jzky Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Syns batteri tiden ble grusom på jb leak i motsetting til aokp rom som jeg brukte før... Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det er en uferdig versjon, jeg ville ikke forventet at den fungerer optimalt..... Hvilken kernel bruker du? Stock? (er det noen custom kernel som støtter denne?) Og hvor mange ladesykluser har du hatt når skjermdumpen er tatt? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Når kommer liksom den offisielle JB til oss daredevils som ikke har bedre vett enn å kjøre stock? Eller kansje den har kommet og jeg bare ikke følger med? Endret 22. november 2012 av meg0709 Lenke til kommentar
jzky Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det er en uferdig versjon, jeg ville ikke forventet at den fungerer optimalt..... Hvilken kernel bruker du? Stock? (er det noen custom kernel som støtter denne?) Og hvor mange ladesykluser har du hatt når skjermdumpen er tatt? Kjører stock og har ladet 5 ganger siden oppdatering. Skal prøve ny Kernel i dag, PhilZ-cwm6 - Safe Stock Based Kernel v3.61 så får vi se om det blir litt bedre. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Spennende. Har lest at andre rapportere det stikk motsatte, halvannen dag med over 5 timer skjermtid. Vet ikke hvilken kernel de brukte om det var Philz eller stock. Det kommer vel flere etterhvert med støtte for denne lenken. Endret 22. november 2012 av MrMastodon Lenke til kommentar
jzky Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 jepp skal bli spennende å se om batteriet blir bedre. Men tviler på at det blir like bra som tidligere https://www.dropbox....%2000.35.44.png Lenke til kommentar
jzky Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Så langt ser det bra ut. Nå er jeg ikke noen storbruker så derfor jeg reagerte litt på den elendige batteritiden tidligere. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Syns batteri tiden ble grusom på jb leak i motsetting til aokp rom som jeg brukte før... Bildet fra post 16981 - Her har du en åpenbar wakelock. Mobilen er aktiv hele tida med skjermen av. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Ser ut som om JB til S2 kommer noe senere enn opprinnelig tenkt. Før stod det Preliminær lansering: November, nå står det samme bare November-Desember. Jeg vil ha project butter! http://www.samsung.com/no/info/update.html Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hvordan får man til å legge til kontaktbilde på kontaktene sine? Jeg finner bildet jeg skal ha, men det går ikke ann og lagre det. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Hvordan får man til å legge til kontaktbilde på kontaktene sine? Jeg finner bildet jeg skal ha, men det går ikke ann og lagre det. Via gmail er det bare å legge til bilde og så er dette lagret. Bruker du gmail-kontakter på mobilen og har slått på synkronisering, vil dette oppdateres automatisk. PS. Jeg anbefaler å bruke gmail-kontakter og synkronisering, da slipper man å miste alle kontakter dersom telefonen blir ødelagt eller stjålet, og man er uavhengig av telefon og simkort, samt at man kan administrere kontaktinformasjon via gmail på pc f.eks. Endret 24. november 2012 av eFaktura Lenke til kommentar
melvis Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Har plutselig fått et problem med Wifi på S2. I nedtrekksmenyen kan jeg trykke på Wifi og ikonet blir grønt,men ingen wifi tilkobl. kommer.I innstillinger er knappen helt grå og kan ikke slås på.Har nullstilt tlf.men ingenting er forandret.Tips til hva som kan være skjedd,det virket for to dg.siden. Har googlet ,men finner ikke noe ang. dette,ingen som vet?? Endret 26. november 2012 av melvis Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Er det kjent problem at de slår seg av random? Merket idag etter jobb, og har merket tidligere, at telefonen var av når jeg skulle ta av tastelås. Vet ikke om jeg kommer når knappen, om det hadde det vært awesome med no hax som disabler shutdown mens tastelås er på. Den er roota. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Var den "vanlig" slått av? Det har jeg ikke hørt om før. SOD (screen of death) ligner veldig, og er ikke et ukjent fenomen på enkelte enheter, men da må du holde inne powerknappen til telefonen rebooter. Reboot i recovery, wipe cache, dalvik cache og fix permission. Hadde det problemet av og til når jeg fremdeles hadde stock ROM. Nå har jeg det ganske sjeldent. Men siden det er en pc i miniatyr jeg holder i hendene, godtar jeg at den gjør sånt et par ganger i måneden. Jeg godtar det jo tross alt fra alle andre pc'er jeg har :-) Lenke til kommentar
Pitray Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Min også skrur seg av en del for tiden, spesielt hvis jeg surfer i original nettleser. Jeg har forresten skrapet bort noen "flak" på rammen rundt skjermen. Det er sølvfarge under det sorte. Dagen etter at jeg hadde gjort dette, ser jeg at fargen er endret til sort igjen(!) der flaket er borte. Hvordan har de fått til dette? Er det normalt? Hehe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Hmm, jeg er overrasket imponert over Android 4.1.2. (prøver ut NeatROM Lite 4.0, som kjører nevnt version) EDIT: Forklarte bedre. Endret 28. november 2012 av Bundy Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Velkommen i klubben :-) Og jeg har allerede sett bilder av 4.2, så den er ikke langt unna :-) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) 4.2.0 ? Eller 4.1.2? (Det er det jeg kjører nå) Det var kanskje litt misvisende. Endret 28. november 2012 av Bundy Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Jellybean 4.2..... AOKP-teamet er i full gang med portering og testing :-) Og da blir Ressurection Remix oppdatert kort etter. Men det er ikke til å si om Samsung kommer til å oppdatere til 4.2, og Samsungbaserte rom som Neat er jo avhengig av oppdateringer fra Samsung...... Endret 28. november 2012 av MrMastodon 1 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Heisann! Jeg har arvet en Galaxy fra en kompis fra utlandet, og den har android 2.3.6 som har blitt flashet inn med Odin. Denne versjonen av Android finner jeg ikke med norsk "tastatur", dvs. den har ikke æøå, og mangler selvfølgelig norsk T9. Må jeg nedgradere for å få dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg