αкαѕнα Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Root trodde jeg ble brukt for å åpne operativsystemet enda mere opp, og få muligheten til å kunne endre på enda mere Det er faktisk helt rett oppfattet... ikke hør på NgZ Det er helt rett, og det er akkurat det jeg skriver. Root i Androidverden tilsvarer jailbreak på iPhone, eller så nært man kommer. Var ikke den biten jeg siterte da vet du din kranglefant ^^ Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Andre som opplever at mobilen låser seg og prosessen MAPservicesamsung kræsjer etter 15-20 sekunder? Finner ikke ut av det... Stock ICS. Jepp, skjedde med meg ganske ofte med Stock. Har ikkje skjedd så langt med Sensation ROM. Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Fikk den i dag og den passet perfekt den ja... Kan forsåvidt ikke si at jeg var spesielt imponert av den grunn, men den gjør nok susen. EDIT: med ikke imponert mener jeg at jeg kort og godt at jeg ikke synes det ble noe pent... Såpass. Da tror jeg at jeg lar være. Har også sett litt på Sweet Armor metal bumper. Får se hva jeg gjør.. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Vet dette spørsmålet har blitt stilt før, men orker ikke bla igjennom alle sidene: Hvor får jeg tak i den siste offisielle SGSII-ROMen slik at jeg får tilbake alt til stock. På forhånd takk for svar :-) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278 Lenke til kommentar
Deadwing Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg har nettopp oppgradert min Galaxy S2 til Android v. 4.0.3. Fungerer fint foreløpig, men grensesnittet er nesten uforandret - jeg får ikke de nye ikonene og startskjermen... Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Noen som kan anbefale en god nettleser, helst gratis. Den som fulgte med har sluttet å virke -.- Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hadde kunde innom med s2 i dag som også hadde problemer emd nettleseren.m skjermen ble først hvit etterfulgt av svrt og så ut i hjemmenyen. Du kan jo prøve det jeg annbefalte han? Fabrikktille den hvis den er oppgradert til 4.0. Elles er jeg fornøyd med. BRuke dolphin browser og firefox Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Noen som kan anbefale en god nettleser, helst gratis. Den som fulgte med har sluttet å virke -.- Prøv å gå på applikasjoner under systeminnstillinger og slett dataen til nettleseren. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Kan anbefalle chrome. Den beste nettleseren. Så enkelt:-) 1 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Det vil jeg absolutt ikke si. Jeg syns fortsatt den er altfor ustabil og scrolling fungerer dårlig her i alle fall. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg bruker Opera. Synes den funker greit. Enkel tilgang på faner og er ellers rask og grei. Har prøvd de fleste 'store' nettleserne. Likte Dolphin HD godt før siste oppdatering. Etter den så har leseren slitt med at sidene blir hvite og man må lukke og re-åpne nettleseren for å få den til og funke igjen. I tillegg har de fjernet den enkle tilgangen på faner og man må scrolle helt øverst på browseren for og skifte faner. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg har ikke problem med skrolling. Den er super, og om du har chrome på PC, så har du tilgang på alle dine bokmerker på mobilen din. Og så synes jeg det er oversiktlig med bokmerkene som ligger i folder slik som det er lagt til på chrome. Enkel å ta om nytt vindu, og enkelt å bytte til neste vindu(ved å dra sidelengs på skjermen), enkelt å stenge vindu. Jeg og likte Dolphin HD, men synes den IKKE kan sammenlignes Chrome. @Cpt I tillegg har de fjernet den enkle tilgangen på faner og man må scrolle helt øverst på browseren for og skifte faner. Har du prøvdt å trykke på meny knappen? Da mener jeg det kommer opp slik som du vil ha det??? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Ja har prøvd å trykke på meny knappen, får ikke opp noe valg for skifte av faner. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg bruker Dolphin HD og har ingen problemer med tilgang til fanene, er bare å scrolle litt oppover (ta øverst på skjermen), så kommer de frem. Trenger ikke scrolle til toppen Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg bruker Dolphin HD. Brukte først Chrome, men klarte ikke leve med den lenger. Full i bugs og tregheter. Dolphin HD er den mest stabile, og raskeste jeg har testet.. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Hm, høres ut som jeg kanskje må gå tilbake til Dolphin HD, da Ble ikke HELT komfortabel med Opera, men fant ut at det var det beste alternativet til Dolphin. Lenke til kommentar
Haggi Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Noen som kan anbefale en god nettleser, helst gratis. Den som fulgte med har sluttet å virke -.- Prøv å gå på applikasjoner under systeminnstillinger og slett dataen til nettleseren. Innstillinger -Programmer-Alle-Internett... Tøm data-Tøm mellomlager.... Reboot Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg "sliter" med at Dolphin bruker ekstremt med batteri... Hvis jeg leser en nettside og lukker nettleser med "hjem"-knappen, blir ofte telefonen ganske varmt etter en liten stund, og batterinivå synker raskt nedover. Starter jeg Task Manager, ligger Dolphin der med rød tekst og 10-44% cpu-bruk. Det er ganske irriterende. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Mobilen min sliter med å koble seg på 3G, av og til så glimter det 3G, men som oftest så hopper den bare til H+. Er dette et mobil eller leverandør problem? Jeg har djuice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg