Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

"Sendingen er lastet opp for utkjøring" Bestilte levering på døra fra elkjøp (17-21), kommer den i kveld da? :D

 

Heldig du er! Jeg venter fortsatt på min. Jeg rakk ikke å kansellere bestillingen min på Elkjøp, så nå ender jeg opp med to telefoner. Den fra Elkjøp får jeg sannsynligvis i morgen eller på fredag. Den jeg har bestilt fra CDON står det bare at "varene pakkes" på. Sånn har det vært i over ett døgn nå.

 

Samme her for min bestilling hos CDON, men nå skiftet den til 'Sendt'.

 

Gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendt fra CDON! REJOICE!

 

Hoorah! :D Da er det bare å vente med posten :) Når får vi den da? Lov å håpe på fredag da!

 

errh, forresten, har du sjekket om de har trekt beløpet fra kontoen din? Det har de nemlig ikke klart med meg, hmm..

Endret av Winniee
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat solgt min gamle Samsung i8910 Omnia HD (RIP Symbian). Sitter nå med min reservetelefon Sony Ericsson T250i. Skal vente en måned eller to og se om versjonen med NFC kommer.

 

Dersom modellen med NFC ikke kommer før senere på høsten kan det hende jeg likevel kjøper versjonen som kommer nå. Det hele kommer an på hvor lenge jeg kan "klare" meg med min gamle reservetelefon.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Sendt fra CDON! REJOICE!

 

Hoorah! :D Da er det bare å vente med posten :) Når får vi den da? Lov å håpe på fredag da!

 

errh, forresten, har du sjekket om de har trekt beløpet fra kontoen din? Det har de nemlig ikke klart med meg, hmm..

 

Vel, jeg bor i Oslo så regner med jeg har den på fredag.

 

Har ikke trekt noe, og den reserverte summen er og borte! Rejoice x2! Regner nok med dem trekker det snart.

Lenke til kommentar

Fikk min S2 i dag, å fy flate hvor nice den er! :yes: Så da er iphone 4 ute av hus å S2 inn :)

 

litt OT, noen som vet om det finnes slike mobilsokker (for å ha hengenes rundt halsen (trenger til jobb)) eller annen slags lomme jeg kan ha den i som "støtter" 4.3" størrelser? alle de jeg har sett på er mere iphone størrelse...

Lenke til kommentar

Sendt fra CDON! REJOICE!

 

Hoorah! :D Da er det bare å vente med posten :) Når får vi den da? Lov å håpe på fredag da!

 

errh, forresten, har du sjekket om de har trekt beløpet fra kontoen din? Det har de nemlig ikke klart med meg, hmm..

 

Vel, jeg bor i Oslo så regner med jeg har den på fredag.

 

Har ikke trekt noe, og den reserverte summen er og borte! Rejoice x2! Regner nok med dem trekker det snart.

 

CDON har lager i Oslo?

Lenke til kommentar

Fikk min S2 i dag, å fy flate hvor nice den er! :yes: Så da er iphone 4 ute av hus å S2 inn :)

 

litt OT, noen som vet om det finnes slike mobilsokker (for å ha hengenes rundt halsen (trenger til jobb)) eller annen slags lomme jeg kan ha den i som "støtter" 4.3" størrelser? alle de jeg har sett på er mere iphone størrelse...

 

De fleste mobilsokker er vel laget i en størrelse som skal passe flere telefoner...

Derfor vil jeg tro det ikke er så lett å finne en som passer "perfekt" til akkurat denne telefonen..

Lenke til kommentar

Til alle som har bestilt fra CDON.

Sjekk mailen. De sliter med å trekke om dagen. Hvis det ikke er trukket har de antagelig avbestilt ordren din, men den står enda som sendt. Du får dog en mail som sier at de ikke har greid å trekke og derfor avbestilt ordren for deg. :thumbdown:

Endret av Caliente
Lenke til kommentar

Dersom modellen med NFC ikke kommer før senere på høsten kan det hende jeg likevel kjøper versjonen som kommer nå. Det hele kommer an på hvor lenge jeg kan "klare" meg med min gamle reservetelefon.

 

Hvor mange steder har støtte for NFC i dette kalender året egentlig tror du ?

 

Til alle som har bestilt fra CDON.

Sjekk mailen. De sliter med å trekke om dagen. Hvis det ikke er trukket har de antagelig avbestilt ordren din, men den står enda som sendt, du får dog en mail som sier at de ikke har greid å trekke og derfor avbestilt ordren for deg. :thumbdown:

 

Jeg var kanskje litt sløv når jeg bestilte.. men plutselig datt det en kredittsjekk inn i på e-post dagen etterpå...

 

Så jeg får den nok på faktura :p

 

Kan faktisk ikke huske jeg så valget kredittkort engang ^^

Lenke til kommentar

Sendte en mail til cdon hvor de sa de ikke kunne levere telefonen før 26 mai. Bestile derfor på NetOnNet også, men fikk i dag melding om at den er sendt fra cdon, så da ble netonnet ordren slettet. Kanskje jeg fikk av første batch fordi jeg spurte om leveringstidspunkt, utifra ordredato skulle jeg ikke hatt før andre batch.

 

Gleder meg som en unge :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...