Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvordan de gjør det i samsung telefonene, men er det mulig at de bruker internminne først når man filmer, for så å flytte over på eksternminne? Så det garantert ikke blir noe lagg?

 

Det skal jo også sies at Class 1,2 osv er MINIMUMS skrive hastighet, et godt kort vil normalt sett kunne skrive hurtigere en Classen tilsier

 

Se på What Class microSD card should I buy? Find the answer within!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

etter 4 år med iPhone tenkte jeg jeg skulle prøve noe nytt. Og denne Samsung Galaxy S II virket som en veldig bra mobil. Men jeg er litt tvilsom til hele android systemet og dette med

google-konto... Noen som kan hjelpe meg litt? x)

 

Hva lurer du på? :)

 

Basic, så trenger du ikke en. Kan hoppe over hele greia og bare bruke mobilen. Skal du gjøre diverse android ting (f. eks laste ned apps fra Marked) så må du lage en.

 

Det er gjort på 2 minutter, og du trenger IKKE oppgi ekte info. Er bare å kline inn en masse dritt :)

Lenke til kommentar

Nå er det genialt å ha google account som med f.eks meg så er min kalender synkronisert med jobben : Alle på jobben kan legge inn avtaler, møter og annet ting og det blir automatisk synkronisert til kalender på mobilen, samtidig er google chat sålangt vel at alt av telefonkontakter er på accounten også.

Lenke til kommentar

Hva lurer du på? :)

 

Basic, så trenger du ikke en. Kan hoppe over hele greia og bare bruke mobilen. Skal du gjøre diverse android ting (f. eks laste ned apps fra Marked) så må du lage en.

 

Det er gjort på 2 minutter, og du trenger IKKE oppgi ekte info. Er bare å kline inn en masse dritt :)

Det har jeg fått med meg etter å ha lest noen av postene her, men hvordan funker det med oppdatering av systemet, må du kjøpe oppgraderinger til f.eks. android 3 eller kommer det etterhvert? Lurer også litt på det med brukervenlighet i forhold til iPhone hvis noen vet noe om det. :) takk for alle svar :3

Lenke til kommentar

Hva lurer du på? :)

 

Basic, så trenger du ikke en. Kan hoppe over hele greia og bare bruke mobilen. Skal du gjøre diverse android ting (f. eks laste ned apps fra Marked) så må du lage en.

 

Det er gjort på 2 minutter, og du trenger IKKE oppgi ekte info. Er bare å kline inn en masse dritt :)

Det har jeg fått med meg etter å ha lest noen av postene her, men hvordan funker det med oppdatering av systemet, må du kjøpe oppgraderinger til f.eks. android 3 eller kommer det etterhvert? Lurer også litt på det med brukervenlighet i forhold til iPhone hvis noen vet noe om det. :) takk for alle svar :3

 

TouchWiz er jo ganske likt IOS. Så er ikke store overgangen. Men du får en mye større frihet til å gjøre det du vil og laste ned det du vil (ink. PUPPER!!!) . :)

 

OS oppgraderinger er gratis. Når Android blir oppdatert må Samsung bare modifisere den med TouchWiz, så kan vi laste ned.

Lenke til kommentar

Kanskje litt Off-topic dette, men blir mine kjøp i Market, gjort på HTC Desire, tilgjengelige på den nye telefonen???

 

Svar fra Djuice om når dei sender ut tlf...

 

Nettopp fått bekreftet at vi får inn et parti førstkommende Fredag. Da blir telefonene sendt ut fortløpende. Om du får telefonen før 17.mai kan vi ikke garantere, men ihvertfall i løpet av neste uke :)

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er det kun støtten for NFC(near field communication) som er forskjellen i den nye versjonen. Vel pluss et par hundre kr på prisen:P

Men hva trenger man egentlig NFC til lenger? xP

Føler ikke folk bruker det lenger.. x)

 

Ingen bruker NFC enda siden det ikke er utbredt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...