Mixy Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hvis du vil fjerne alt må du formatere det som heter USB-lagring i tillegg, kan gjøres enten via telefonens menyer, eller i recovery. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Neeei, på tide oppdatere til ICS tro, selv om checkrom ikke har kommet med ennå? Litening, Criskelo, Sensation....? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ut ifra benchmarks er det Sensation som er det beste i alle fall Ikke fått testet Litening ennå. 1 Lenke til kommentar
CanonFoto Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Jeg har en android telefon nå, men jeg kan egentlig så veldig mye om android. Jeg har noen spørsmål angående android, og håper noen kan ta seg tid til å svare på det. 1. Hva er luncher, blir en launcher det samme som skins? Må du roote for å bruker launchere? 2. Hva er android ROM, må du roote for å bruke ROM? 3. Hva er forskjellen på en launcher og ROM? 4 .Hva kan Samsung Kies brukes til? 5. Kan man få gratis apps for å uten å roote? Håper noen gidder å ta seg tid til å svare på disse spørsmålene Endret 6. mai 2012 av CanonFoto Lenke til kommentar
gwh Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Bytt ut luncher med launcher, og Google litt selv. Lenke til kommentar
CanonFoto Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Haha, så ikke den skrivefeilen. Har googlet litt, men finner ikke ut hva som er forskjellen på en launcher og ROM. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Launchers finner du i Play Store. Det vil si, det gjør alle andre, jeg er litt usikker på om du får det til etter det innlegget der. Endret 7. mai 2012 av Zeph Fjerna personangrep. 1 Lenke til kommentar
larseko Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Har omsider funnet et par syndebukker når det gjelder å suge til seg batteritid. Etter å ha fjernet NoLED ble det en viss bedring. Enda større bedring ble det etter å ha fjernet handcent. NoLED er vel en kjent batterityv, men jeg var ikke klar over at handcent skulle ha så mye å si. Det kan selvfølgelig ha vært tilfeldig. Lenke til kommentar
CanonFoto Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Launchers finner du i Play Store. Det vil si, det gjør alle andre, jeg er litt usikker på om du får det til etter det innlegget der. Morsom du.. Har ikke noe problem med å roote eller å installere Lauchere, jeg bare liker å vite hva jeg gjør, og hadde derfor noen spørsmål angående dette. Men dette var tydeligvis ikke riktig plass å spørre om hjelp, beklager. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Andretreffet på google for Android launcher: clicky. Enda enklere. PlayStore. Du kan jo f.eks. lese beskrivelsen til en av dem? Anbefalingen til deg om å IKKE roote, var for øvrig fullstendig seriøs. Det er noe man bør la være om man er så dårlig til å finne informasjon - for din egen og telefonen din sin skyld. 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ut ifra benchmarks er det Sensation som er det beste i alle fall Ikke fått testet Litening ennå. Knall bra Mixy.Det er en stor jobb det der. Får håpe andre andre enn meg som får nytte av dette. Ble litt skuffet over Ckriskelo, men tror det har noe med LP9 Kernel, tror forsatt det er bedre med SiahKernel. Enda enklere. Denne var genial+1 for den :-) Lenke til kommentar
cirka Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Da bør du holde deg unna ROMs, de krever en IQ over 75 og en informasjonsinnhentingskompetanse over den laveste tiendedelen av Gauss-kurven. Launchers finner du i Play Store. Det vil si, det gjør alle andre, jeg er litt usikker på om du får det til etter det innlegget der. Er dette nivået fremover her, så meelder jeg meg ut. Man bør forvente høflige svar og ikke vise for all verden hvor stor (sosial) intelligens man har. 5 Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Da bør du holde deg unna ROMs, de krever en IQ over 75 og en informasjonsinnhentingskompetanse over den laveste tiendedelen av Gauss-kurven. Launchers finner du i Play Store. Det vil si, det gjør alle andre, jeg er litt usikker på om du får det til etter det innlegget der. Er dette nivået fremover her, så meelder jeg meg ut. Man bør forvente høflige svar og ikke vise for all verden hvor stor (sosial) intelligens man har. Jeg la også merke til denne. Dette svaret vitner også om at Samsung Galaxy SII er en telefon for spesielt interesserte. Selv er jeg den uheldige eier av denne telefonen, med alle problemene den har med seg. Det blir en iPhone igjen for meg neste gang. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Hvilke er faringer hadde dere ifra https://www.expansys.com/ for dem som kjøpte SGS2 derfra? Tenkte på å bestille SGS3 derfra nå. I 64Gb versjonen. EDIT Tenker på pris og levering? Og hva med toll / mva? Endret 7. mai 2012 av Ray001 Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 5. Kan man få gratis apps for å uten å roote? Dette er IKKE iOS, der hovedgrunnen for mange for å jailbreake er å kunne piratkopiere programvare via Cydia eller no. Vil du absolutt piratkopiere, trenger man ikke å roote. På Android rooter man får å kunne kjøre apps som krever tilgang til beskyttede områder på telefonen, eller for å bytte ROM. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Hvilke er faringer hadde dere ifra https://www.expansys.com/ for dem som kjøpte SGS2 derfra? Tenkte på å bestille SGS3 derfra nå. I 64Gb versjonen. EDIT Tenker på pris og levering? Og hva med toll / mva? Ville heller kjøpt av ren norsk bedrift:). Pga om det er noe med tlf . Her er info fra siden... VAT is applied to sales concluded with residents of the European Union. VAT is not applied to non-French-based companies in the European Union owning an intra-community VAT number. VAT does not apply to sales directed to Switzerland, The Canary Islands, French Overseas departments and territories, and Norway. According to the local legislation in effect, items are subject to taxes (local VAT, dock dues, custom duties …) when they arrive. Such taxes are to be paid by the Customer unless otherwise agreed upon by both parties. Documentation is enclosed with the goods to confirm whether or not VAT was charged and the rate at which it was applied. Upon placing the order, the Customer is to give his VAT number, after which our sales department attends to validating this number. The Customer is to be informed and accept that any order for which a VAT number is not given or validated by our sales department, VAT sales tax will be applied.. 2.2 Rate The VAT rate applied depends on the country from which the item is delivered. The VAT rate applied is at 19.6 % in Denmark, Finland, Hungary and Sweden. 2.3 Customs Providing that the legislation currently in effect does not evolve, there are no customs duties within the boundaries of the European Union. Customs duties may be applied on goods sold from the European Union to non-EU customers. In this case, the Customer is responsible for paying such custom’s duties as well as for taking care of possibly related administrative paperwork. The seller’s responsibility ends when the item is sent to the delivery address stated by the Customer. Endret 7. mai 2012 av Christoffero89 Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 I tillegg kan du komme ut for samme problem som de som kjøpte S2 fra Pixmania. Mange fikk en fransk versjon av telefonen som ikke kunne oppgraderes samtidig med de norske. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Ok. Men Ikje problem med oppdateringer pga kommer nok til å skifte ROM. Lenke til kommentar
Maard Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Noen som vet noen enkle "triks" for å lette litt på trykket til enhetsminnet? Enhetsminnet er blitt fullt her å jeg skjønner ikke hvorfor, alle apps og bilder/musikk ligger lagret på minnekortet. Bare stress.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg