Nilsido Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Absolutt ikke normalt, men som du ser er det noe som har holdt den våken lenger enn det skjermen har vært på. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Angpende det tragiske blogginnlegget som sier at S II ikke får JellyBean, ville jeg ikke lagt så veldig stor vekt på det. Det fremgår jo av kravene han selv poster at S II oppfyller minstekravene, men ikke "anbefalt"-kravene. Sett denne? http://www.androidcentral.com/android-404-update-galaxy-s-ii-reportedly-rolling-out-some-territories Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Absolutt ikke normalt, men som du ser er det noe som har holdt den våken lenger enn det skjermen har vært på. Noe jeg kan gjøre med dette? Vurderer å kjøpe nytt og kraftigere batteri. Noen anbefalinger angående batterikjøp? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 http://www.datahjelperne.com/2012/06/samsung-galaxy-s3-test.html Ferdig test mellom GS2 og GS3 Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg har en iPhone på jobb og en Samsung Galaxy II privat. På iPhonen merkes alle mottatte sms-er med tidspunktet for når meldinger sendt. Det er nyttig og praktisk. På Samsung'en merkes de med når sms-ene er lastet ned på telefonen. Det vil si at dersom det er sendt flere meldinger gjennom dagen til Samsung'en, og jeg skrur den på kl 17, så merkes alle meldingene med dette klokkeslettet, og jeg aner ikke hvor gamle de er. Trykker jeg på Vis Meldingsdetaljer, ser jeg heller ikke avsendt-tidspunktet. Er det noe sted jeg kan endre på dette? Har du samme leverandør (telenor/netcom/osv) på jobb og hjemme? Min samsung med telenorabo merker sms med når de er sendt. Nokiaen min på jobb med TDC-abo merker dem med når de blir lastet ned. Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Syv timer varer batteriet. Normalt? Trykk på den nederste linjen "App usage". Da vil du få frem en ny side med oversikt over de appene som trekker mest strøm og det er lettere å finne syndebukken som gjør at batteriet ditt tappes så fort. Lenke til kommentar
cirka Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Som jeg har nevnt tidligere, så har jeg nå hatt samsung GSII, noen måneder, etter å ha solgt Nokia N8 i Mars. Da har jeg noen spørsmål til andre med SII. Jeg leker meg av og til litt med å lage små videosnutter/filmer med mobiltlf. Redigerer på en enkel måte i Windows movie maker, eller redigeringsprogrammet Pinacle. Her er et par ting med video, som Samsungen, etter min mening ikke er god nok på... På min gamle N8 var det mulig å pause videoopptak. Altså ta en snutt, pause, for så å fortsette med et annet utsnitt. Dermed har man altså mer enn en scene liggende lagret etter hverandre. Er dette en funksjon jeg ikke har oppdaget på SII? På SII er det også en irriterende feil til (i hvert fall på min). Ved opptak av videoscener, så blir det på slutten av hver scene kanskje et halvt sekund (sånn omtrent) med fryst bilde. Dette medfører at når man setter sammen scenene under redigering på pc i etterkant, så må man huske å klippe bort akkurat det siste øyeblikket på hver scene (om man bruker hele scenen), ellers så vil det virke voldsomt irriterende å se på. Altså at filmen fryser, et kort øyeblikk før hvert sceneskifte. Har noen (som har lekt litt med dette) sett det samme, når man setter sammen/redigerer videoopptak? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Min erfaring er at på akkurat dette området, er Nokia i særklasse. Har ikke så mye til overs for Nokia ellers, men akkurat på kamera/video-biten, er toppmodellene til Nokia bedre enn de fleste. Lenke til kommentar
Skrap88 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hei! Bruker Office Outlook på pc og lurer på om det er noen som har noen (gode) erfaringer med en app som funker bra til å synkronisere mellom pc og mobilen? Så man får mail, kan se kalender etc. Og som ikke bare kan synkroniseres gjennom wifi/usb. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Samsung skal vist nå rulle ut Android 4.0.4 til SGS2 snart. Samsung bruker som regel ikke å legge ut noen changelog, men noen som har funnet noe uoffisielt hva som kommer med denne oppdateringen? Fant denne informasjonen fra Verizon som også skal få 4.0.4: Email, Messaging & Data + Email messages will display properly when the text size is set to large. + When sending a multimedia message to an Outlook email address, the file extension will send, allowing the recipient to successfully open an image. + Successfully deleted emails on the device will be deleted from the desktop as well. + Successfully send text messages without experiencing network connectivity issues. Applications + When viewing a Calendar reminder or appointment, you will now be able to view the full notes associated with the appointment. + A down arrow has been added in the Calendar application that will expand the calendar message body, allowing you to view the entire message. Device Features + Successfully turn on Wi-Fi using the Power Control widget. + Updates have been made to prevent the display from freezing or becoming unresponsive. + Complete calls without experiencing choppy audio, clicking noises and one-way audio noises. + Succesfully access Voicemail and other automated systems without error. En annen kilde: Although it’s a very minor bump, this new version includes a new radio firmware as well – but beyond that, there isn’t anything else prevalent with it Endret 10. juli 2012 av DJViking Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hvilken ROM bruker folk nå for tiden? (typ BASIC ROM) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Resurrection Remix. Veldig greit og enkelt. Mister en prosent battery på fem timer i "hyttemodus" - dvs. alt av av wifi, BT, mobildata, og kun 2g-nettverk. Suger battery som en samp under bruk, men det gjør ale ROM, og det er vel bare skjermen og dårlig kodede apps som skal ha skylden for det. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hallo. Jeg har lagt inn bilde å egen ringelyd på en kontakt på s2 telefonen min,når denne kontakten ringte meg ringte fortsatt den standar lyden jeg bruker til alle andre. Går det ikke da eller? Noen andre som har hatt problemer med dette? Å kan noen eventuelt hjelpe meg? Kontakten er lagret i telefonen sånn at jeg skulle få det til. Lenke til kommentar
dentix Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hvilken modem versjon funker best på telenor sitt nett? Har XXKI4 nå den funker greit på edge/3g nett, men sliter litt med signal styrke på trådløs. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Resurrection Remix. Veldig greit og enkelt. Mister en prosent battery på fem timer i "hyttemodus" - dvs. alt av av wifi, BT, mobildata, og kun 2g-nettverk. Suger battery som en samp under bruk, men det gjør ale ROM, og det er vel bare skjermen og dårlig kodede apps som skal ha skylden for det. Jepp, veldig godt tips. Har dual booted mellom Ressurection og Hydrogenics, men nå bruker jeg Resurrection / Paranoid Android, får se hvordan det funker. Alltid på jakt etter ROMs. Endret 13. juli 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Modemet har ingenting med trådløse tilkoblinger å gjøre (WiFi/BT) Lenke til kommentar
andjoh13 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Heisann. Skal nå kjøpe meg ny mobil, valget står mellom Galaxy s2, eller huawei Ascend P1. Hvilken burde jeg velge, og hvorfor?. Til info, bruker jeg nå iPhone 3GS, og det blir ikke mer iPhone på meg Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Siden du spør i denne tråden, er det litt opplagt hva du får som svar :-) Men det er ingen tvil om at sgs2 er en god telefon selv om den er over et år gammel. Den er solgt i bøtter og spann verden over, så et aktivt utviklermiljø kommer til å sørge for "goodies" i lang tid fremover (på samme måte som det fremdeles er folk som utvikler til HTC Desire (og Hero, men de begynner å dabbe kraftig av)) viss du vil roote telefonen (jailbreake på eplespråk). Viss du ikke vil roote, så er det fremdeles en god arbeidstelefon som vil gjøre det du trenger i en del år, så lenge du ikke er opptatt av å ha det nyeste. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Heisann. Skal nå kjøpe meg ny mobil, valget står mellom Galaxy s2, eller huawei Ascend P1. Hvilken burde jeg velge, og hvorfor?. Til info, bruker jeg nå iPhone 3GS, og det blir ikke mer iPhone på meg Jeg kjøpte min sgs2 for snart 2 måneder siden, og jeg er storfornøyd med den. Jeg har sammenliknet den med andre androider som mine venner har i omtrent samme prisklasse++ og sgs2 slår alle på omtrent alle områder. sgs2 tar bra bilder og video, har godt batteri, stor/super skjerm og er rask og smidig. Opplever veldig få negative sider ved sgs2..kommer ikke på noen nå som ikke er direkte rettet mot dårlige apps eller liknende. Siden du får mobilen til rett over 3000,- er det ikke noe å lure på. Men ikke gå i fella og kjøp Samsung Galaxy S Plus for å spare noen 100-lapper, denne kan ikke sammenliknes med sgs2. Jeg måtte gi bort min Galaxy S Plus til dama fordi jeg var totalt misfornøyd med hvordan den var. I forhold til iPhone har den større skjerm og bedre skjerm for å nevne noe. Jeg synes også opptak av bilder og video er på høyde med nyeste iPhone, kanskje til og med bedre. Endret 14. juli 2012 av Ezio_ Lenke til kommentar
ogp Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg har S2 med android 4.0.3. Hvordan får jeg valgt en mp3 fil som sms-lyd? Husker dette var veldig vanskelig på 2.3..der måtte man lage en egen mappe med lyden i filsystemet. Er dette endret nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg