Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Er du sikker på at mobilen din bare bruker 3G og ikke HSDPA i den 3G-testen? Jeg trodde at tradisjonell 3G maks klarte å levere 384 kb/s.

3G har maks på 7.2 mbit/s om ikke hukommelsen min bedrar meg.

Super 3G/hdspa (3,5G) kan ha den hastigheten du nevner. Men vanlig 3G har en øvre grense på 384 kb/s, bare litt raskere enn edge.

http://no.wikipedia.org/wiki/Universal_Mobile_Telecommunications_System

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet ossen jeg resetter telefonen til uten stock, møkk lei ting som ikke fungerer?

Noen som vet om noen bra Roms?, prøvd cyangenmod, der databegrensningen ikke fungerer, radio er poff, samt programmer har en tendens til å henge seg helt opp, noe som leder til en restart

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Hvis du ikke bruker SD-kort i telefonen, kjan jeg anbefale Hydr0g3en-ICS. Den spiser dessverre batteri med SD-kortet i, uansett hvor fritt det er for korrupte mediafiler som visstnok skal være den eneste årsaken til slikt.

Lenke til kommentar

Noen som vet ossen jeg resetter telefonen til uten stock, møkk lei ting som ikke fungerer?

Noen som vet om noen bra Roms?, prøvd cyangenmod, der databegrensningen ikke fungerer, radio er poff, samt programmer har en tendens til å henge seg helt opp, noe som leder til en restart

Denne gir deg vanilla ICS, uten store muligheter for tweaks! Men er kjapp som faen og dønn stabil !

Lenke til kommentar

Denne gir deg vanilla ICS, uten store muligheter for tweaks! Men er kjapp som faen og dønn stabil !

Mangler link eller?

Lenke til kommentar

Spør dere som sikkert kan litt mer enn meg.

Etter oppdatering til ICS syns jeg det er litt irriterende at fonten jeg har valgt for mobilen (ikke nedlastet font, men font som følger med mobilen) ikke er til stedet i apper eller nettleser, men bare til stedet i meldingsbobler. Hva kan gjøres for at fonten skal dukke opp absolutt overalt det er tekst? Fonten var til stedet før oppdatering, men ikke etter.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-81396

Jeg får min galaxy s2 til helga, men jeg er lite gira på touchwiz, så lurer på om noen har en guide til hvordan man får "stock" android 4.0.3 istede?

å ja har prøvd å søkt, finner bare dårlige guider til gamle versjoner

Lenke til kommentar

Resurrection, Sensation, Hydrogen, annen?

Jeg får min galaxy s2 til helga, men jeg er lite gira på touchwiz, så lurer på om noen har en guide til hvordan man får "stock" android 4.0.3 istede?

TW er jo med all stock. Det er jo samsungs eget grensesnitt.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-81396

Resurrection, Sensation, Hydrogen, annen?

TW er jo med all stock. Det er jo samsungs eget grensesnitt.

ja,jeg vil ha bort det grensesnittet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-81396

Hvorfor?

Har du prøvd det? Eller er det bare noe du har hørt?

har prøvd det, svigers har den, personlig syns jeg stock android er bedre. har prøvd kompis sin nexus.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-81396

Avhengig av om du har ICS eller ikke må du finne en annen launcher du vil ha bare da, eller et AOSP ROM. TW forsvinner ikke, men du kan bruke noe annet.

såpass:/

Lenke til kommentar

Hvis du ikke bruker SD-kort i telefonen, kjan jeg anbefale Hydr0g3en-ICS. Den spiser dessverre batteri med SD-kortet i, uansett hvor fritt det er for korrupte mediafiler som visstnok skal være den eneste årsaken til slikt.

Aldri opplevd.

Så fint for deg, da. Skal jeg finne alle postene der du diskuterer et eller annet og kommentere det vanvittige hjelpsomme "aldri opplevd"? Da kommer man nok langt... :roll:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...