Ron Burgundy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Har overgang til vanlig usb (hunn) og hdmi (må ha lader tilkoblet). Noen måte å få koblet til disse samtidig på? Gjerne en dockingløsning. Har ikke funnet noen alternativer. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Har overgang til vanlig usb (hunn) og hdmi (må ha lader tilkoblet). Noen måte å få koblet til disse samtidig på? Gjerne en dockingløsning. Har ikke funnet noen alternativer. http://www.ebay.com/itm/250863814830?ssPageName=STRK:null:IT Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Var sikkert ikke tydelig nok. Jeg har den, samt overgang mellom micro og vanlig usb. Skulle helst hatt BEGGE DISSE TILKOBLET SAMTIDIG. Slik at jeg kan ha tilkoblet mus/tastatur, samt bruke hdmi. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Har testet i Windows og Linux også... Telefonen dukker ikke opp som masselagringsenhet. Men Ubuntu sier at en mediaspiller er koblet til, så helt sløv er den jo ikke. Noen løsning? Fra XDA: for all those folks missing mtp on aokp roms, including this one, do this: 1. download terminal emulator 2. in there, type the following commands su setprop persist.sys.usb.config mtp 3. exit terminal emulator 4. reboot thanks to net.silb for this Takk for svar... Men om jeg taster "su", svarer den "not found". Jeg har på ingen måte hacket denne telefonen. Den er som fra butikken. Må jeg roote den for at dette skal virke? Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hva har skjedd her? http://imageshack.us...3/p1020091.gif/ ser ut som en stygg væskeskade, men kan være hva som helst i den oppløsningen. Eneste veske den har vært utsatt for er kondens i lomma på en Goretex-bukse i noen timer på fjellet. Blir bare så utrolig frustrert over at telefonen ikke tåler noe som helst. ALLE,absolutt alle telefoner jeg har hatt har tålt MYE mer enn SGS2. Ihvertfall de to jeg har hatt. De har vært Porcelain Edition. Ikke noen ekspert, men har den blitt utsatt for klemskader? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Må jeg roote den for at dette skal virke? Åja, du har ikke root.. "Su" = "superuser/root" Så du kjører ICS, uten root, umoddet, og du får ikke opp sdkort? :/ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg kjører faktisk HyDrOG3N-ICS-20120410, ATM. Får se hvordan det fungerer. Den har samme batteribug som offisiell ROM. Android OS drikker batteri.Har brukt 25% av battriforbruket mitt i dag, skjermen har brukt 23.... Min gamle HTC Desire kunne klare en knapp uke på standby, det kan S2en se jævlig langt etter... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Den har samme batteribug som offisiell ROM. Android OS drikker batteri.Har brukt 25% av battriforbruket mitt i dag, skjermen har brukt 23.... Min gamle HTC Desire kunne klare en knapp uke på standby, det kan S2en se jævlig langt etter... Hvordan er ting med wifi bruk? Her i nord, kjører jeg bare 2g.. Får ikke inn noe annet, vel, 3g noen steder men.. Endret 11. april 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Må jeg roote den for at dette skal virke? Åja, du har ikke root.. "Su" = "superuser/root" Så du kjører ICS, uten root, umoddet, og du får ikke opp sdkort? :/ Jeg er litt kjent med Linux, og vet hva su er. Telefonen er oppdatert til ICS. Men det gjorde jeg ved å trykke på telefonen, ikke ved å bruke Kies eller liknende. Alt er gjort på "lovlig" måte, uten rooting og slikt. Og jeg har ikke SD-kort i den. Bare fem mp3-filer og noen foto som jeg knipset selv. Bruker den mest til surfing og YouTube, og til det bruket er den fantastisk. Jeg hadde ikke hatt behov for å modde noe som helst. Jeg mener at telefonen skal dukke opp som masselagringsenhet/minnepinne når jeg kobler den til PCen. Det gjorde den før, men ikke nå lengre. Ikke på Mac'en, i hvert fall. I Ubuntu kan jeg gå inn på den i filbehandleren. Sånn ser det ut da: Trykk for å forstørre bildet. Problemet er at alle disse mappene er helt tomme! For eksempel skal det jo være flere dusin bilder i DCIM og et fåtall sanger i MUSIC. Men det er det ikke. Men filene er ikke slettet. Musikkprogrammet og fotofremviseren på telefonen har ingen problemer med bildene og musikken. Endret 11. april 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 øøy.. noen her som har prøvd den siste Lite'ning Rom v2.7 med XWLP7 firmware ?? XWLP7 ble sluppet 3 april og siste versjon av Lite'ning Rom ble sluppet i dag. Jeg har igrunnen ikke oppdatert telefonen på griselenge siden jeg av en eller annen grunn fikk det for meg at Lite'ning Rom ikke ville bli oppgradert igjen... Så her sitter jeg da med Android 2.3.4 da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Da har jeg ingen idé. :/ Jeg foreslår du hører med folkene over på XDE. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Enkel grunn. Og det er at du har oppdatert til android 4.xx. Dem skal vist beskytte bedre mobilen din for at du ikke skal slette feil filer. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Går det ikke an å bruke GPS'n på moblen uten å måtte være tilkoblet til internetten ? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Sikker på at dette er grunnen? Hva om jeg ønsker å kopiere et fotografi til PCen min, eller overføre en MP3 til telefonen? Er Kies blitt helt nødvendig? Jeg liker ikke Kies, og vanligvis bruker jeg PCer som jeg ikke kan installere Kies på. Jeg trenger at den fungerer som masselagring. Finnes det en løsning? Blåtann duger i hvert fall ikke. Den klarer jo ikke engang å hoste opp feilmeldinger. Den bare gidder ikke. Har fått blåtann til å virke av og til... Etter mange forsøk, der jeg vil overføre filer til og fra andre mobiler eller laptoper. Det er bare en rævva teknologi som sjeldent virker. Jeg må få liv i den USB-kabelen. Endret 11. april 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Bestemte meg for å gå tilbake til 2.3.4 da ICS ga en del problemer jeg ikke kunne leve med. Oppdaterte med Odin, men nå blir det bare kræsj her. Det første som møter meg ved boot er "Programvareoppdatering (prosess com.wssyncmldm)har uventet stanset. Prøv på nytt" Og lenger kommer jeg ikke. Altså en helt ubrukelig S2. Noen som kan komme med en redningsflåte? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Enkel grunn. Og det er at du har oppdatert til android 4.xx. Dem skal vist beskytte bedre mobilen din for at du ikke skal slette feil filer. Funker her. Kjører også ICS. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Går det ikke an å bruke GPS'n på moblen uten å måtte være tilkoblet til internetten ? Ja, men du vil sannsynligvis bruke lenger tid før den finner satelitter. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Går det ikke an å bruke GPS'n på moblen uten å måtte være tilkoblet til internetten ? Ja, men du vil sannsynligvis bruke lenger tid før den finner satelitter. Nedtur da. Det går ikke an å lagre det? f.eks lagre kjørerute Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg mente AT det går an. Beklager, leste spørsmålet ditt feil. Det går an å bruke GPS, men den vil naturligvis ikke laste inn kart fra f.eks Google Maps via GPS, det må bruke datatrafikk, eller som du sier lastes inn på forhånd (kan laste inn deler av kartet på minnekortet) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Herlig, flasha ny kernel. Nå kan man dual-boote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg