covah Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Fikk en oppdatering i går jeg også. Tviler på at JB kommer før i slutten av november. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hva heter den oppdateringen dere fikk? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Hvis jeg går inn i Innstillinger - Om telefonen, så står dette: Forresten, hvorfor står det DELL under kjerneversjon? Har dette noe med PC-produsenten å gjøre? Endret 2. november 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Samme jeg fikk. Nei, har det ikke alltid stått DELL der? Tror ikke det har noenting med PC-produsenten å gjøre. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Rimelig sikker på at det er fordi kernelen ble kompilert på en Dell server. Rett meg om jeg tar feil Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 @DELL betyr at maskinnavn (hostname) på linuxmaskinen den er kompilert er "DELL". Rimelig å anta at det er en Dell-server da, ja. Lenke til kommentar
polsen Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Fikk også oppdateringen. Noen som har sett noe info her eller der på det store internettet mht. hva den gjør?!?! Kanskje en slags forberedelse for Jelly Bean...?! Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Samsung gir dessverre aldri ut changelog. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Man kan søke på navnet til oppdateringen. Jeg gjorde det, og det var ingen store endringer. For det meste stabilitetsforbedringer. Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Kan ellers tipse om at AOKP har nådd milestone 1 på Jellybean 4.1.2, dvs at den er stabil. Ressurection Remix ble oppdatert nettopp :-D Har du testet den? Og er den virkelig stabil, og fungerer alt som det skal? Hva er forskjellen på RR og AOKP rom omtalt her? Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Andre som erfarer at Chrome stopper/kræsjer ofte? Har stock ROM, siste versjon. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Chrome er ikke noen bra browser på Android ennå dessverre. Henger seg hos meg og, og er tregere og mer minne-krevende enn mye av konkurrentene. Eneste fordelen slik jeg ser det er synkronisering av tabs/bokmerker. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Chrome er ikke noen bra browser på Android ennå dessverre. Henger seg hos meg og, og er tregere og mer minne-krevende enn mye av konkurrentene. Eneste fordelen slik jeg ser det er synkronisering av tabs/bokmerker. Samme erfaring her. Jeg synes stock browser fungerer bedre enn Chrome og Opera på S2, foreløpig. Synkronisering av bokmerker er ikke noe problem med stock browser da den henter det fra gmail, så der får jeg bokmerker fra Chrome allikevel, i og med at jeg synkroniserer Chrome med gmail. Endret 4. november 2012 av eFaktura Lenke til kommentar
polsen Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Ditto. Forsøkte Chrome men gikk raskt tilbake til stock browser. Er faktisk ganske snerten. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Ditto. Forsøkte Chrome men gikk raskt tilbake til stock browser. Er faktisk ganske snerten. Prøv Dolphin Browser, du Er det noen som vet hvordan jeg søker i firmakatalogen på S2? (Exchange) Endret 4. november 2012 av TMB Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Chrome er ikke noen bra browser på Android ennå dessverre. Henger seg hos meg og, og er tregere og mer minne-krevende enn mye av konkurrentene. Eneste fordelen slik jeg ser det er synkronisering av tabs/bokmerker. Samme erfaring her. Jeg synes stock browser fungerer bedre enn Chrome og Opera på S2, foreløpig. Synkronisering av bokmerker er ikke noe problem med stock browser da den henter det fra gmail, så der får jeg bokmerker fra Chrome allikevel, i og med at jeg synkroniserer Chrome med gmail. Synce Chrome med gmail? How? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Bare å logge inn i browseren det, og så kanskje under kontoer under innstillinger så velger man om man skal synke de forskjellige tingene. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Kan trygt anbefale Dolphin. Bruker den selv. Gestures er en mye enklere måte å gå inn på mye brukte nettsider. Elsker den nettleseren. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Chrome for Android gir meg også selvmordstanker spesielt ifm multitasking så henger den seg. Trodde det var først CM10/MIUI som var årsaken, men siden selv folk med stock ROM opplever det samme, så fortjener Google en tupp i ræva! 2 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg får ikke skjermspråket på min galaxy s2 til norsk etter jeg nullstilte telefonen. den ligger ikke på lista (language) Versjon 4.0.4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg