Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hvis det ikke virker, swipe helt til Alle (programmer)

Rull ned til Medielagring.. tøm data. Dette bygger ny thumbnail base... restart, dette starter gjenoppbygginga.

Lykke til!

Niks, ingen av de delene funket heller :(

Rart hvordan alt var normalt før oppdateringen...

Noen andre forslag? Fabrikkresetting er virkelig noe jeg helst ville ungått. Altfor mye jobb med å sette opp telefonen igjen slik den var, laste ned apps igjen osv...

Anyone?

Update:

Funker igjen nå! Spørs om den bare trengte litt tid på seg, etter at jeg gjorde som dere sa. Tusen takk, begge to! Herlig med et forum der folk faktisk hjelper hverandre istedetfor å bare slenge med leppa! :)

Endret av Kaim
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde nettopp å se etter oppdateringer, selv om jeg allerede har nyeste versjon.

Da stod det på skjermen at jeg hadde endret en heten min, og derfor ikke kunne få oppdateringer! :eek:

Jeg har ikke rootet eller noe sånt. Er det det den mener?

Jeg restartet telefonen, og søkte etter oppdateringer igjen. Da viste den at jeg allerede har nyeste versjon.

Hva var dette for noe?

Er enig med deg, ville gjerne bare ha fjernet dem. Løsningen jeg kom på var at jeg bare slengte alle sånne apps i en mappe jeg kalte "ubrukt" eller noe lignende :) Da har du i hvert fall bare 1stk. mapp/ikon du ikke bruker.

Kan du forklare hvordan du gjorde dette?

Jeg oppretter bare flere snarveier, det opprinnelige ikonet forsvinner ikke,

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Finnes det en RASK kamera app på markedet? Savner en som har skikkelig shutter speed i forhold til standard & camera zoom.

Du vet at lukkerhastigheten (shutter speed) kommer an på hvor mye lys det er der du tar bilde?

Det er andre ting som spiller inn også, men ikke på en mobiltelefon. Med unntak av ISO

Lenke til kommentar

hva er det du ikke liker med jellybam?

For lite testing, for dårlig gjennomføring av sammenslåingen av AOSP/AOKP (mye som ikke fungerer, dobbelt opp med instillinger osv, FC i settings ikke akkurat tillitsvekkende). I tillegg er utvikleren et sosialt tilbakestående treårstrassbarn, så det gjør jo valget greit.

Jeg er fortsatt svært fornøyd med NeatRom Lite, som er stock basert og uten det meste av bloatwaren til samsung. Den er dønn stabil, hvilket jeg aldri opplevde med stock, samt at ytelsen og batteritiden for min del er svært bra.

NeatROM mangler en del funksjoner jeg trenger, først og fremst ett-trykksvalg av hvilket program som skal åpne en type filer (uten å måtte trykke "only once" og SÅ trykke på programmet hver eneste gang, håpløs regression i ICS, skjønner ikke hva Google tenkte på der.). Bla for videofiler og linker er jeg avhengig av å bruke flere apps på daglig basis, og da nytter detikke å skulle gjøre "dobbelt arbeid" hver gang, det irriterer meg rett og slett for mye.

Synd det aldri kom noen stabil CM10, i stedet hoppet alle på CM10.1 nightlies. Har litt problemer med å ta dem seriøst etter at de sluttet å advare om at nødnummer ikke fuingerer i førsteposten, men "gjemte" det bort i FAQ-en på en annen side. Regner med jeg hopper over, i hvert fall for å teste, så fort CM10.1 kommer som stable.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har hatt problemer med at telefonen henger seg etter siste oppdatering? Fruen sin telefon henger seg plutselig opp å skjermen blir svart å det virker som hele telefonen dør. Eneste måte å få liv i den er å holde av/på knappen inne til den restarter.

Noen tips?

Lenke til kommentar

Noen som har hatt problemer med at telefonen henger seg etter siste oppdatering? Fruen sin telefon henger seg plutselig opp å skjermen blir svart å det virker som hele telefonen dør. Eneste måte å få liv i den er å holde av/på knappen inne til den restarter.

Noen tips?

Nullstill til fabrikkdata. Husk å ta backup av innholdet på mobilen først.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...