muummi Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg har et problem med telefonen. Jeg har skrudd av automatisk justering av lysstyrke på skjermen, men når jeg går inn på nettleseren så justerer lysstyrken seg automatisk opp. Når jeg avslutter nettleseren så justerer den seg ikke tilbake igjen, men jeg må inn på innstillinger og skru av automatisk lysjustering... Noen som vet om en måte å få mobilen til å justere dette selv? Lenke til kommentar
Haggi Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Noen som vet om en måte å få mobilen til å justere dette selv? Når du har nettleser åpen, åpne meny (softknappen nede til venstre), gå inn på "Lysstyrke og farge" og juster etter eget ønske. Håper dette hjelper.. Lenke til kommentar
muummi Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Noen som vet om en måte å få mobilen til å justere dette selv? Når du har nettleser åpen, åpne meny (softknappen nede til venstre), gå inn på "Lysstyrke og farge" og juster etter eget ønske. Håper dette hjelper.. Aaah verre var det ikke nei. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Muren Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Har en svart Samsung S2 fra før, og fikk en ny (Hvit) på jobben i dag. Lurer på om det er noen som vet om det er mulig å skifte deksel på disse slik at den jeg har fra før blir hvit? evt fremgangsmåte? Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Har en svart Samsung S2 fra før, og fikk en ny (Hvit) på jobben i dag. Lurer på om det er noen som vet om det er mulig å skifte deksel på disse slik at den jeg har fra før blir hvit? evt fremgangsmåte? Får kjøpt hele skallet fra ebay, orginalt for rundt 700,- hvis jeg ikke tar feil. Da får du absolutt alt du trenger, bare komponentene i telefonen du må flytte over. Gjorde dette nettopp selv på en S2. Ikke noe problem hvis du har finmekaniken innabords. Gode guider på youtube. Lykke til Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Går det ikke an å redigere intervallet på den vibrerende varslingen? Spesielt varslingen for meldinger er altfor kort og det fører til at jeg ofte ikke merker at jeg får melding. Finnes det evt. noen brukbare apper for dette? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 SMS Popup takler biffen. Men husk skru av varslingene i meldingsapplikasjonen. Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 SMS Popup takler biffen. Men husk skru av varslingene i meldingsapplikasjonen. Den taklet biffen, ja. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Kan den varsle om tapte anrop og, forresten? Husker ikke om den gjorde det, eller om det var en annen app jeg brukte til det. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Nok en gang har jeg problemer med at S2 mister kontakt med simkortet og jeg må taste inn pinkode på nytt. Skjer vel ca 10 ganger i løpet av dagen. Fant en løsning på det sist jeg hadde S2, men husker ikke hva den var. Noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
covah Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Bytte sim-kort? Vi har endel S2 på jobben, og har aldri opplevd det der. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Nok en gang har jeg problemer med at S2 mister kontakt med simkortet og jeg må taste inn pinkode på nytt. Skjer vel ca 10 ganger i løpet av dagen. Fant en løsning på det sist jeg hadde S2, men husker ikke hva den var. Noen som har noen gode tips? Sikker på at det ikke er telefonen som rebooter? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Ingen reboot, bare går mister kontakt med simkort et lite øyeblikk slik at jeg må taste pinkode på nytt. Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Du ser på skjermen og har det vanlige skjermbildet, mens det kommer beskjed om å taste pinkode? Da ville jeg vel prøvd med nytt sim-kort. Evt ta ut og inn simkortet flere ganger for å eliminiere drit etc som lager dårlig kontakt. Men det er endel (ganske mange?), meg selv inkludert, som opplever at telefonen rebooter av seg selv til stadighet, og en slik reboot tar ikke så veldig mange sekundene, og da kommer det selvsagt at en må taste pinkoden... Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Spontan reboot kommer ofte av (som det har vært tatt opp endel ganger i denne tråden) problemer med minnekortet. Reformattering av kortet løser ofte (men ikke alltid) problemet. Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Min rebootet både med og uten minnekort, og min samboer sin er uten minnekort og rebooter omtrent ukentlig... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Noen som har en link til et erstatningsglass, helst frontglasset og kameraglasset bak. De som selges på DX er vel ikke gorillaglass? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Fått bestilt meg en slik: http://www.ebay.com/itm/OEM-Flex-Cable-Charging-Charger-Connector-Port-USB-For-Samsung-Galaxy-S2-i9100-/200709522273?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2ebb384361 Utrolig irriterende denne buggen med batterikon som konstant blinker, og som resulterer i elendig batterikapasitet. Here's hoping! Lenke til kommentar
Ablaze Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Ny oppdatering, I9100XWLPY, har dukket opp på min Kies nå. Må ha kommet idag? Noen som vet noe om denne? Endret 23. oktober 2012 av Ablaze Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Da var Ressurection Remix oppdatert til JellyBean 4.1.2, og Dorimanx sin kernel (inkludert i innstalleren til RR) har de nye MALI-driverne (er vel det som er bedre kjent som Project Butter). Dette er nesten bedre service enn med en Nexus-telefon Og til de som vil ha en bedre lysregulering anbefaler jeg VAB, Helt genial! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg