Recon Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Ja, tenkte faktisk det på sms, men nettleseren falt jeg ikke for. Det sagt elsker jeg ikke siste versjon av Dolphin heller. Kan andre med ICS og andre (eller samme for den del) ROM enn Resurrection sjekke om hidden codes funker i dialeren deres? F.eks den jeg ønsker skal funke: *#301279# Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Noen flere her som bruker Hydra-H2O rom'en? Jeg er ihvertfall veldig fornøyd så langt, tatt ut sd-kortet også for å se om det er noe i ryktene om at dette trekker masse strøm. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Noen som vet ossen jeg "fabrikkinstiller" min s2 tillbake til "orginal" og ikke rom? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 du kommer vel ikke tilbake til stock rom ved å fabrikkinnstille. Da må du flashe en stock rom da. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 du kommer vel ikke tilbake til stock rom ved å fabrikkinnstille. Da må du flashe en stock rom da. Vet du tillfeldigvis hvor jeg kan finne stock rom :S? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Uhm ikke egentlig, ikke hatt stock rom på 11 mnd. Se på XDA, eller førstepost her, eller håp noen har tips. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 du kommer vel ikke tilbake til stock rom ved å fabrikkinnstille. Da må du flashe en stock rom da. Vet du tillfeldigvis hvor jeg kan finne stock rom :S? Det ligger få sider bak i tråden, du kunne jo prøvd å søke først. Men siden jeg føler meg snill i dag; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278 Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Bruker Handcent til meldinger. I det siste har de jeg sender meldinger til fått dem to ganger. Tror det oppstod ved overgang til 4.0.4 Har disablet alt i "Meldinger". Noen triks jeg ikke har fått med meg? Alle meldinger til meg kommer også to ganger (i hver sin applikasjon). Lenke til kommentar
Recon Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Tror dette har vrt tatt opp før her, at det er en bug i handcent etter 4.0.4(?) som ikke er rettet opp i av handcent eller noe slikt. Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Tror dette har vrt tatt opp før her, at det er en bug i handcent etter 4.0.4(?) som ikke er rettet opp i av handcent eller noe slikt. 4.0.3 skulle det være... Funker fint på min Nexus med 4.0.4Da får man vente og se :-) Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Nå har jeg forhåpentligvis fått flashet tillbake til stock, bare oppstarts "S" n stopper og lar meg komme inn. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Whoop-di-dooh, fikk svar om det med hidden codes på XDA. Sorry ma8 REMIX is based on AOKP hence ALL samsung codes do not wrk on it with exception of a fewit has nothing 2 do with the dialer but the next ver of remix might address the issue Så da må jeg flashe igjen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Nå har jeg forhåpentligvis fått flashet tillbake til stock, bare oppstarts "S" n stopper og lar meg komme inn. Hva gjorde du? Brukte du linken jeg brukte? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Nå har jeg forhåpentligvis fått flashet tillbake til stock, bare oppstarts "S" n stopper og lar meg komme inn. Hva gjorde du? Brukte du linken jeg brukte? Ja, følger Odin manualen til punkt og prikke. Men kan det ha noe med hvilket ROM jeg har lastet ned? ROM jeg har prøvd: ZSLPG Firmware info PDA:ZSLPG PHONE: ZSLPG Date: 04/04/2012 Android 4.0.3 Taiwan Multi-CSC (BRI, CWT, KOR, TGY, TWM): Download XWLP7 Firmware info PDA:XWLP7 PHONE: XXLPS Date: 03/04/2012 Android 4.0.3 ARB (Bahrain): Download CPW (Carphone Warehouse UK): Download DBT (Germany): Download FOP (Spain) Multi-CSC (AUT, CMF, COA, COS, CYO, DNF, ERO, EUR, GBL, FOP, MKO, MSR, MTL, ORG, ORS, PAN, PHE, SEB, SMO, TEB, TMS, TOP, TPH, TRA, TRG, TSR, TWO, VDH, VIM, VOM, VVT, XEH, XEO, XSK): Download SER (Russia) Multi-CSC (ALO, CAC, FTD, MBC, MSG, SEK, SER, SKZ, VHC): Download TUR (Turkey): Download XEN (Netherlands): Download XEU (UK): Download Eddit; Prøvde nettop med; XWKI8 Firmware info PDA:XWKI8 PHONE: XXKI4 Date: 28/09/2011 Android 2.3.5 NEE (Nordic Region): Download SER (Russia): Download XWKI8 Stock Kernel: Download Password: intratech@XDA Der restarter den seg bare, til "S" og restart. Eddit 2; Kansje litt lurt å fjerne catche og data. Takker for hjelpen ihvertfall =) Endret 12. mai 2012 av Woltox Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Har da installert Go Launcher, og den er jo mye bedre enn Launcher Pro. Mange muligheter ser jeg. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Om noen har brukererfaring på Nova, Apex og Trebuchet-launcherne hører jeg gjerne fra dere. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Kjører stock ICS. Hvordan får man tilbake den flotte kopier / klipp ut / merk ord funksjonaliteten i ICS? Den befant seg overalt hvor man kunne redgere tekst i Gingerbread. Bruker standard Samsung-tastatur. Lenke til kommentar
Pitray Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg og en venn har hver vår GS2. Han har hvit og jeg har sort, begge har I9100. Allikevel er det forskjell på fargene, med alle innstillinger under "Skjerm" likt. Ser spesielt forskjell på rød i Wordfeud og store forskjeller på lyset i Temple run. Noen som vet grunnen til dette? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Fy f... jeg hater ICS litt nå. Flashe og flashe for å fine en ROM som funker for meg. Hvorfor f.. .vil ikke HOME knappen funke for meg i WanamLite, eller hvor er calendar widgeten der (calendar widget med oversikt over punkter a la small agenda widget, anyone?)!? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Kan noen fortelle meg hvor jeg velger at man kun ser kontakter med telefonnumre i sms-applikasjonen i ICS? I contacts fant jeg det, men endte nettopp med å sende mms til mail i stedet for mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg