nerokid Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Har et spørsmål: Jeg vurderer å kjøpe meg telefonen, men er den verdt prislappen på 4k, også med tanke på ICS-oppdateringen? Har hørt at mange opplever problemer med S2, også etter ICS-oppdatering... Grunnen til at jeg spør er at jeg også vurderer HTC Sensation XE som også ligger på 4k... 4k var jo en veldig stiv pris for en relativt "gammel" mobil. Og ja min ble sterkt fucka opp med ICS. mange apps klikker, wifi er treeeeeg å koble seg opp, skjerm henger seg opp, alarmen faktisk klikket par gange som gjorde at jeg kom for seint på jobb, mye småtull som irriterer. Sleit med det samme,så tok eg en fabrikkreset og da fungerer den strålende :-) 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ja gjordet et samme og det ble bedre, men er fortsatt ting som er irriterende. Wifi er fortsatt TREIG å koble opp. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Har et spørsmål: Jeg vurderer å kjøpe meg telefonen, men er den verdt prislappen på 4k, også med tanke på ICS-oppdateringen? Har hørt at mange opplever problemer med S2, også etter ICS-oppdatering... Grunnen til at jeg spør er at jeg også vurderer HTC Sensation XE som også ligger på 4k... 4k var jo en veldig stiv pris for en relativt "gammel" mobil. Og ja min ble sterkt fucka opp med ICS. mange apps klikker, wifi er treeeeeg å koble seg opp, skjerm henger seg opp, alarmen faktisk klikket par gange som gjorde at jeg kom for seint på jobb, mye småtull som irriterer. Hvis man har oppdatert mobilen med en offisiell oppdatering og mobilen fusker etterpå, kan man ikke da sende den inn til reparasjon dersom man har garanti som fortsatt gjelder? Hvis det er endel småfeil på mobilen etter oppdateringen, burde vel dette gå under garantien på mobilen. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Men for å gå tilbake til spørsmålet mitt, er de fleste her fornøyde med S2 (med/uten ICS) eller har alle problemer med mobilen sin? Er det verdt å kjøpe S2 til 4000,- daler? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Etter min erfaring, ja. Lenke til kommentar
claes Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ville vel heller ventet til S3, men absolutt et godt kjøp uansett Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ville vel heller ventet til S3, men absolutt et godt kjøp uansett Har ikke råd til helt ny mobil, så må bli en av de gamle.. Kanskje S2 faller i pris samt at den kommer med ICS ferdig installert om noen måneder..? Kan jo håpe. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 4k er for mye for galaxy s2 nå etter min mening... Ville ikke betalt en krone mer en 3k nå Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Har ikke hatt noen problemer etter oppgraderingen til ICS (kjører offisiell firmware). For meg fungerer telefonen veldig bra. Denne telefonen er uten tvil den aller beste telefonen jeg noensinne har hatt. 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 4k er for mye for galaxy s2 nå etter min mening... Ville ikke betalt en krone mer en 3k nå Kommer jo kanskje ny til høsten også sikkert... Jeg betalte 4499 på cdon.com 07. mai 2011 Synes også 4k er altfor mye nå..... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Jeg har ikke merket et eneste problem, jeg. Fordeler ved å kjøre custom firmware. (og du kan resette flash counteren og fjerne den trekanten som er ved boot) Suckers! Jeg opplever det stikk motsatte av dere.. snodige greier... Etter jeg bare fikk en full wipe og reinstall så har jeg fått en ny mobil... Nå kjører jeg en ROM da, men likevel.. den er jo basert på ICS.... Jepp, modifisert ICS er det beste. Særlig hvis du har telenor, de ligger enda LANGT etter. Siden telenor skal gå igjennom firmwaren først. Endret 14. april 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 <3 lol... det der blir nesten så teit at det blir morsomt... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Apropos: Har selv hatt produktet siden 0711 (kun fulgt fabrikkoppdateringer) - og har fremdeles ikke hatt noen spesielle utfordringer med den, annet enn at den er ressurskrevende i overkant av kapasiteten. Lurer på om de som sliter mest også er de som bytter os i ett sett, og ellers mikker i overkant av kunnskapene? Batteriproblematikken er et velkent problem for mange som ikke gjør noe som helst med telefonen, både med Galaxy S II og Galaxy Nexus etter ICS-oppdateringen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 <3 lol... det der blir nesten så teit at det blir morsomt... Super Mario 64 med high res textures, full analog stick funksjonalitet og AMOLED skjerm? Vi har ekstremt forskjellige definisjoner av "teit" Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Nei, man ser på bildt, og ser at det ser teit ut. Hjemmelaget lipisol-lim og sguru ser stort sett teit ut. Det som i tilleg gjør at dette ER teit, er at man epe giddr å dra med seg en sixaxis på tur, og dermed er man hjemme når man bruker den FLOTTE sammenklæsjede greia der. Og e man hjemme, har man sannsynligvis både større og bedre skjermer å spille emulatorer på. En slim gamepadsleeve til telefonen eller noe liknende derimot - DET hadde vært noe. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg har fått et lite problem etter litt flashing fram å tilbake... Etter å ha kjørt DarkyRomen kort periode har jeg nå flashet tilbake I9100XXLPQ_I9100OXXLPD_NEE fra SamMobile, Merket Nordic Countries. Å alt fungerer egentlig , bortsett fra at når den er koblet til Kies står det at den ikke støtter oppdateringer, å når jeg prøver å oppdatere rett fra telefonen å jeg skal godkjenne betingelsene. Får jeg bare beskjed om at behandlingen er mislykket. Noen ideer om hva som er galt? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Etter at min tlf restarta igår, eller den bare slo seg av så jeg måtte slå den på igjen så har den brukt mye batteri, ifra 100% til 65% idag tidlig til nå, lurer på hva som har skjedd. Den slo seg av etter litt over 4700 timer oppetid, klarte ikke 5000 timer. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 hei. Jeg er mektig lei av ics. Hva er enkleste måte å rulle tilbake til 3.5(?) uten å slette noe? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 hei. Jeg er mektig lei av ics. Hva er enkleste måte å rulle tilbake til 3.5(?) uten å slette noe? hva er det største problemet med den ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg