unik42 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Annen kontaktapp? Skifte ut den du har med en annen i Google Play? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Video om Galaxy S3 lekket: http://www.youtube.com/watch?v=ROgvuaHiCK4&feature=g-upl&context=G27ae901AUAAAAAAAAAA Fake? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Video om Galaxy S3 lekket: Så stor ut ^^ Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Video om Galaxy S3 lekket: Fake? For meg så det der veldig ekte ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 ICS klar for telenor SGS2 kunder Har ikke det vært klart ganske lenge? Jeg kjøpte min via Telenor og oppgraderte til ICS i midten / slutten av mars, eller noe. Før påske i alle fall. Forøvrig så varer batteriet mitt mye lenger etter at jeg skrudde ned lysstyrken på skjermen og unnlot å ha WiFi på døgnet rundt. Klarer fint å se på skjermen med minimum lysstyrke (og det føles bedre for øynene), og jeg trenger ikke å alltid være tilkoblet nettet. Er uansett stort sett alltid nær en PC jeg kan bruke. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Om den videoen stemmer, så blir jeg nok litt skuffet. Ønsker mer / bedre kamera, litt mer CPU power, og mer RAM. Men plutselig så kjøper man den og.... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Kan godt være ekte telfonen dt men i et dummyskall så ikke designet blir lekket Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Angåande LP7 (telenor): kan eg bruke denne når eg har netcom? Evt nokon som har prøvd? Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Det er ikke fake, men det er heller ikke "Galaxy S3". Telefonen som vises på videoen er Galaxy M, en telefon ment for midrange markedet.. Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Forresten, anbefaler sterkt F1 Galaxynexus rom. Har også lagt inn Siyah kernel, og telefonen er lynkjapp. Har også den beste batteritiden med denne telefonen siden jeg kjøpte den. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1601518 1 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Kies vil ikke oppgradere til ICS.. Han ville det før idag for første gang, men etter jeg kjørte factory reset så vil han ikke.. what to do? står bare at det er den siste opptateringen jeg har. telefonen er ikke bundet til et abboment Endret 20. april 2012 av Mørkeblå Lenke til kommentar
cirka Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Video om Galaxy S3 lekket: Fake? For meg så det der veldig ekte ut. Da var det altså ikke S3 ( i følge flere artikler i dag) Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 bare var OBS på at du må flashe en eldre bootloader som fortsatt har den svakheten (at den nullstilles av Jig), ellers vil det ikke skje noenting, bortsett fra at telefonen starter i download mode. Du har sannsynligvis en oppdtaert bootloader hvis du har oppdatert telefonen noen gang. Det var det jeg også trodde... Men jeg har nyeste av det nyeste og det funker fortsatt.... En liten bump av denne her.... Jeg reinstallerte Lite'ning rom og har oppgradert til nyeste SiyahKernel v3.1rc6. Har så brukt USB jig'en og fikk så opp dette bildet på skjermen (samme som jeg alltid har fått). Er det noen som indikerer at jeg ikke har klart å nullstille flash counteren ?? Og som spurt om et par ganger... hvordan kan jeg sjekke dette ?? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Du sjekker ved å gå inn i download mode og så ser du "Custom Binary Counter" eller hva det heter. Ser ut som om det har gått fint hos deg ja Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Video om Galaxy S3 lekket: Fake? For meg så det der veldig ekte ut. Da var det altså ikke S3 ( i følge flere artikler i dag) Det ble jeg egentlig veldig glad for. Be litt skuffet da jeg så telefonen. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Hei! Nettopp fått ICS jeg, og syns det ser bra ut! Spesielt med nova launcher. MEN jeg har et stort problem med Wifi, da jeg ikke lenger får koblet med til hjemmenettverket! Første gang jeg kobler til står det "Nettverk deaktivert. Dårlig tilkobling." Når jeg prøver igjen skjer følgende i evig loop: Kobler til Henter IP-adresse Godkjenner.. Lagret, sikret med WPA Kobler til Henter IP-adresse Godkjenner.. Osv Osv For å løse problemet har jeg prøvd følgende: Jeg skrudde mobilen av, og lot batteriet være ute i fem minutter. Problemer. Husket å ha samme problem på min gamle Desire, og da måtte jeg legge inn statisk ip. Jeg gjorde det, men fortsatt problemer. Restartet routeren. Problemer. Endret fra WPA til WPA2. Problemer. Gjorde nettet åpent. Problemer. Forsøkte å legge inn "Wifi-fixer" fra Play, men det funket ikke. Nå vet jeg virkelig ikke hva annet jeg kan gjøre. Utenom factory reset.. Men det er virkelig last resort, da jeg har massevis av programmer og spill som har applikasjonsdata i form av spillprogresjon f.eks. Dette ønsker jeg ikke å miste! Hvis factory reset skulle være eneste løsning, hvordan kan jeg i såfall få backup av alt dette? (Har backup av bilder, meldinger osv) Endret 21. april 2012 av Mks1001 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Dumme spørsmål, men har du restartet mobilen? Og har du testet fly modus, av og på? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Du kan ta backup av applikasjoner og dataene deres ved å bruke enten Titanium Backup eller MyBackup. Men da må du roote midlertidig. Det er faktisk ganske enkelt, bare følg denne oppskriften. Men hvis du hadde samme problemet med en annen mobiltelefon tidligere, ville jeg sjekket med andre nettverk først. kan godt hende det er routeren din det er noe krøll med. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Har nok dessverre prøvd begge deler, med samme resultat! Prøvde på nytt nå, med flymodus, men det er fortsatt samme loop... Lenke til kommentar
Quacki Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Hei! Jeg håper noen her kan hjelpe litt... Har fortsatt ikke fått oppdateringen til min Galaxy S II. Forsøkt både "over air" og vha. Kies. No luck. I Kies står dette under current og latest firmware version: PDA:KJ2 / PHONE:KI4 / CSC:KJ1 (XEF). Tar med det som står under "About phone" på selve telefonen også: Model number: GT-I9100 Android version: 2.3.5 Baseband version: I9100XXKI4 Kernel version: 2.6.35.7-I9100XWKJ2-CL676699 root@DELL144 #2 Build number: GINGERBREAD.XWKJ2 Telefonen ble kjøpt fra PixMania og ikke blitt rootet tidligere. Den er heller ikke sperret til noe abonnement/telefonleverandør, så syns det er merkelig at ikke oppdateringen er på plass. Håper noen kan hjelpe en forvirret sjel! Edit: Tittet på denne siden: http://forum.xda-developers.com/wiki/Samsung_Galaxy_S_II_Series og tastet inn en lang kode for å finne produktkoden til telefonen.Fikk da dette: GT-I9100LKAXEF. Som skulle bety at jeg har en "France Unbranded"..? Det forklarer kanskje forsinkelsen? Noen som vet noe mer her; er det f.eks. andre uheldige konsekvenser ved dette? Endret 21. april 2012 av Quacki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg