_diablito_ Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg er klar over det, men når Phone Radio bruker over 20% av batteriet så håper jeg det er andre modem som bruker mindre... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Noen som har klart å knuse skjermen/glasset på S2? Og kanskje vet om et sted å fikse den, hvor mye det koster? Samsung Premium support - Takk samsung De skifta glass og skjerm for 700, og det ble gjort på timen Lenke til kommentar
perlen Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Kjøpte en ny s2 i dag. Har ladet den opp og satt i simkortet. Problemet er bare at telefonen mener at det ikke er noe simkort i telefonen. Jeg har prøvd to forskjellige simkort, som begge fungerer helt fint i gamletelefonen. Noen som har opplevd noe lignende og har løsningsforslag som ikke innebærer å klage og være uten telefonen i X dager? Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Samsung Premium support - Takk samsung De skifta glass og skjerm for 700, og det ble gjort på timen Gjelder bare dersom telefonen er under 1 år gammel. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Har "brått" fått et problem med minijack, lyden skurrer hvis den ikke står i en bestemt posisjon(pluggen), har prøvd med gammelt lyd"anlegg" og helt nye ørepropper. Noen som har hatt lignende problem Lenke til kommentar
poffer Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Kjøpte en ny s2 i dag. Har ladet den opp og satt i simkortet. Problemet er bare at telefonen mener at det ikke er noe simkort i telefonen. Jeg har prøvd to forskjellige simkort, som begge fungerer helt fint i gamletelefonen. Noen som har opplevd noe lignende og har løsningsforslag som ikke innebærer å klage og være uten telefonen i X dager? Vært uheldig å fått en "operatørlåst" tlf? Lenke til kommentar
perlen Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Vært uheldig å fått en "operatørlåst" tlf? Hmmm... Kan noe slikt skje? Kjøpte den jo med chess abonnement da... Og telefonen gir beskjed om å sette inn simkort. Står ikke noe om låsing. Endret 27. desember 2012 av perlen Lenke til kommentar
poffer Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hmmm... Kan noe slikt skje? Kjøpte den jo med chess abonnement da... Og telefonen gir beskjed om å sette inn simkort. Står ikke noe om låsing. Nei det høres ikke logisk ut. Grunnen til at jeg "spurte" var at jeg selv for noen år siden kjøpte en sony ericsson tlf uten abb, og som skulle være helt åpen. Satt inn netcom simkortet men fikk beskjed om å sette inn sim. Bringte den tilbake til butikken og da viste det seg at tlf var låst til telenor. Du bruker sim som fulgte med tlf/abb? Lenke til kommentar
perlen Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Nei, bruker sim fra forrige telefon. Så kanskje du er inne på noe. Får ta turen innom butikken igjen i morgen. Takk for tipset :-) Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Det er kun Telenor som låser telefonene sine nå til dags. Lenke til kommentar
RTH666 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Er det mulig å legge til egne meldingslyder? Jeg har lagt til mine små egenkomponerte ringetoner men meldingstoner klarer jeg klarer ikke å legge til ********************************* Edit: Klarte det helt på egenhånd :-) Endret 29. desember 2012 av RTH666 Lenke til kommentar
blutut Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Innstallerte JB 4.1.2 igår og tlf ble som ny Link her : http://galaxys2root.com/galaxy-s2-roms/leaked-official-android-4-1-2-rom-with-root-for-galaxy-s2-gt-i9100/ Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Heisann! Jeg er en nokså "dum" bruker av smart telefon, bruker den til litt facebook, spilling, surfing og smådill, rooting, kernel eller annet fixfaxeri fatter jeg ikke dritten av (dog jeg har en formening hva det er) Uansett, mobilen har noe dårlig batterilevetid synes jeg. Om jeg bruker den mye så er det ikke mange timene før man har miste 60-80% batteri. Skjermen står som regel for 60-70% a bruken. Hvordan kan jeg få ned dette noe? Ting jeg har forsøkt: - Lysstyrken er på noe under 50% - Mørke bakgrunnsfarger Svar mottas med takk! Lenke til kommentar
blutut Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Selv kjøpte jeg dette og økte batteritiden med ca 20 % http://www.clasohlson.com/no/Mobiltelefonbatteri-til-Samsung-Galaxy-S-II/Pr384891000 1 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Nice! Trodde man som regel bare fikk halvdårlige reserve batterier kjøpt fra andre leverandører Er det noen andre som har liknende erfaring med å bytte batteri som blutut over her?. Og takk for svar forresten! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Det er et Samsung-batteri, ikke "annen leverandør" Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Nice! Trodde man som regel bare fikk halvdårlige reserve batterier kjøpt fra andre leverandører Er det noen andre som har liknende erfaring med å bytte batteri som blutut over her?. Og takk for svar forresten! Det er batteri fra Samsung, så du har ikke noe å frykte. Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Heisann! Jeg er en nokså "dum" bruker av smart telefon, bruker den til litt facebook, spilling, surfing og smådill, rooting, kernel eller annet fixfaxeri fatter jeg ikke dritten av (dog jeg har en formening hva det er) Uansett, mobilen har noe dårlig batterilevetid synes jeg. Om jeg bruker den mye så er det ikke mange timene før man har miste 60-80% batteri. Skjermen står som regel for 60-70% a bruken. Hvordan kan jeg få ned dette noe? Ting jeg har forsøkt: - Lysstyrken er på noe under 50% - Mørke bakgrunnsfarger Svar mottas med takk! Hei, det kan være lurt å sjekke om synkronisering av mail/kontakter/bokmerker etc. står på da dette kan trekke en del batteri. Vet ikke hvor fort batteriet ditt tappes, men batteriproblemer kan også skyldes at enkelte applikasjoner henger seg opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Heisann! Jeg er en nokså "dum" bruker av smart telefon, bruker den til litt facebook, spilling, surfing og smådill, rooting, kernel eller annet fixfaxeri fatter jeg ikke dritten av (dog jeg har en formening hva det er) Uansett, mobilen har noe dårlig batterilevetid synes jeg. Om jeg bruker den mye så er det ikke mange timene før man har miste 60-80% batteri. Skjermen står som regel for 60-70% a bruken. Hvordan kan jeg få ned dette noe? Ting jeg har forsøkt: - Lysstyrken er på noe under 50% - Mørke bakgrunnsfarger Svar mottas med takk! Kjøp det offisielle 2000mah batteriet. Da får du 25% mer total batterikapasitet Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Lefdal selger SGSII til 1999 på januarsalg, er den verdt det som erstatning for Desire HD, så lenge etter lansering? Fortsatt ein god telefon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg