regner egentlig med at det ikke er et problem. Men er jo veldig kjipt å ripe opp en splitter ny mobil til 4600...

En annen ting som jeg lurte på er om noen har kjøpt seg en case/cover til mobilen? Evt. funnet noen som er nogenlunde stilig, og ikke gjør mobilen veldig mye tjukkere?

Takker for svar

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på om det er noe vits med ZAGG Invisible Shield til S2? Er jo Gorilla Glass på den fra før, så regner egentlig med at det ikke er et problem. Men er jo veldig kjipt å ripe opp en splitter ny mobil til 4600...

En annen ting som jeg lurte på er om noen har kjøpt seg en case/cover til mobilen? Evt. funnet noen som er nogenlunde stilig, og ikke gjør mobilen veldig mye tjukkere?

Takker for svar

Mener at de testet skjermen på amobil sin anmeldelse. De prøvde å ripe den opp med binders men fikk ikke til :/

Lenke til kommentar

Irriterende feil på min Galaxy SII:

Når man velger norsk språk setter Samsung locale til no_no.

Alle Google-apps m.m. vises på engelsk.

Hvis man endrer locale (f.eks. med MoreLocale 2 fra Market) til nb_no (norsk bokmål) blir Google-appsene (Gmail osv) norske.

MEN, da blir Samsung-tingene på mobilen engelsk! (Telefon, Meldinger osv)

Noen som har greid å løse dette problemet?

Hvorfor bruker Samsung no_no som norsk locale når alle andre bruker nb_no???

Lenke til kommentar

Hvis man endrer locale (f.eks. med MoreLocale 2 fra Market) til nb_no (norsk bokmål) blir Google-appsene (Gmail osv) norske.

Rapporter til Google. Kanskje de kan fikse dette i en bugfix.

Lenke til kommentar

Mitt førsteinntrykk

Etter å bare hatt iPhone siden den første kom, må jeg si meg imponert! :D Du kan jo gjøre alt, og det samtidig! Og det går fort! Eneste jeg syntes er litt synd er oppløsningen på skjermen, synes tekst blir litt "blurry" :-/ Og videokamera er helt på jordet :( Driver å autofokuserer HELE tida, går ikke ann å filme nesten, men det kan vel sikkert bli fisket i en update :)

Lenke til kommentar

Mitt førsteinntrykk

Etter å bare hatt iPhone siden den første kom, må jeg si meg imponert! :D Du kan jo gjøre alt, og det samtidig! Og det går fort! Eneste jeg syntes er litt synd er oppløsningen på skjermen, synes tekst blir litt "blurry" :-/ Og videokamera er helt på jordet :( Driver å autofokuserer HELE tida, går ikke ann å filme nesten, men det kan vel sikkert bli fisket i en update :)

Autofokusen er litt overivrig ja. Har du prøvd å filme med 720p i stedet for 1080p? Har lest autofokusen oppfører seg litt bedre nå. Prøvde å filme litt med 720p nå og ser ut som den fokuserer to ganger hver gang den fokuserer før den slår seg til ro. Sikkert mulig å fikse i en update.

Lenke til kommentar

Rapporter til Google. Kanskje de kan fikse dette i en bugfix.

Det er Samsung som gjør feil så vidt jeg kan se... ALLE andre apper jeg har som støtter norsk språk bruker nb_NO som locale. Da blir Samsungs programmer engelske (sikkert default, hvis ukjent locale). Og velger jeg altså no_NO, som Samsung vil, blir alle andre programmer engelske...

Lenke til kommentar

Dere andre som har fått mobilen: Har dere samme problem som L03VIk? :ermm:

Er nok en bug ja. Har forsåvidt selv bare satt det til norsk for å få æøå-tastene frem på det medfølgende keyboardet. Foretrekker å ha engelske menyer så mulig jeg bare laster ned et annet keyboard med norske taster og setter det tilbake til engelsk, ganske irriterende å bare ha norske kommentarer på apps i market.

Lenke til kommentar

Er det en butikk som har S2 med lavere totalpris med abb. enn de med uten?

Jeg bestilte fra Netcom igår, med abb. FlexiTalk 99, pris 3099kr, totalpris 12mnd: 4287kr. Forventes inn 13.05. Tror ikke jeg har sett noe særlig billigere enn dette...

Lenke til kommentar

Har aldri tenkt på det før, men det er faktisk akkurat samme problem i Samsung Galaxy S. Har jo på norsk, men har lurt på hvorfor ikke Google-appene, Facebook osv har vært på engelsk.

Endret av andybb
Lenke til kommentar

Takker for svar

Selv liker jeg å ha case rundt mobilen, og mottok for en uke siden dette caset. Dog har jeg ikke Samsung Galaxy S2 enda, men caset ligger godt i hånda og veier ikke spesielt mye. Litt ekstra vekt på denne forferdelig lette mobilen kan vel uansett bare være et pluss. :)

Endret av Exozza
Lenke til kommentar

Takker for svar

Noe som hadde laget riper i Gorilla glasset hadde også totalødelagt Invisible Shield, så tror ikke det er så mye poeng i det.

Lenke til kommentar

Ble et impulskjøp av denne telefonen i dag da min kjære Nexus One gikk i gulvet med knust skjerm. Gikk for NetOnNet, hvor det står de skulle muligens få den på lager 13.5. Telefonen ser jo helt herlig ut og jeg gleder meg til å få den i hus!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...